تعمیرات اپل واچ:

امروزه ساعت های هوشمند دارای سیستم عامل هایی مشابه با گوشی های هوشمند هستند و توانایی اجرای بسیاری از برنامه های کاربردی را دارند. شما با استفاده از ساعت هوشمند خود قادر هستید، رسانه های دیجیتال را اجرا نمایید، الگوی خواب خود را کنترل کنید و زمان اجرای برخی اقدامات مورد علاقه خود را به ساعت هوشمندتان بگویید.  نکته ی قابل توجه این است که ساعت های هوشمند نیز مانند هر وسیله ی الکترونیکی وهوشمند دیگر ممکن است صدمه ببیند. بسته به مقاومت ساعت هوشمند، میزان خسارت وارده به ساعت، بر اثر ضربه و یا دیگر موارد متغیر است  و می توان نسبت به تعویض گلس شکسته ساعت هوشمند اقدام نمود.

کوک موبایل اولین مرجع تخصصی تعمیرات موبایل و آیفون در ایران، افتخار دارد که به عنوان یکی از اولین شرکت های مجهز به تکنولوژی تعویض گلس شکسته ساعت هوشمند اپل (iWatch)، تعویض گلس ساعت هوشمند اپل را در کمترین زمان ممکن و با منصفانه ترین قیمت بازار انجام می دهد.

فرآیند تعویض گلس شکسته ساعت هوشمند، همانند تعویض گلس ال سی دی موبایل است، با این تفاوت که تعمیر کمی پیچیده تر بوده و دارای ظرافت بیشتری است.

تعمیر ال سی دی گلس شکسته ساعت هوشمند، همانند تعمیر ال سی دی گلس شکسته موبایل، توسط دستگاه لمینت و چسب OCA صورت می پذیرد. در این روش، ابتدا ال سی دی ساعت هوشمند، از روی دستگاه باز شده و عملیات تعمیر تنها روی ال سی دی گوشی اجزا می شود. پس از جداسازی ال سی دی از ساعت هوشمند، فرآیند گلس زدن روی ال سی دی انجام می شود. این کار توسط کارشناس گلس و در محیطی استرلیزه تحت عنوان CleanRoom صورت می گیرد تا از نشستن غبار و ذرات معلق زیر ال سی دی جلوگیری شود و شفافیت ال سی دی خدشه دار نشود.دستگاه لمینت و چسب OCA گلس تعویضی را تحت فشار و دمای خاص روی ال سی دی ساعت هوشمند، ثابت می کنند.

سوالی که پیش می آید این است که، دستگاه OCA لمینت چگونه تکه های شکسته ال سی دی گوشی هوشمند شما را به هم متصل کرده و آن را مثل روز اول می کند؟! شاید برای شما هم جالب باشد بدانید، دستگاه لمینت OCA چطور میتواند تکه های ال سی دی شکسته شما را به هم بچسباند و گوشی شما را درست مثل روز اول به شما تحویل دهد؟ قبل از پاسخ به این سوال لازم است که بدانید:

  •  تعویض گلس ساعت هوشمند اپل (iWatch) امکان پذیر می باشد.
  • ال سی دی ساعت هوشمند اپل (iWatch) تعمیر می شود، به شرط آن که گلس روی ال سی دی (شیشه بیرونی) شکسته باشد، تصویر داشته باشید و تاچ کار بکند.
  •   هزینه تعمیر ال سی دی  به مراتب از تعویض آن کمتر می باشد و مزیت دیگر تعمیر ال سی دی این است که ال سی دی اورجینال ساعت هوشمند دستگاه خودتان تعمیر شده و از کیفیت آن کاسته نمی شود.
  •  تعویض گلس ال سی دی ها با مجهزترین دستگاه های موجود در دنیا و چسب OCA انجام می شود .نکته ی مهم این است که پس ازاتمام پروسه ی تعمیر، ال سی دی به کیفیت اولیه خود باز می گردد.

حالت لمینت بدون ایجاد حباب هوا

تعمیر ال سی دی گلس شکسته

تعمیر ال سی دی گلس شکسته

1.دستگاه را به برق متصل کرده و دکمه استارت ماشین را می فشاریم.

2.دکمه ی ایست اضطراری را در جهت عقربه های ساعت تا زمانی که دکمه به بالا بپرد و به آرامی می چرخانیم.

3.پنل سیستم استارت را می فشاریم و بر روی دکمه تنظیمات کلیک کرده و گزینه تنظیمات لمینت را انتخاب می کنیم : زمان لمینت را بر روی 180 ثانیه و و زمان وکیوم را بر روی پانزده ثانیه و دمای لمینت را بر روی 40 درجه سانتی گراد قرار می دهیم.

4.دکمه تایید را فشار داده و سپس دکمه بازگشت را می فشاریم . بعد از بازگشت به صفحه نخست گزینه لمینت را انتخاب می کنیم.

5.فشار لمینت را بر روی سی پنج صدم مگا پاسکال قرار می دهیم.

6.ال سی دی را تمیز می کنیم فیلم OCA را به همراه چسب آن می کشیم و آن را به سرعت و با دقت و کاملا بر روی ال سی دی قرار می دهیم و با ضربه انگشت سبابه بر روی وسط ال سی دی آن را بر روی ال سی دی پخش می نماییم.

7.حال می بایست ال سی دی را روی سینی قرار دهیم و آن را در تانک لمینت قرار دهیم و در را ببندیم.

8.حال دکمه استارت را فشار می دهیم با یک دست فشار می آوریم تا زمانی که مکش شروع شود.

9.زمانی که پمپ خلا به مقدار پیش فرض خود رسید سینی لمینت به پایین رانده خواهد شد.

10.زمانی که تایم تنظیم شده به پایان برسد درب وکیوم به طور اتوماتیک باز خواهد شد .

حالت لمینت سریع

1.زمان لمینت را بر روی 20 ثانیه قرار می دهیم و فشار لمینت را بر روی چهار دهم مگا پاسکال تنظیم می کنیم.

2.ما بقی تنظیمات در این حالت دقیقا مشابه حالت (حالت لمینت بدون حباب)قبل است.

عملیات حذف حباب های هوا

1.دکمه اگزوز را فشار دهید ، پس از اتمام کار درب مخزن حذف کننده حباب را باز کنید.

2.صفحه نمایش را به مخزن حذف کننده ی حباب تغییر دهید.

3.دکمه بازگشت را لمس کنید و بر روی تنظیمات حذف حباب قرار دهید و زمان حذف حباب را بر روی ده تا بیست دقیقه و دمای حذف کننده حباب را روی 40 درجه سانتی گراد قرار می دهیم.

4.بازگشت را تایید می کنیم و پس از بازگشت به صفحه اول حذف حباب را استارت می کنیم.

5.زمانی که تایم تنظیم شده به پایان رسید درب مخزن حذف حباب را باز می کنیم و صفحه نمایش را خارج می سازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *