آموزش تعمیر گوشی موبایل یکی از رشته های بسیار پرطرفدار و جذاب است و علاقه مندان خاص خود را دارد. دوره های تعمیر موبایل بسیار فراوانی برگزار می شود و کارآموزان زیادی در آن شرکت می کنند. در کنار آن شاهد سایت هایی هستیم که آموزش مجازی تعمیر گوشی و تبلت را ارائه می دهند. اگر به دنبال آموزش تعمیرات موبایل تهران چه به صورت حضوری و چه از راه دور هستید، ما به شما شرکت در دوره های تعمیر گوشی موبایل در بهترین آموزشگاه تعمیر موبایل در تهران را پیشنهاد می کنیم.

آموزشگاه کوک موبایل با مجوز معتبر از سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور، کلاس های تعمیر گوشی و تبلت خود را در مکانی کاملا مجهز و زیر نظر اساتید فنی و باتجربه برگزار می کند. تیم ما از صفر تا صد آموزش تعمیر تلفن همراه و تبلت در کنار شما هستند و اموزش تخصصی موبایل را ارائه می دهند.

کارآموزان بعد از گذراندن این دوره می توانند به راحتی وارد بازار کار شوند. در پایان دوره نیز مدرک معتبر زیر نظر سازمان فنی حرفه ای بخش آموزش تعمیرات موبایل فنی حرفه ای به کارآموزان اعطا می شود. این امکان وجود دارد که کارآموزان به صورت نامحدود به عنوان تعمیرکار درجه 1 و درجه 2 در مرکز ما استخدام شوند.

آیا شما نیز علاقمند به کسب مهارت و آموزش نرم افزاری موبایل هستید؟ آیا به دنبال ثبت نام در دوره های تعمیر موبایل هستید تا بتوانید صفر تا صد تعمیرات موبایل را با هزینه کم یاد بگیرید. ممکن است بخواهید در دوره سخت افزار موبایل شرکت کنید. پس تا آخر این مطلب با کوک موبایل همراه باشید.

آموزش تعمیرات موبایل

دوره آموزش تعمیرات موبایل

علاقه زیادی به رفع ایراد گوشی موبایل دارید، در اینجا می توانید با صفر تا صد تعمیر تلفن همراه آشنا شوید و حتی از دانش خود برای کسب درآمد از این حرفه پرسود استفاده کنید.

  • دوره آموزش تعمیرات موبایل در مرکز آموزش کوک موبایل فرصتی استثنایی برای تمام علاقمندان به این حوزه می باشد. با برگزاری دوره های آموزشی تعمیر گوشی های هوشمند در تهران توانسته ایم متخصصان و تعمیرکاران حرفه ای را به بازار کار معرفی کنیم.
  • دوره آموزش تعمیرات موبایل شامل تعمیر همه برندهای گوشی های موبایل و تبلت برای سیستم های اندروید و iOS می باشد.
  • این دوره آموزشی، شروع خوبی برای تعمیرکاران مبتدی و تبدیل شدن به یک متخصص تعمیرات تلفن همراه با دانش می باشد.
  • با ارائه مدرک معتبر، کارآموزان آموزش دیده ما می توانند به حرفه و بازار کار تعمیرات تلفن های هوشمند ورود کنند.
  • شرکت در دوره های آموزش تعمیرات موبایل برای افراد بالای 12 سال آزاد است و قبل از ثبت نام، نیازی به ارائه مدرک، تجربه قبلی یا تجربه تعمیر قطعات الکترونیکی نیست.
  • در پایان دوره، از کارآموزان امتحان گرفته می شود و آنها باید قادر به عیب یابی اصولی انواع ایرادات در تلفن های هوشمند و تبلت ها باشند
  • آموزش عملی تعمیرات موبایل روی تعمیر انواع تلفن های همراه اندروید و آیفون به صورت حضوری در تهران و غیر حضوری و آنلاین می باشد.
  • شرکت و ثبت نام کارآموزان دوره های مقدماتی جهت ورود به دوره های تخصصی و پیشرفته، تخفیف ویژه در نظر گرفته می شود.

نگاه کلی به دوره آموزش تعمیرات گوشی

نمای کلی دوره: دوره آموزش تعمیر موبایل به زبان ساده با هدف کارآفرینی، ارتقاء سطح مهارت و ایجاد شغل برای جوانان و افراد جویای کار طراحی و برنامه ریزی شده است. آموزش تعمیر گوشی و تبلت در انواع مدل ها می تواند برای هنرجویان مبتدی جذاب باشد. حضور در این دوره می تواند دانش و مهارت کارآموزان را در جداسازی و نصب قطعات داخلی تلفن همراه و ترمیم و نوسازی صفحه نمایش شکسته و همچنین تعمیر قطعات روی مادربرد گوشی های هوشمند افزایش دهد. با شرکت در دوره اموزش تخصصی موبایل، کارآموزان درک کاملی از شیوه عیب یابی دقیق و رفع تمامی ایرادات گوشی هوشمند را به دست خواهند آورد. این دوره در مدت زمان کوتاه و جلسات فشرده برگزار می شود.

اهداف آموزشی: با مطالعه جامع در حوزه آموزش تعمیر تلفن همراه و عیب و نقص هایی که در این سیستم آموزشی وجود دارد. واحد آموزش این مرکز، بر آموزش صفر تا صد تعمیر موبایل متمرکز شده اند. استفاده از مجرب ترین و ماهرترین اساتید در صنعت تعمیر گوشی، استفاده از ابزارهای کمک آموزشی مثل فیلم و اسلایدهای مربوط به یادگیری روش تعمیر، ارائه جزوه های آموزشی با کامل ترین سرفصل های مربوطه (مطابق با جزوه تعمیرات موبایل فنی حرفه ای)، بکار بردن پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات مختلف در زمینه تعمیر و نگهداری، و رفع تمام نیازهای مربوطه، از اهداف آموزشی این دوره می باشد. مهمترین هدف ما این است که تمام شرکت کنندگان عزیز، علاوه بر عیب یابی دقیق و پیدا کردن ریشه مشکل، بتوانند بر باز و بسته کردن گوشی و قطعات داخلی آن، فلش گوشی اندروید و اپل، و فناوری تعمیر گلس و ال سی دی شکسته تسلط کامل پیدا کنند.

