شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات

این بیانیه، اعلان سیاست حفظ حریم خصوصی آنلاین سایت و یا وب سایت متعلق به شرکت ایده اندیشان صنعت همراه (کوک موبایل) و شرکتهای وابسته به آن است. این بیانیه در مورد اطلاعات جمع آوری شده یا اطلاعاتی که جدای از این سایت دریافت شده اند، بکار برده نمی شود.

ما از نام تجاری ایده اندیشان صنعت همراه «کوک موبایل» برای ارتباط محصولات و خدمات خود با شما و برند شرکت خود استفاده می کنیم. هدف از تنظیم این بیانیه این است که به کاربران این وب سایت اطلاع داده شود که تمام اطلاعات جمع آوری شده از طریق این وب سایت، چه شماره موبایل، چه ایمیل، آدرس و هر داده شخصی دیگری در جای دیگر فاش نخواهد شد و یا مورد سوء استفاده قرار نخواهد گرفت.

اطلاعاتی که ما جمع آوری می کنیم

اطلاعاتی که به ما می دهید. ما هرگونه اطلاعات ارائه شده توسط شما یا جمع آوری شده از طریق تعامل شما با این وب سایت را جمع آوری و حفظ می کنیم. به عنوان مثال، ما اطلاعاتی را جمع آوری می کنیم که شما از طریق ایمیل به یکی از صندوق های ایمیل آنلاین ما ارسال کرده اید، یا با تکمیل فرم و یا ارسال مستقیم آن به ما، آن را برای ما ارسال کرده اید یا اطلاعات هنگام ورود به سایت، نزد ما ارسال کرده اید.

اطلاعاتی که ما جمع آوری می کنیم ممکن است شامل موارد زیر باشد:

    • نام و نام خانوادگی،
    • آدرس پستی، شامل کد پستی
    • شماره موبایل
    • آدرس ایمیل
    • کد ملی (هنگام خرید تلفن همراه و یا ثبت شکایت)

نحوه استفاده ما از اطلاعات شما

اطلاعات ارائه شده در بالا ممکن است برای ارائه خدمات درخواستی شما، مورد استفاده قرار گیرد. ما محصول خریداری شده توسط شما را به آدرسی ارسال می کنیم که در فرم سفارش خرید کالا، پر کرده و ثبت نموده اید. همچنین اگر مشکل فنی داشته باشید و یا کالا به هر دلیلی به دست شما نرسیده باشد ما با شما تماس می گیرید و پیگیر ماجرا خواهیم بود. اطلاعاتی که ارائه می دهید ممکن است توسط تیم ما برای انجام تعهدات قانونی و نظارتی ما، و رعایت استانداردها و بهترین شیوه های صنعت موبایل، از جمله انجام نظرسنجی ها و رسیدن به میزان رضایت مندی شما، مورد استفاده قرار گیرد.

ورود کاربران به وب‏‌سایت کوک موبایل هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری ایده اندیشان صنعت همراه سایر خدمات ارائه شده به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات کوک موبایل است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین ایده اندیشان صنعت همراه از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی

در صورتیکه کالای سفارش داده شده، ال سی دی و یا هر قطعه ای که نیاز به تست دارد، باشد (به جز باتری) مسئولیت حمل و نقل آن به عهده مشتری می باشد.

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های ایده اندیشان صنعت همراه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های کوک موبایل تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات ایده اندیشان صنعت همراه اقدام کند.

همچنین از آنجا که کوک موبایل یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.