کارآموزی تعمیرات موبایل

تجربه بهترین قیمت تعمیر ال سی دی سامسونگ با کوک موبایل

blank

تعمیر ال سی دی همیشه یکی از رایج ترین تعمیرات گوشی موبایل بوده و مطمئنا هم خواهد بود. با توجه به اینکه تعداد کاربران گوشی های شرکت سامسونگ در کشورمان بالاست، بنابراین تعمیر ال سی دی سامسونگ تقاضای بالایی دارد. اما چطور می‌توانیم تعمیر ال سی دی سامسونگ را با بهترین قیمت و کیفیت انجام دهیم؟ نظر شما چیست؟ با کوک موبایل همراه باشید. البته، بجز اینکه کار تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی باید با دقت و مهارت لازم انجام شود اما خرید یک قطعه ال سی دی اورجینال می تواند تکمیل کننده کار تعمیر باشد. با مراجعه به وب سایت فروش ما در کوک موبایل و با خرید اینترنتی قطعات موبایل اورجینال کار تعویض ال سی دی گوشی خود را به نحوه احسن انجام دهید.

چرا تعمیر ال سی دی سامسونگ یکی از رایج ترین تعمیرات گوشی هاست؟

گوشی های شرکت سامسونگ در بین کاربران ایرانی طرفداران زیادی دارند. البته این مسئله فقط مختص بازار ایران نیست و سامسونگ در تمام بازارهای جهانی حرفی برای گفتن دارد و همیشه گوشی هایش از پرفروش ترین گوشی های بازار بوده‌اند. بنابراین بدین سبب خود به خود آمار استفاده از گوشی های شرکت سامسونگ زیاد می‌شود. یعنی کاربران زیادی از گوشی های این شرکت استفاده می‌کنند. هم اکنون در کشورمان بیش از 50 درصد افراد از گوشی های سامسونگ استفاده به عمل می‌آورند.

در سمت مقابل شکستن ال سی دی گوشی های موبایل هم از رایج ترین تعمیراتی است که روی این گجت ها انجام می‌شود. دلایل زیادی مثل افتادن گوشی از دست کاربر، وارد شدن ضربه و فشار به ال سی دی، سوختن ال سی دی در اثر آب خوردگی و غیره همگی می‌توانند کاربر را به تعویض ال سی دی نیازمند کنند. با توجه به زیاد بودن آمار کاربرانی که از گوشی های سامسونگ استفاده می‌کنند و همچنین زیاد بودن آمار شکستگی و تعمیر ال سی دی گوشی های موبایل، طبیعی است که تعمیر ال سی دی سامسونگ در کشورمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده و به شدت تقاضا داشته باشد. بنابراین دلیل اهمیت بالای تعمیر ال سی دی سامسونگ مربوط به زیاد بودن تقاضای آن می‌شود.

تجربه بهترین قیمت تعمیر ال سی دی سامسونگ با کوک موبایل

چرا هزینه تعمیر ال سی دی گوشی های سامسونگ بالاست؟

گوشی های موبایل مدرن به صفحه نمایش های بزرگ و با کیفیت تر مجهز هستند. صفحه نمایش گوشی ها همیشه یکی از گران قیمت ترین قطعات این محصولات بوده و با بزرگ تر شدن ابعاد و کیفیت صفحه نمایش به طبع هزینه تولید و قیمت این قطعات هم افزایش می‌یابد. بنابراین طبیعی خواهد بود که هزینه تعمیر ال سی دی گوشی های سامسونگ زیاد باشد. سامسونگ در اغلب پرچمدارانش از صفحه نمایش های سوپر آمولد (Super AMOLED) استفاده می‌کند که با کیفیت ترین نوع از نمایشگرهای موبایل محسوب می‌شوند. برای مثال هم اکنون صفحه نمایش گلکسی S8 پلاس سامسونگ 6.2 اینچی و از نوع سوپر آمولد است و رزولوشن 2960 در 1440 پیکسلی را ارائه می‌کند. طبیعی است که در این حالت هزینه تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس به مراتب زیاد باشد (برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این مسئله و تعویض ال سی دی گلکسی اس 8 پلاس به مطالعه مقاله “از صفر تا صد تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی S8 پلاس” بپردازید). پس دلیل گران بودن هزینه تعمیر ال سی دی گوشی های سامسونگ با زیاد بودن هزینه تولید این قطعات (به دلیل کیفیت بالا) ارتباط مستقیم دارد.

چطور از اورجینال بودن ال سی دی تعویض شده مطمئن شویم؟

متاسفانه این روز ها ال سی دی های فیک و جعلی زیادی در بازار وجود دارند که کیفیت آن ها با کیفیت ال سی دی اورجینال یا OEM برابری نمی‌کند. در برخی شرایط محدود ممکن است از عدم آگاهی کاربران در بازار سوء استفاده به عمل آید و ال سی دی های فیک به جای ال سی دی اورجینال در گوشی آن ها نصب شود. برای جلوگیری از بروز این مشکل توصیه می‌کنیم حتما تعمیر ال سی دی سامسونگ را به مراکز و مراجع قابل اعتماد و مطمئن واگذار کنید تا بهترین نتیجه ممکن را کسب نمایید. واحد فروش قطعات موبایل ما در کوک موبایل همواره با تهیه و ارائه قطعات اصل و با کیفیت این تضمین را به مشتریان خود می دهد که پس از خرید قطعه و تعویض آن گوشی مثل روز اول و بدون هیچ مشکلی کار می کند فراموش نکنید که تاچ و ال سی دی گوشی یکی از مهمترین اجزای آن محسوب می‌شود و باید در تعویض آن کمال دقت به عمل آید.

تجربه بهترین قیمت تعمیر ال سی دی سامسونگ با کوک موبایل

چطور با کمترین قیمت تعمیر ال سی دی سامسونگ را انجام دهیم؟

اگر می‌خواهید با کمترین قیمت ممکن تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ خود را انجام دهید، توصیه می‌کنیم از خدمات کوک موبایل استفاده به عمل آورید. شرکت کوک موبایل سال هاست که در زمینه تعمیرات موبایل و تامین قطعات اورجینال گوشی فعالیت دارد و با مراکز و سازمان های بزرگی فعالیت می‌کند. شما می‌توانید با واگذاری تعمیرات ال سی دی گوشی سامسونگ خود به این مرکز با کمترین قیمت و هزینه ممکن تعمیرات ال سی دی گوشی سامسونگ خود را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات و سرویس های شرکت کوک موبایل و همچنین لیست قیمت قطعات و در این مورد قیمت ال سی دی تعویضی با شماره های ۰۲۱۶۶۷۰۵۱۶۸، ۰۲۱۶۶۷۶۱۹۶۹، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۸۶ یا ۰۲۱۶۶۷۵۷۵۷۹ تماس حاصل کنید و از کارشناسان ما راهنمایی بخواهید.علاوه بر این، با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ال سی دی موبایل ما می توانید ال سی دی متناسب با مدل گوشی خود را انتخاب کنید و در سد خرید خود قرار دهید. 

مطالب مرتبط