درباره دوره: در این دوره، آموزش پایه تعمیر گوشی هوشمند، آموزش تخصصی تعمیر گوشی و آموزش فوق تخصصی تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری انواع گوشی موبایل اپل، سامسونگ، هواوی، شیائومی و غیره تدریس می شود. هنرجویان باید کلیه تعمیرات تلفن همراه (مانند تعویض گوشی، تعویض میکروفون، تعویض دوربین، تعویض سوکت شارژ و غیره) را یاد بگیرند و در طول مدت یادگیری، ارزیابی های دقیقی انجام می شود تا کارآموزان پس از اتمام دوره خود بتوانند به جرگه تکنسین های تعمیر ماهر بپیوندند و بتوانند به طور مستقل کسب و کار خود را راه اندازی کنند. مغازه و تعمیرگاه خود را افتتاح کنند و به کسب درآمد بپردازند.

کارگاه آموزشی: کلاس های تعمیر موبایل در کارگاه آموزشی کوک موبایل برگزار می شود که مجهز به ابزارها و تجهیزات پیشرفته هستند. آموزش تعمیر تخصصی گوشی موبایل با کمک این ابزارهای کمک آموزشی صورت می گیرد که هنرجویان عزیز براحتی می توانند در طی دوره آموزشی با هر یک از آنها آشنا شده و به صورت عملی با آنها کار کنند.

مدت زمان دوره آموزشی: یادگیری صفر تا صد تعمیر انواع گوشی موبایل با تایید هنرجو و استاد مربوطه

دوره آموزش تعمیر گوشی و تبلت در این مرکز، فوق حرفه ای بوده و در مدت زمان کوتاهی، کارآموزان را به درجه اشتغال می رساند. به جرات می توان گفت: «کوک موبایل بهترین آموزشگاه تعمیر گوشی و تبلت موبایل در تهران است که بر پرورش استعدادهای درخشان تمرکز دارد». تمدید دوره آموزشی هر چند وقت یکبار، فرصت ثبت نام برای عموم علاقمندان به این حوزه را فراهم نموده است. لذا از تمامی دوستداران، تعمیرکاران مبتدی و افرادی که مایلند تعمیر موبایل، شغل دوم آنها باشد، دعوت بعمل می آید برای شرکت در این کلاس ها، حضور بهم رسانند.

در این مرکز مجموعه ای از شیوه نامه ها، دستورالعمل ها و راهنمایی جامع آموزش، به صورت تئوری و عملی، در زمینه تعمیر انواع گوشی و تبلت، تدوین و تدریس می شود. برای تربیت هنرجویان مشتاق به این حرفه، از اساتید و متخصصان ماهر، مجرب و با دانش استفاده می شود. همچنین، برای اطمینان از بهبود سریع کیفیت آموزش، در طول دوره و پس از اتمام آن، ارزیابی های لازم از کارآموزان صورت می گیرد و پس از قبولی در امتحانات مربوطه، گواهینامه مهارت شغلی صادر می شود. اکنون هنرجویان می توانند مستقیماً با این گواهی، وارد حرفه و بازار کار تعمیر موبایل شده، و مشکلات اشتغال خود را حل کنند.

چرا باید در دوره آموزش تعمیر گوشی و تبلت شرکت کنم

در عصر فناوری و پیشرفت روزافزون گوشی موبایل، حرفه تعمیر گوشی موبایل به یکی از 10 شغل برتر و پولساز نه تنها در جهان بلکه در کشورمان ایران، تبدیل شده است. جوانان و افراد جویای کار، والدینی که به فکر آینده فرزندان خود هستند. کارمندانی که فکر می کنند درآمدشان کفاف زندگی شان را نمی دهد، و هر فرد علاقمند به این حرفه، براحتی می تواند با شرکت در دوره آموزش مقدماتی و پیشرفته تعمیرات گوشی موبایل، در یکی از بهترین مراکز آموزشی تهران، یعنی مرکز آموزش تعمیرات گوشی و تبلت کوک موبایل، تنها در دوره کوتاه و فشرده زیر نظر اساتید حرفه ای، با دانش و مجرب، مهارت لازم را یاد بگیرند و در پایان دوره با گرفتن مدرک معتبر، برای خود کسب و کار پردرآمدی راه اندازی کنند.

کمی صبر کنید، موضوع به همین جا ختم نمی شود، شاید با خود بگویید، خب من این حرفه را یاد گرفتم، از کجا مشتری پیدا کنم. بیایید به این سوال پاسخ دهیم. همین الان به اطراف خود نگاه کنید، در منزل شما و یا وقتی که در یک دورهمی در خانه پدربزرگ خود جمع شده اید، چندین گوشی و یا تبلت دست اعضای خانواده، کوچک و بزرگ می بینید، بله درست است، هر کدام حداقل یک گوشی و بزرگترها بعضاً بیشتر از یک موبایل در اختیار دارند. خب همین را به سطح جامعه بسط دهید، طبق آمار بیش از 60 میلیون گوشی، شاید هم بیشتر در دست افراد است. با توجه به فروش و تولید روزافزون این دستگاه های هوشمند، هر روز به تعداد این آمار نیز اضافه می شود. همین خود باعث می شود که بازار تعمیرات موبایل و نیاز به خدمات تعمیر گوشی داغ شود و این کسب و کار پر رونق شود.

شما نیز برای راه اندازی مغازه و یا تعمیرگاه گوشی و تبلت، ابتدا باید مهارت لازم در حوزه تعمیر گوشی همراه را یاد بگیرید. فرصت را از دست ندهید و همیبن الان برای حضور در دوره آموزشی ما اقدام نمایید. پس از گذراندن آموزش کامل و قبولی در آزمون عملی مربوطه می توانید مدتی به عنوان کارآموز در این شرکت مشغول به کار و فعالیت شوید. با این کار، علاوه بر یادگیری بیشتر، توانایی خود را برای برخورد با مشتری و نحوه گرفتن سفارش تعمیر و ارائه بهترین خدمات به مشتریان بالا می برید و نیز برای کسب رضایت صد در صدی آنها، آموزش و تجربه لازم را کسب خواهید کرد.

ضرورت گذراندن دوره آموزش تخصصی تعمیر موبایل

مرد در حال تمرین عملی و آموزش تعمیر گوشی و تبلت است

آموزش تعمیر گوشی و تبلت

صنعت تولید و عرضه گوشی موبایل روز به روز در حال پیشرفت است. تکنولوژی بکار رفته در ساخت آنها نیز به سرعت در حال پیشرفت می باشد. همین موضوع باعث شده است که گرایش به شاخه تعمیرات گوشی هوشمند گسترش پیدا کند. 

بدیهی است پیچیدگی ساخت و طراحی و بکار رفتن انواع تراشه ها و قطعات حساس در گوشی های هوشمند، روش تعمیر تخصصی موبایل را می طلبد و اگر با مشکل مواجه شوند، تعمیر آنها نیز به تخصص خود نیاز دارد.

به نظر می رسد فقدان اگاهی و دانش کافی و کمبود منابع معتبر، به ویژه در بخش تعمیرات نرم افزاری، از مشکلات عمده این حرفه می باشد. از اینرو، حضور در کلاس ها و دوره های آموزش تخصصی در این حوزه برای تمامی تعمیرکاران موبایل که با این حرفه آشنا هستند و دوره پایه و مقدماتی تعمیر موبایل را گذرانده اند، بسیار ضروری است و به درصد موفقیت آنها در کسب و کار در این صنعت بسیار کمک می کند.

اگر شما نیز به عنوان تعمیرکار گوشی موبایل، قصد دارید مهارت های خاص تعمیر گوشی و تبلت را کسب کنید می توانید در دوره آموزش تخصصی ما که به صورت فشرده و در دوره های زمانی کوتاه مدت برگزار می شود، شرکت کنید و از تخفیف هایی که برای شما و همکاران خود قائل شده ایم بهره مند شوید.

بدیهی است مطالب و مباحث ارائه شده در این دوره تخصصی، پیرامون تعمیر موبایل، اعم از سخت افزار و نرم افزار است. همانطور که می دانید موبایل به عنوان یک گجت هوشمند، علاوه بر سیستم سخت افزاری، دارای سیستم قدرتمند نرم افزاری نیز می باشد و بسیار اتفاق می افتد که مشکل و ایراد گوشی نرم افزاری است و تنها از طریق نرم افزار، می توان آن را عیب یابی کرد؛ بنابراین در این دوره تخصصی آموزش تعمیر گوشی موبایل سعی شده است علاوه بر عیب یابی سخت افزاری، مسائل و ایرادات نرم افزاری نیز آموزش داده شود.

هزینه و قیمت دوره های آموزش تعمیر موبایل در کوک موبایل

مهارت کارآموزان پس از گذراندن دوره آموزش تعمیر موبایل

کوک موبایل به عنوان اولین و بزرگترین مرجع تعمیر موبایل در ایران با بهره مندی از اساتید حرفه ای در کارگاهی مجهز بدون شک می تواند بهترین انتخاب برای کسب آموزش تخصصی باشد. با شرکت در دوره تخصصی ما به یکی از معتبرترین و حرفه ای ترین تعمیرکاران موبایل تبدیل شوید.

در نهایت، با شرکت در این دوره، تعمیرکار از قابلیت های زیر برخوردار خواهد شد:

  • کسب مهارت و تخصص کامل در حوزه تعمیر گوشی موبایل آیفون و انواع گوشی و تبلت اندرویدی
  • تسلط کامل بر تعمیر برد آیفون، آموزش سواپ آیفون و غیره با شرکت در دوره تخصصی و فوق تخصصی آموزش تعمیرات آیفون اپل
  • تسلط کامل بر نحوه تعمیر و باز و بسته کردن انواع گوشی موبایل، عیب یابی، تشخیص درست و رفع مشکلات سخت افزاری موبایل مانند تعویض تاچ و ال سی دی، رفع مشکل گوشی آب خورده، برطرف کردن مشکلات مربوط به شارژ نشدن گوشی موبایل، خرابی سوکت های شارژ، عدم آنتن دهی، و بسیاری دیگر.
  • تسلط کامل بر ساختار گوشی و آشنایی با قطعات SMD روی برد و کارکرد هر قطعه در گوشی موبایل جهت تعمیر و یا تعویض درست آنها.
  • آشنایی با انواع برنامه های نرم افزاری و باکس تعمیرات نرم افزاری موبایل و یادگیری کامل رفع مشکلات نرم افزاری گوشی های هوشمند، از جمله رفع مشکلات مربوط به هنگ کردن، عدم کارکرد دوربین، روشن نشدن بلوتوث و وای فای، اجرا نشدن برخی برنامه ها، روت نشدن گوشی اندروید و آیفون، فلش کردن و غیره.
  • عیب یابی و تشخیص دقیق و مشکلات نرم افزاری تخصصی مثل برداشتن قفل موبایل بدون پاک شدن اطلاعات گوشی و بکاپ گیری از اطلاعات آن، که هر تعمیرکار موبایلی قادر به رفع آنها نیست.

هزینه ثبت نام و شرکت در دوره و کلاس آموزش تعمیر موبایل برای هر فردی که می خواهد به این حوزه ورود کند بسیار مهم است. ما در وهله اول سعی کرده ایم که از اساتید مجرب بهره ببریم و بتوانیم کارگاهی مجهز برای آموزش هر چه بهتر هنرآموزان فراهم کنیم. همه اینها خود با هزینه همراه است اما این دلیلی نمی شود که ما هزینه آن را از کارآموز تعمیر گوشی موبایل دریافت کنیم.

واحد آموزش کوک موبایل، با نگاه و تکیه بر آموزش با هزینه کم، اقدام به برگزاری دوره ارزان قیمت و همواره با تخفیف ویژه کرده است تا تمام عزیزان با هر شرایط مالی و اقتصادی که هستند بتوانند در این کلاس ها حضور پیدا کنند و آرزوهای خود را در این مهم، برآورده کنند. این امکان نیز فراهم شده است که شرکت کنندگان بتوانند هزینه آموزش خود را به صورت اقساط، پرداخت کنند تا از این منظر هم دغدغه ای نداشته باشند.

دوره آموزش صفر تا صد تعمیر گوشی موبایل در این مرکز شامل مجموعه ای از برنامه آموزشی است که توسط اساتید و تکنسین های مجرب و دارای دانش تخصصی در زمینه تعمیر گوشی هوشمند آموزش داده می شود. پکیج آموزش تعمیر گوشی ما مطابق با سرفصل های تدریس شده در آموزشگاه فنی حرفه ای بوده و شامل تدریس تمام مطالب تئوری در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری تلفن همراه و یادگیری عملی ترمیم و نوسازی گوشی هوشمند می باشد. هر کدام از این دوره ها، قیمت و هزینه خاص خود را دارند.

برگزاری دوره تخصصی آموزش تعمیر گوشی، فارغ از رفع ایرادات نرم افزاری و یا سخت افزاری، در چهار کلاس زیر برگزار می گردد. کارآموزان گرامی بنا بر صلاح دید خود و یا با توجه به شرایط مد نظرشان، می توانند در یکی از کلاس ها شرکت کنند و از محضر اساتید مجرب دپارتمان آموزشی کوک موبایل بهره ببرند. هزینه دوره آموزش تعمیر موبایل در جدول زیر آورده شده است:

کد دوره عنوان دوره هزینه دوره آموزش سخت افزار هزینه دوره آموزش نرم افزار هزینه کل دوره
101 دوره آموزشی گروهی
(چهار الی شش نفر)
3,000,000 تومان 800,000 تومان 3,500,000 تومان
102 دوره خصوصی پایه هر ساعت 200 هزار تومان هر ساعت 200 هزار تومان
103 دوره خصوصی تخصصی هر ساعت 300 هزار تومان هر ساعت 300 هزار تومان
104 دوره خصوصی فوق تخصصی هر ساعت 350 هزار تومان هر ساعت 350 هزار تومان

 آنچه که هنرآموز در پایان دوره کسب می کند شامل موارد زیر است:

  • اعطای مدرک معتبر دانش آموختگی تعمیر موبایل (سخت افزار و نرم افزار)
  • امکان استخدام پس از طی موفقیت آمیز دوره های آموزشی و کسب حد نصاب نمره توسط کارآموز
  • قیمت های اعلام شده در جدول قیمت بر حسب تومان می باشد.
  • پرداخت می تواند به صورت نقدی و یا اقساطی باشد.
  • مشاوره و جلسه ی اول به صورت رایگان برگزار می گردد.

چگونه می توانم تکنسین تعمیر موبایل شوم؟

دوره تعمیر موبایل

دوره تعمیر موبایل

این روزها تبدیل شدن به یک تکنسین تعمیر بسیار آسان است، اینترنت پر از بستر آموزش تعمیر موبایل انلاین است که می توانید طیف وسیعی از مهارت لازم را به دست آورید. همچنین وجود مراکز و موسساتی که تنها به منظور آموزش و تجهیز افراد به مهارت تعمیر  تلفن همراه هستند، می تواند به شما کمک کند.

شما نیز با مطالعه این پست، در مسیر صحیح تکنسین تعمیر موبایل قرار گرفته اید. می توانید در یکی از برترین دوره آموزش تعمیر گوشی هوشمند کوک موبایل ثبت نام کنید و در پایان دوره، خود را به عنوان با دانش ترین تکنسین معرفی کنید و با راه اندازی تعمیرگاه مجهز از این حرفه پولساز، کسب درآمد کنید.

به مرکز آموزش تعمیر گوشی و تبلت کوک موبایل خوش آمدید

مرکز آموزش تعمیرات گوشی موبایل شرکت ایده اندیشان صنعت همراه (کوک موبایل) برگزار کننده دوره آموزش مقدماتی و پیشرفته و همچنین تخصصی در بخش سخت افزاری و نرم افزای انواع مدل گوشی موبایل است. هدف از برگزاری این دوره این است که هنرجویان بتوانند ابتدا با تکنیک و روش تشخیص و عیب یابی موبایل آشنا شوند و سپس بتوانند با بالاترین کیفیت، و در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع ایرادات آن اقدام نمایند.

دوره آموزشی ما بر روی برند خاصی تمرکز ندارد. اساتید و کارشناسان مجرب ما، آموزش تعمیرات آیفون، گوشی سامسونگ، شیائومی، هواوی، نوکیا، اچ تی سی و سایر برندهای مطرح در بازار را به هنرجویان عزیز یاد می دهند تا در انتهای دوره بتوانند روی تعمیر تمامی برندهای مختلف گوشی، اعم از گوشی ساده و هوشمند کار کنند و در اسرع وقت، مشکلات آنها را برطرف نمایند.

در این دوره هنرآموزان با تمام ابزارهای تعمیر گوشی از پیچ گوشتی تا کار با هیتر و هویه، لوپ و دستگاه CNC برای تراش برد آشنا می شوند و یاد خواهند گرفت که چگونه با قطعات حساس همچون آی سی ها کار کنند و بدون آسیب رساندن به مدار اصلی، برد را تعمیر نمایند.

تمام مراحل عیب یابی و تشخیص درست خطا و مشکلاتی که ممکن است برای یک تلفن هوشمند ایجاد شود و همچنین رفع عیب آنها از طریق تعمیر و تعویض قطعات معیوب، تدریس می شوند. نمایش فیلم آموزش تعمیرات گوشی و تبلت به عنوان ابزار کمک آموزشی به این ویژگی کمک بسزایی می کند. دوره ما یک شیوه ساده و آسان برای آموزش تعمیر مرحله به مرحله تلفن همراه می باشد. اگر احساس می کنید نیاز به یادگیری بیشتر دارید و با یادگیری این حرفه پول ساز برای آینده خود شغل پردرآمدی ایجاد کنید، در دوره آموزش تعمیر موبایل از مبتدی تا حرفه ای کوک موبایل شرکت کنید.

در انتهای دوره، از هنرجو، آزمون های عملی گرفته می شود و در صورت قبولی، مدرک معتبری به آنها اعطا می شود. لازم به ذکر است در این دوره از پیشرفته ترین ابزارها در مجهزترین کارگاه های تعمیر موبایل استفاده می شود.

آموزش تعمیرات موبایل ما مطابق با به روزترین روش و تکنیک تدریس شده در سایت Ifixit یکی از معتبرترین سایت های آموزش تعمیر گوشی و تبلت است. این سایت که به صورت رایگان آموزش می دهد. اگر دستی در تعمیر دارید، می توانید از این سایت کمک بگیرید.

چرا دوره آموزش تعمیرات گوشی را در کوک موبایل سپری کنیم؟

هم اکنون شرکت ها و سازمان های متعددی به شیوه های مختلف در حوزه آموزش تعمیر موبایل فعالیت دارند، بنابراین شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شود که چرا باید خدمات آموزشی کوک موبایل را انتخاب کنیم؟ دلایل متعددی وجود دارند که کوک موبایل را از سایر شرکت های ارائه دهنده سرویس آموزش تعمیر موبایل برتر می‌کنند.

اعطای مدرک معتبر به هنرجویان

برای تمام هنرجویانی که موفق شوند دوره آموزش خود را در کوک موبایل با موفقیت پشت سر بگذارند، مدرک معتبر و ارزشمندی صادر می‌شود که می‌توانید با استفاده از آن در صنف مربوطه، فعالیت رسمی داشته باشید.

برگزاری دوره های عملی پیشرفته

کوک موبایل فقط دوره تئوری برگزار نمی‌کند، بلکه دوره عملی پیشرفته‌ای را برای هنرجویان خود در نظر گرفته که در آن  هنرجو به طور دقیق با نحوه تعمیر گوشی موبایل آشنا خواهد شد و حتی مدل های خاصی را با نظارت اساتید شرکت، تعمیر می‌کند.

بهره‌گیری از اساتید مجرب

اساتیدی که در تیم آموزش تعمیر گوشی موبایل شرکت کوک موبایل فعالیت دارند از افراد مجرب، متخصص و کاربلدی هستند که در نوع خود بهترین محسوب می‌شوند. بنابراین شما دانش لازم را زیر نظر بهترین اساتید می‌آموزید.

امکان پرداخت هزینه به صورت اقساط

کوک موبایل این امکان را در اختیار هنرجویان گرامی قرار می‌دهد که در دوره تخصصی آموزش رفع ایراد و خرابی موبایل به صورت اقساطی ثبت نام کنند و نیازی به پرداخت کل هزینه دوره در ابتدای برگزاری آن نداشته باشند.

هزینه مقرون به صرفه دوره های آموزشی

اگر هزینه‌ای که کوک موبایل برای دوره آموزش خود در نظر گرفته را با آنچه که دیگر مراکز آموزشی در نظر گرفته اند را مقایسه کنید متوجه خواهید شد که قیمت ما به مراتب مقرون به صرفه تر هستند

امکان استخدام در شرکت

کوک موبایل در پایان هر دوره آموزشی پیشنهادهای همکاری مناسبی در اختیار هنرجویان برتر خود قرار می دهد. بنابراین شما می‌ توانید بدون داشتن هیچ سرمایه و تجربه‌ای در کوک موبایل شروع به فعالیت کنید.

تقسیم بندی چارت آموزش تعمیرات گوشی موبایل

در ادامه به معرفی چارت آموزش تعمیرات موبایل در مجموعه کوک موبایل می پردازیم:

آموزش فوق تخصصی تعمیر موبایل

این آموزش شامل سیم کشی روی فلت (به عنوان مثال سنسوراثر انگشت یا فیس آیدی)، تعویض آی سی های چسبی، آموزش انجام مراحل فوق تخصصی با کمترین ریسک ممکن، آموزش تعویض هارد اندروید و آیفون، رفع ایرادات تخصصی همکاران عزیز، باکس SE Tool، باکس Z3X، باکس Octuplus، دانگل Best، دانگل EFT و Huawei box

آموزش تخصصی تعمیر موبایل

شناسایی آی سی ها و مدارات و بلوک ها شامل مدار شارژ، مدار تصویر و تاچ، مدار آنتن و نحوه ی پردازش آنتن، آی سی تغذیه، آی سی  صدا، آی سی ژیروسکوپ، شابلون کاری و پایه سازی آی سی، جابه جای انواع آی سی ها و ریبال، تعویض سوکت های پلاستیکی، آموزش سیم کشی روی برد، تعویض قطعات کانکتوری، تعویض آی سی های مختلف، نرم افزار odin، نرم افزار SP Flash Tool، نرم افزار iTunes و کلیه Flash Tools.

آموزش پایه تعمیر موبایل

آشنایی با انواع لوازم و تجهیزات تعمیر موبایل، قطعه شناسی (قطعات SMD، BGA، BGY، مقاومت، سلف، خازن، دیود، ترانزیستور، رگلاتور)، کلیدها، انواع صفحه نمایش، انواع صفحه لمسی، دوربین، کانکتور، باتری ها، هیترگیری و کار با هویه، تست جریان کشی، تعمیر و تعویض سوکت شارژ، تعمیر و تعویض سوکت سیم کارت، تست وتعویض بازر، LED، ویبراتور، باز و بست گوشی ها وترفندها، آَشنایی سافت ریست، هارد ریست، روت کردن، وایپ، ریکاوری مود و دانلود مود.

آموزش تعمیرات تلفن همراه پایه و مقدماتی چقدر اهمیت دارد؟

یکی از رمز و رازهای موفقیت در هر شغلی بخصوص حرفه تعمیر موبایل، یادگیری مهارت ها و نکات تئوری و عملی آن از پایه و به صورت اصولی است. تصور کنید نوجوانی که می خواهد در آینده تعمیرکار موبایل شود اگر از ابتدا خوب آموزش نبیند، بعدها با مشکلات زیادی مواجه می شود، اولین مشکل بی انگیزگی او برای ادامه مسیر است. او در میانه راه خسته می شود و از اینکه می بیند این چند سال وقت خود را بیهوده، صرف آموزش کرده است و به نتیجه ای نرسیده است، سرخورده می شود. مشکل بعدی این است که مشتریان به یک تعمیرکار غیر حرفه ای و به اصطلاح آماتور اعتماد نمی کنند. خود شما اگر یک گوشی آیفون 12 پرومکس گرانقیمت داشته باشید، آیا حاضرید برای تعویض گلس آن، نزد هر تعمیرکاری بروید. مطمئناً که این کار را نخواهید کرد. همه ما دنبال دریافت بهترین خدمات هستیم.

از اینرو، توصیه ما به عنوان کسی که این مسیر را طی کرده است و به عنوان مرکز مجاز آموزش تعمیر گوشی و تبلت که بیش از صدها تکنسین ماهر را پرورش داده اند، پیشنهاد می کنیم اگر می خواهید قدم در این حرفه بگذارید، سعی کنید مهارت و تکنیک آن را از پایه و به صورت کاملاً اصولی یاد بگیرید. ناگفته نماند، اساتید ما همواره در یادگیری و آموزش دوره پایه تعمیر گوشی موبایل سختگیرانه عمل می کنند و تا زمانی که هنرجو مطلبی را به خوبی یاد نگرفته است، به سراغ مبحث جدید نخواهند رفت.

ما نسبت به هنرجویان و دانشجویان خود مسئولیت داریم و یادگیری بهتر و موثر آنها، برای ما مهم است. اگر می خواهید خود و یا فرزندان و یا یکی از اعضای خانواده و دوستان خود را در دوره آموزش تعمیر موبایل پایه و مقدماتی ثبت نام کنید و از خدمات مرکز کوک موبایل بهره مند شوید، با شماره تلفن 02167319 تماس بگیرید.

هر آنچه که در دوره آموزش تعمیرات موبایل تهران در مرکز کوک موبایل آموزش داده می شود

آشنایی با اصول و مهارت های تعمیرات سخت افزاری موبایل

آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل

آموزش تعمیرات سخت افزاری موبایل

منظور از تعمیرات سخت افزاری موبایل، عملیاتی شامل باز و بسته کردن تگوشی، سرویس گوشی، تعویض قطعات و در کل بررسی صحت عملکرد و عیب یابی گوشی است. در این دوره نحوه تعویض و جایگذاری قطعات بورد، طریقه شابلون زدن، نحوه سیم کشی، تعویض کانکتورها، تعویض آی سی های چسبی، ترمیم متالیزه های کنده شده، نحوه سرویس و شست و شوی برد گوشی و عیب یابی گوشی های ضربه خورده، آموزش داده خواهد شد.

آموزش تعمیرات موبایل: آموزش تعمیر نرم افزاری گوشی موبایل

تعمیر کار حرفه ای کسی است که بتواند علاوه بر تعمیر سخت افزار گوشی، مشکلات و ایرادات بخش نرم افزاری آنها را برطرف کند. در دوره آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل، اساتید ما به این قابلیت هنرجو توجه داشته و نکات نرم افزاری و روش های برطرف کردن آن را به وی آموزش می دهند. در این دوره، اپ و برنامه رفع ایرادات نرم افزاری گوشی و تبلت به آنها معرفی می شود. همچنین نحوه عیب یابی و برطرف کردن مشکل آنها نیز به خوبی تدریس می شود.

بحث تعمیر نرم افزاری تعمیر گوشی بعد از یادگیری روش رفع ایرادات سخت افزاری از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و دانستن این مبحث به پیشرفت و موفقیت کارآموزان کمک بسزائی می کند. این آموزش تحت نظر بهترین اساتید و مهندسین نرم افزار به تمامی شرکت کنندگان مبتدی و حرفه ای در کلاس های مجهز، برگزار می شود و تمامی مشکلات در بخش نرم افزاری با جزئیات کامل آموزش داده می شود.

