ترفند آیفون, تعمیرات اپل

با آیفون شکسته چه کنیم؟

با آیفون شکسته چه کنیم؟

اگر صفحه آیفون تان شکست یا ترک برداشت ، چه کاری باید کرد ؟

گوشی های هوشمند شرکت اپل نیز مانند سایر مدل ها نسبت به ضربه و افتادن از ارتفاع حساس هستند. متاسفانه شرکت اپل با وجود پشتیبانی از دستگاه های خود در سراسر دنیا در ایران پشتیبانی نمی شود. در نتیجه کسانی که با شکستگی یا خردشدگی صفحه نمایش آیفونشان در ایران مواجه می شوند مشکلات زیادی را پیش رو خواهند داشت.

حتما برای شما نیز بارها پیش آمده است، که بنا به دلایلی تلفن همراهتان به طور ناگهانی از دستتان به زمین بیفتد، و یا از روی عصبانیت آن را به جایی پرتاب کنید و بعد پشیمان شوید. و از آنجایی که صفحه های نمایش آیفون بسیار حساس هستند ممکن است دچار ترک خوردگی یا شکستگی شوند. در چنین مواقعی قطعا نمی دانید چه اقداماتی را برای حل این مشکل باید انجام دهید. اگر بر اثر حادثه این اتفاق برای آیفون شما پیش آمد، باید بررسی کنید ببینید، که آیا فقط شیشه نمایش دستگاهتان شکسته است و تاچ آن کار می کند یا نه؟ اگر هر دو آسیب دیده بودند باید آن ها را تعویض کنید.

با توجه به اینکه مرکز خدمات‌دهی رسمی محصولات اپل در ایران پشتیبانی نمی شود، بنابراین برای انجام این کار باید خیلی دقت کنید و گوشی آیفون خود را به دست خبرگان این کار بسپارید. شرکت کوک موبایل با حضور کارشناسان مجرب و حرفه ای در زمینه ی تعویض گلس و تعمیرات آیفون و محصولات اپل آماده ی خدمت رسانی به کاربران اپل مقیم ایران خواهد بود. در اینجا راه کارهایی وجود دارد که می توانید برای ترمیم ترک خوردگی ال سی دی آیفون خود انجام دهید.

راه کارها :

آیفونتان را به شرکت اپل باز گردانید

همانطور که گفتیم این کار در ایران ممکن نیست به علت عدم پشتیبانی کاربران اپل مقیم ایران از طرف شرکت اپل.

آیفونتان را بفروشید

اگر آیفون شما دچار حادثه ی این چنینی شد و شما قادر به پرداخت هزینه برای تعمیر آن نبودید و یا حاضر به پرداخت این هزینه سنگین برای گوشی شکسته تان نیستید می توانید آن را بفروشید.

حتی اگر آیفون شما درای صفحه‌ی خرد شده و شاسی شکسته و دکمه های خراب است، افراد بسیاری هستند که حاضرند آن را از شما بخرند از جمله سرویس هایی که قطعات شکسته شده ی گوشی را ساپورت می کنند.

قیمت فروش آیفون شکسته ی شما بستگی به مدل و تجهیزات آن خواهد داشت.

اما دقت داشته باشید، در صورتیکه تاچ آیفون شما سالم باشد و ترک خوردگی فقط مربوط به شیشه ی نمایشگر شما باشد هنوز هم می توانید از آن استفاده کنید. تا زمانیکه از لحاظ مالی توانایی پرداخت هزینه ی تعمیر آن راداشته باشید؛ می توانید با کمی سمباته زدن بوسیله ی ورقه های سمباته، لبه های تیز آن را صاف کنید تا مشکلی هنگام استفاده پیش نیاید.

خودتان اقدام به تعمیر آیفون شکسته تان کنید

اگر شما فردی هستید که قبلا تجربه ی تعمیر و دمونتاژ گوشی هوشمند را داشتید. می توانید خودتان شخصا این کار را انجام دهید. البته دقت کنید این فرآیند، کار ساده ای نیست و امکان بروز مشکلات احتمالی زیاد است و کار عاقلانه تر این است که آیفون گران قیمت خود را به دست تعمیرکاران حرفه ای بسپارید و از سلامت آن اطمینان حاصل کنید.

