ترفند آیفون

Lyrics در آیفون

blank

قابلیت جدید سیستم عامل ios10

چگونه متن آهنگ را در ios10 مشاهده کنیم؟

قابلیت مشاهده متن آهنگ، هنگام گوش دادن آن قطعا می‌تواند احساس بهتری به شنونده و کاربر دهد و باعث می‌شود تا رابطه بهتری با موسیقی برقرار کند. شرکت اپل ویژگی جدیدی را بعد از به‌روز رسانی کردن سیستم عامل گوشی‌های خود به برنامه اپل موزیک اضافه کرده است، پیش از این در نسخه‌های قبلی، شما  فقط این امکان را داشتید تا متن آهنگ را از طریق itunes به صورت دستی بر روی آیفون یا آیپد باز کنید تا بتوانید هنگام پخش آهنگ متن آن را نیز مشاهده کنید.

بعد از به روز رسانی کردن سیستم عامل ios9 و طراحی دوباره موزیک پلیر در ios10 ویژگی‌های خوبی به آن اضافه شد مانند داشتن دید بیشتر و مشاهده متن آهنگ در حال اجرا به راحتی و با فشردن تنها یک دکمه.

در واقع ۲ راه برای انجام این کار وجود دارد:

روش اول: بصورت تمام صفحه

 این روش بسیار ساده بوده و امکان نمایش تمام صفحه و دسترسی به متن آهنگ مورد نظر را به کاربران آیفون می‌دهد.

– ابتدا آهنگ را با اپل موزیک پخش کنید.

– به قسمت سمت راست پایین رفته و ۳ نقطه (…) را لمس کنید با این کار یک منو روی آهنگ باز خواهد شد که گزینه‌هایی مانند add it to a playlist یا creat a station را دارد.

– گزینه “Lyrics” را از منوی باز شده انتخاب کنید. تنها آهنگ‌هایی که متن آن‌ها ساپورت شده است این گزینه را دارند و ممکن است بعضی آن را نداشته باشند.

– اینگونه متن آهنگی که در حال گوش دادن هستید به صورت تمام صفحه باز خواهد شد.

روش دوم : درون رابط پخش موسیقی

در این روش شما می‌توانید هنگام پخش موسیقی و تماشای متن آن، کارهای دیگری نیز انجام دهید چرا که متن آهنگ درون رابط پخش موسیقی یا now playing قابل نمایش است.

– ابتدا آهنگ را با اپل موزیک پخش کنید.

– زمانی‌که موسیقی در حال اجرا است، now playing را از نوار پخش موزیک لمس کنید.

– در همین حین گزینه نمایش show  را که در مقابل “Lyrics” پایین سمت راست  قرار دارد را لمس کنید.

– در آخر متن آهنگ مورد نظر را مشاهده خواهید کرد.

این نکته قابل ذکر است که در حال حاضر این امکان برای نمایش متون تمام آهنگ‌ها و آلبوم‌ها وجود ندارد اما شرکت اپل خیلی سریع در حال گسترش تعداد آهنگ‎های مورد حمایت اپل موزیک است تا این امکان را به همه‌ی کابران اپل دهد.

در صورتی که هرکدام از دستوالعمل ها را نتوانستید اجرا کنید می توانید با تیم تخصصی تعمیرات آیفون مجموعه کوک موبایل با شماره 02167319 تماس بگیرید تا در این زمینه شما را راهنمایی و مشاوره دهند.

مطالب مرتبط