آموزش تعمیرات آیفون

گوشی آیفون که توسط شرکت اپل و با سیستم عامل iOS تولید و به بازار عرضه شده است، از فناوری و قطعات منحصر بفرد خود برخوردار می باشد. همین خاص بودن، باعث می شود که تعمیرات آیفون به مهارت و تکنیک تعمیر و رفع ایرادات گوشی ویژه نیاز داشته باشد. به همین خاطر ما برای آموزش عملی تعمیرات آیفون، دوره ای متفاوت در نظر گرفته ایم تا در صورتی که کارآموزان ما علاوه بر تعمیرات گوشی قصد داشته باشند رفع ایرادات آیفون را به صورت جدی تر یاد بگیرند، بتوانند از این فرصت به نحو بهینه استفاده کنند.

ورود و شرکت در دوره آموزش تعمیرات آیفون پیش نیاز خاصی ندارد و تنها کافی است که مقدمات تعمیر موبایل را گذرانده باشید. شایان ذکر است که دستمزد و اجرت تعمیرات آیفون در مقایسه با نوسازی سایر گوشی موبایل اندروید و ویندوز فون ها بالاتر است و کسب درآمد آن نیز بهتر می باشد. اگر شما نیز تعمیرکار حرفه ای هستید اما در این زمینه، مهارت زیادی ندارید، فرصت را از دست ندهید و در دوره آموزشی ویژه تعمیرات موبایل اپل ما شرکت کنید و درآمد خود را چند برابر کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره تلفن 02167319 واحد آموزش تماس بگیرید.

آموزش تعمیرات اندروید

اکثر کاربران از گوشی اندروید در برندهای سامسونگ، هواوی، شیائومی، نوکیا، وان پلاس و غیره استفاده می کنند و بیشترین مراجعات به مراکز تعمیر نیز کاربران موبایل اندروید هستند. دوره آموزش تعمیر گوشی موبایل که در این مرکز در نظر گرفته شده است، نیز در وهله اول روی آموزش تعمیرات گوشی اندروید متمرکز می باشد. هنرآموزان و تعمیرکاران آینده که در این دوره شرکت می کنند، با مباحث عمومی و تخصصی در حوزه تعمیر سخت افزاری و نرم افزاری گوشی اندروید به خوبی آشنا می شوند.

در این مرکز آموزش تعمیرات اندروید به صورت جامع ارائه می گردد؛ عیب یابی و تشخیص درست، رفع خرابی انواع گوشی که از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کنند به صورت عملی آموزش داده خواهد شد و تمامی تکنیک و متدهای آموزش نوین، مطابق با استانداردهای روز تعمیرات سامسونگ و برندهای معتبر یاد داده خواهند شد. در آخر، هنرجو در تعمیر انواع گوشی و تبلت اندرویدی توانمند خواهند شد. به او مدرک معتبر اعطا می شود و با تسلط کامل، به بازار کار ورود پیدا خواهد کرد.

برای کسب اطلاع بیشتر در مورد ثبت نام و شرکت در دوره آموزش تعمیرات گوشی تهران در کوک موبایل با واحد آموزش و در ساعات اداری با شماره تلفن 02167319 تماس بگیرید.

سوالات متداول در زمینه آموزش تعمیر موبایل

1-آیا دوره آموزش تعمیر گوشی برای جوانان مناسب است؟

دوره آموزش تعمیر موبایل برای جوانان عزیز که جویای کار هستند با صرفه هزینه ای اندک در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند شغل پر درآمدی ایجاد کند و آینده آنها را تضمین نماید

2- آیا یادگیری تعمیر گوشی و تبلت می تواند شغل پردآمدی باشد؟

درآمد شما از تعمیر گوشی و تبلت کاملا نسبی است و بستگی به میزان تخصص شما و سابقه ی حضورتان در این شغل دارد، با آموزش بیشتر مهارت های خود را ارتقاء دهید و با سرمایه ای کم درآمد چشمگیری کسب کنید

3- دوره آموزش تعمیر موبایل چقدر زمان می برد؟

بسته به تلاش و زمانی که برای این دوره میگذارید، پیشرفت خواهید کرد ولی اگر با توجه به تجربه شرکت کوک موبایل در زمینه آموزش تعمیرات تلفن همراه بخواهیم نظر بدهیم، در ایده آل ترین شرایط 6 ماه زمان می برد. گفتنی است، بخش عمده از این مدت به تمرین مطالب عملی اختصاص دارد.

4- آیا دوره آموزش رفع ایرادات گوشی شامل تمام برندها می شود؟

بله. دوره های آموزشی تعمیر موبایل در این مرکز شامل رفع ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری تمام برندهای گوشی موبایل می شود. آموزش ما از تعمیر گوشی های قدیمی گرفته تا گوشی های پرچمدار اپل و سامسونگ به هنرجویان عزیز را در بر می گیرد.

5-مدت زمان دوره تعمیر گوشی موبایل چند ساعت می باشد؟

تعداد ساعت های آموزش بسته به کد و عنوان دوره مشخص شده است. طبیعی است که دوره پایه با تعداد ساعات کمتر و دوره فوق تخصصی در تعداد ساعات بیشتری آموزش داده می شوند.

6- اگر پس از اتمام دوره آموزش تعمیر گوشی هنوز مشکل داشته باشیم چه می شود؟

دوره های آموزش تعمیرات تلفن همراه در کوک موبایل به صورت صد درصدی برای فراگیران و هنرجویان کافی است و تجربه ما نشان داده است که پس از اتمام دوره، خیلی کم اتفاق می افتد که هنرجو به مشکل بر بخورد، اما چنانچه هنرجو به هر دلیلی نتواند مفاهیم آموزشی را به خوبی یاد بگیرد، دوره برای او تجدید خواهد شد.