تعمیر شخصی آیفون ممکن است هزینه ی کمتری را در پی داشته باشد، اما بدین منظور شما باید یک نمونه از صفحه نمایش و تاچ مطابق با محصول خود را خریداری نمایید. در مرحله بعد برای تعمیر به کیت اختصاصی تعمیر محصولات اپل نیاز دارید. چرا که آیفون‌های اپل دارای پیچ‌های منحصر به فردی هستند که پیچ‌گوشتی آن‌ها تنها در برخی از جعبه‌ ابزارهای تعمیر موبایل ارائه می‌شود.

علاوه بر این برای راهنمایی‌های بیشتر از سایت‌ها و فیلم های اینترنتی موجود در این زمینه نیز می‌توانید استفاده کنید. سایت ifixit.com بهترین مرجع برای گرفتن راهنمایی تعمیر آیفون است.

آیفونتان را به مراکز تعمیر حرفه ای و مجرب ببرید

بهترین راه‌کار برای حل مشکل صفحه‌ی نمایش شکسته ی آیفون، این است که آیفون خود را به دست تعمیرکاران مجرب این زمینه بسپارید.

تعمیرکار مورد نظر باید برای این کار تجربه ی کافی را داشته باشد، همچنین مرکزی قابل اطمینان و معتبر باشد. اگر چنین نباشد احتمال بروز خطرات بیشتری برای آیفون شما وجود دارد.

برای اطمینان یافتن از صحت این قضیه می توانید به بخش تعمیرات سایت کوک موبایل مراجعه کرده و اطلاعات کافی مورد نیاز خود را کسب کنید.

پیش گیری از بروز حادثه و شکستگی صفحه نمایشگر آیفون

و اما راه حل های پیشگیری کننده ی نیز برای جلوگیری از مواجه شدن با چنین حادثه هایی وجود دارد.

مهمترین آن ها استفاده از محافظ صفحه نمایش در آیفونتان است. این محافظ می تواند صفحه نمایش گوشی را تا حدودی در برابر خش و ضربه ایمن کند. اما هنوز هم باید از آیفون گران قیمت خود کاملا محافظت کنید چرا که این محافظ ها در برابر همه نوع حادثه مقاوم نخواهند بود.

علاوه بر مورد نام برده می توانید از کاور های موجود البته اوریجینال آن برای آیفون خود استفاده کنید.

هنگام خریداری این کاور ها دقت کنید که کاملا سالم و صیقلی باشند و حاوی هیچگونه برآمدگی و تو رفتگی در لبه ها و قسمت های مختلف آن نباشند. چرا که همین عوارض ممکن است در شرایطی خود دلیل آسیب زدن به آیفون شما باشند.

به شما توصیه می کنیم برای جلوگیری از صدمات احتمالی گوشی تان به وب سایت کوک موبایل مراجعه کرده و ضمن اطلاع از قیمت روز خرید گلس محافظ گوشی و تهیه یک محافظ برای گوشی خود، از آن محافظت کنید.

جمع بندی :

شکسته شدن صفحه نمایشگر آیفون امری شایع است و در هر نقطه ای از دنیا برای هر فردی ممکن است اتفاق بیفتاد. بنابراین در صورت مواجه با این شرایط خونسرد باشید و در هر نقطه از ایران عزیز که هستید با کوک موبایل تماس بگیرید تا با قطعات اورجینال و ضمانت تعمیرات در کمال اطمینان خاطر اقدام به تعمیر گوشی هوشمند خود کرده باشید. در فروشگاه ما می توانید تمامی قطعات مورد نیاز برای تعمیر موبایل خود را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه تامین کنید. همچنین می توانید بهترین قیمت ال سی دی گوشی مطابق با مدل موبایل خود را از ما بخواهید. با ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط