اخبار فناوری

آن چه باید از پرچمدارهای اندروید 2019 بدانید

blank

معرفی ویژگی ها و بهترین گزینه ها

در این نوشته، ابتدا پنج ویژگی مهم که در گوشی های پرچمدار اندروید 2019 تغییر کرده اند را بیان می کنیم و سپس لیستی در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید بر اساس ویژگی یا بارزه ای مشخص، با دیدی جامع و وسیع، گوشی هوشمند سازگار با علاقه خود را انتخاب کنید. به خصوص اگر در سال جاری قصد خرید گوشی دارید، این نوشته را از دست ندهید.

مقدمه؛ ویژگی های جدید در یک نگاه

اندورید به دلیل ماهیت منعطفی که دارد همواره بستر خلاقیت و تجربه های جدید بوده. هر چند که بدون شک یکی از مهم ترین ویژگی هایی که در ماه های آینده مشاهده خواهیم کرد حضور قابلیت 5G در گوشی های پرچمدار اندروید 2019 خواهد بود، اما نباید از تراشه ی Qualcomm Snapdragon 855 غافل شویم. پیش بینی می شود Samsung Galaxy S10 و OnePlus 7 از این پردازنده سود ببرند. همچنین fingerprint های درون صفحه ارتقا خواهند یافت و باتری های جدید به من و شما امکان تماشای طولانی ویدئو را می دهند. در آخر هم باید به افزایش عملکرد دوربین ها و البته ارتقای سطح هوش مصنوعی گوشی های پرچمدار اندورید 2019 اشاره کنیم. حال که با تمامی تغییرات آشنا شدیم، یک به یک آن ها را دقیق تر بررسی می کنیم.

بالاخره اینترنت 5G می آید

گوشی های پرچمدار اندروید 2019 بالاخره قابلیت اتصال 5G را در اختیار کاربران خود قرار می دهند. هر چند که به احتمال زیاد بخش های زیادی از دنیا توانایی دراختیار داشتن این اینترنت را ندارند، اما OnePlus اعلام کرده امسال اولین محصول 5G خود را در اروپا عرضه خواهد کرد. پشت سر آن ها سامسونگ قرار گرفته و دیگران جسته و گریخته مطالبی را بیان کرده اند.

اندروید

اندروید

نسخه های بهتر fingerprint درون صفحه

اگر گوشی شما fingerprint داخل صفحه دارد، حتما زمان هایی که انگشت خیس یا چرب داشته اید برای باز کردن صفحه مشقت های فراوانی را تجربه کرده اید. خبر خوش اینکه، گوشی های پرچمدار اندروید 2019 به 3D Ultrasonic fingerprint مجهز شده اند و از این به بعد فوق العاده راحت فعالیت های خود را به سرمنزل مقصود خواهید رساند.

تماشای طولانی ویدئو به لطف باتری های قوی

به لطف Snapdragon 855 گوشی های هوشمند جدید مصرف بهینه باتری دارند و در تماشای فیلم و ویدئو، می توانند Cinema Experience یا تجربه ای همانند حضور در سالن سینما را برای کاربران خود تداعی کنند. در نتیجه، اگر اهل تماشای Netflix و YouTube هستید، گوشی های هوشمند اندروید 2019 باب میل شما طراحی و ساخته شده اند.

هوش مصنوعی بالا و کاربردی

از این به بعد Google Assistant و Amazon Alexa و Cortana و تمامی سیستم های مشابه، هوشمندانه تر عمل خواهند کرد و به معنی واقعی کلمه، استفاده شما از گوشی هوشمند را تسهیل خواهند ساخت. شما قادر خواهید بود از بین دو صدای مختلف انتخاب کنید و آن ها پس از مدتی با شناسایی رفتار شما سعی می کنند سرویس دهی بهتری داشته باشند.

اندروید

اندروید

از Bokeh or Portrait Mode چه می دانید؟

پرچمدارهای امسال دوربین های فوق العاده قدرتمندی دارند و علاوه بر این، می توانند در لحظه با هزاران افکت جذاب و دیدنی، امکان جدیدی از ارتباط تصویری برای مخاطبان خود ایجاد کنند. به بیان دقیق، شما می توانید در کیفیت 4K HDR روی ویدئو خود افکت بگذارید و این در حالی روی می دهد که پس زمینه تصویر شما کاملا محو می شود و با تصویر محبوب شما جایگزین می گردد. اگر اهل ارتباط تصویری یا گرفتن تصاویر فانتزی هستید، این قابلیت Bokeh شما را شگفت زده خواهد کرد.

معرفی گوشی های پرچمدار اندروید 2019

حالا که به طور دقیق ویژگی های جدیدی که در گوشی های هوشمند سال جاری قرار می گیرند را شناختیم، بد نیست نگاهی داشته باشیم به آن چه در بازار موجود است و ببینیم هرکسی با هر ذائقه ای باید کدام محصول را انتخاب کند.

انتخاب اول از گوگل؛ تنها 799 دلار

به چهار دلیل می توانید اولین پرچمدار اندروید موجود در بازار فعلی را Pixel 3 بنامید:

  • سرعت فوق العاده پردازش؛
  • دوربین با کیفیت؛
  • امنیت بالا؛
  • قابلیت دانلود مستقیم برنامه ها از گوگل.

انتخاب دوم؛ 549 دلار

اگر دلایل زیر اولویت های شما را تشکیل می دهد می توانید سراغ OnePlus 6T بروید:

  • ایمنی داده؛
  • قابلیت راحت آپدیت پلتفرم؛
  • عملکرد مناسب Fingerprint درون صفحه.
اندروید

اندروید

انتخاب سوم؛ 510 دلار ناقابل

انتخاب سوم ما Galaxy S9 خواهد بود زیرا بیشترین امکانات را در پایین ترین قیمت ممکن ارائه داده است. اما به طور مشخص، بندهای زیر می تواند دلیل انتخاب این محصول سامسونگ باشد:

  • پلتفرم و عملکرد آشنا؛
  • دوربین فوق العاده قدرتمند؛
  • صفحه نمایش با کیفیت.
اندروید

اندروید

انتخاب چهارم؛ بدنه استیل با 360 دلار

همه می دانیم ال جی شرکتی است که بسیار کم گوشی هوشمند تولید می کند. آن ها در سال 2017 کارهایی کردند و سپس در 2018 حضور کمرنگی داشتند. برای سال پیش رو با LG G6 در بازار حضور خواهند داشت که می توان اینگونه توصیفش کرد که بگوییم، اقتباسی است آزاد از Galaxy S9 و OnePlus 6T نه آنقدرها خوب، اما قابل قبول و دوست داشتنی.

انتخاب پنجم؛ فقط 250 دلار

برای انتخاب پنجم سراغ شرکت موتورولا می رویم. اگر بودجه ی شما برای خرید یک گوشی زیر 300 دلار تنظیم شده است، بهترین انتخاب ممکن Moto X4 خواهد بود. با این قیمت واضح است که امکانات پردازشی و گرافیکی مدرن را در آخرین سطوح کیفیت دریافت نمی کنید اما به هر حال، نسبت به قیمت، Moto X4 پیشرفته محسوب می شود.

اندروید

اندروید

انتخاب ششم؛ 230 دلار

اندروید

اندروید

شرکت نوکیا با Nokia 6.1 یک کار بزرگ انجام داده است و آن، ارائه سیستم عامل بی نقص اندروید در قیمتی معقول و مناسب است. پردازنده ای مناسب به همراه دوربینی کاربردی نوکیا را هم به جمع تولید کننده های گوشی هوشمند بازگردانده است. به علاوه اینکه توجه داشته باشید آپدیت یا به روزرسانی گوشی را به طور مستقیم از گوگل انجام خواهید داد.

 

انتخاب هفتم؛ 200 دلار

اجازه دهید آخرین گوشی این مقاله را اینگونه معرفی کنیم؛ Moto G6 تنها محصول 200 دلاری حاضر در بازار هست که می توان آن را خوب، مدرن و کاربردی معرفی کرد. طراحی زیبا، عملکرد مناسب و از همه مهم تر، قیمت اقتصادی.

اندروید

اندروید

مطالب مرتبط