7- برگزاری دوره آموزش رفع خرابی موبایل برای افراد شاغل چگونه است؟

افراد شاغل برای حضور در دوره آموزش تعمیر گوشی و تبلت می توانند ساعات آزاد خود را به مرکز اعلام کرده تا زمانبندی کلاس ها با توجه به وقت آنها تنظیم شود. کلاس آموزشی برای افراد شاغل می تواند به درخواست خودشان در روزهای تعطیل و یا آخر هفته برگزار شود.

8- آیا پس از اتمام دوره آموزش تعمیر موبایل مدرک ارائه می شود؟

در دوره تعمیرات گوشی هوشمند در کوک موبایل برای تمام شرکت کنندگان و فراگیرانی که دوره آموزش را به طور کامل و با موفقیت سپری کرده اند، مدرک معتبر ارائه می شود که با آن براحتی می توانند وارد بازار کار موبایل شوند.

9- هزینه دوره آموزش تعمیر موبایل شامل تخفیف می شود؟

دوره آموزشی تعمیرات دستگاه تلفن همراه در کوک موبایل به طور کلی با هزینه کم برگزار می شود و هزینه آن در مقایسه با سایر مراکز آموزشی بسیار پایین تر است. با این حال به هنرجویان با استعداد و باهوش تخفیف ویژه داده می شود. البته امکان پرداخت هزینه به صورت اقساط نیز وجود دارد.

10- بعد از اتمام دوره آموزش تعمیرموبایل چگونه به بازار کار وارد شوم؟

کلاس و کورس آموزش تعمیر موبایل در این مرکز که توسط اساتید مجرب و متخصص انجام می شوند، تماماً بازار محور هستند و به هنرجویان دوره ویژه بازار کار تدریس می شود. به طوریکه هنرجو بعد از پایان دوره براحتی می تواند برای خود کسب و کار راه اندازی کند و با خرید ابزارها و تجهیزات تعمیر گوشی لازم و تجهیز مناسب کارگاه خود به راحتی می تواند برای خود تعمیرگاه راه اندازی کند. البته کوک موبایل به هنرجویان خود که از بهره هوشی و مهارت بالایی در یادگیری رفع مشکل موبایل دارند پیشنهاد همکاری در این مرکز را می دهد که در صورت تمایل می توانند با ما همکار شوند.

11- دوره آموزش درست کردن خرابی موبایل در چه محیطی برگزار می شوند؟

آموزش تعمیرموبایل توسط مرکز آموزش کوک موبایل در یکی از بهترین مکان های آموزش فنی حرفه ای تعمیرات گوشی در تهران در محیطی آرام و مجهز برگزار می شود، به طوریکه هنرجو بتواند با آرامش و تمرکز بیشتر، مفاهیم تئوری و عملی را یاد بگیرد.

12- در دوره آموزش تعمیرات تلفن همراه از چه ابزارهایی استفاده می شود؟

در دوره آموزشی ما از مبتدی تا تخصصی، همواره از ابزارهای تخصصی در تعمیر گوشی و تبلت استفاده می شود. در این دوره ها، هنرآموزان با لوپ، هیتر، هویه، سپراتور، و کار کردن با تمامی این ابزارها آشنا می شوند.

13- برای ورود به بازار کار تعمیر موبایل چه توانایی هایی لازم است؟

برای ورود به بازار کار باید دوره آموزش تعمیرموبایل و حداقل دوره مقدماتی و کلاس عملی را گذرانده باشید

14- سرفصل های دوره آموزش سخت افزاری موبایل شامل چه چیزهایی می شوند؟

سرفصل های دوره ی آموزشی سخت افزاری گوشی موبایل بسیار جامع هستند. مباحثی که در این دوره به صورت تئوری و عملی آموزش داده می شود شامل: شناسایی کامل قطعات، نحوه قرار گرفتن قطعات مختلف در مدار، تعویض آی سی های چسبی به صورت تضمینی، روش تعویض قطعه ی آی سی از نوع غیر چسبی و دولایه، آموزش کار با ابزارهای مختلف همچون مولتی متر و منبع تغذیه، آموزش تست آمپر و نحوه ی عیب یابی گوشی های مختلف،‌ آموزش سیم کشی، برنامه نویسی آی سی های خام، ‌نقشه خوانی به صورت شماتیک، و سرفصل های بیشتر می باشد.

15- سرفصل های دوره ی تعمیرات نرم افزار موبایل شامل چه مواردی می شود؟

سرفصل های دوره ی تعمیرات نرم افزار موبایل شامل معرفی سیستم عامل های گوشی های رایج در بازار، آموزش کار با باکس ها به صورت حرفه ای، نحوه ی فلش کردن انواع گوشی های هوشمند، روش بکاپ گیری از انواع گوشی، روت کردن کردن و جلبریک کردن گوشی های موبایل،‌ آموزش آنلاک شبکه های سامسونگ و نوکیا، ‌آموزش ترفند های نرم افزاری، آموزش فارسی سازی گوشی های موبایل، رام گوشی و انواع کاستوم رام سفارشی انواع گوشی های موبایل و بسیاری دیگر می باشد.

16- هزینه دوره کارآموزی تعمیرات گوشی چقدر است؟

برای اطلاع از هزینه دوره کارآموزی تعمیر موبایل به جدول هزینه کلاس و دوره آموزش ما در بالا مراجعه کنید

17- نحوه ثبت نام در آموزشگاه ترمیم گوشی کوک موبایل به چه صورت می باشد؟

برای ثبت نام می توانید با شماره تلفن 02167319 تماس بگیرید و از شرایط و زمان برگزاری کلاس و دوره آموزش ما مطلع شوید.

18- کلاس تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل چند نفره می باشد؟

کلاس تعمیرات به صورت خصوصی تک نفره و به صورت گروهی 2 تا سه نفره برگزار می شود

کوک موبایل در رسانه ملی

آموزش تعمیرات در کوک موبایل