اخبار فناوری

بهترین ویجت های سال ۲۰۱۶ برای اندروید

blank

عناوین این مقاله

ویجت های کاربردی ۲۰۱۶ برای گوشی های اندروید را دانلود کنید…!

به نظر می آید کمتر کسی حوصله گشت و گذار در Google Play  برای گرفتن ویجت های اندروید برای گوشی خود را داشته باشد.

ویجت های واقعا نقطه ی قوت اندروید هستند و اینکه از Widget های جدید و به دردبخور غافل باشیم اصلا به نفع ما نخواهد بود.ویجت ها بهترین ابزار برای شخصی سازی گوشی های اندروید است . پس اگر شما نیز به شخصی سازی گوشی خود  علاقمندید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. شاید حالا علاقمند شده باشید تا سری به Google Play بزنید و ویجت های محبوب سال ۲۰۱۶ را ببینید و در صورت نیاز آنها را دانلود کنید. ما این کار را برای شما انجام داده ایم و بهترین و پر طرفدارترین ویجت های سالی که گذشت را برای شما لیست کرده و به شما معرفی خواهیم کرد.

Pill Widget

pill_widget

pill_widget

اگر به دنبال ویجتی قرص مانند برای گوشی اندروید خود هستید از این ویجت غافل نشوید. با استفاده از این ویجت  می توانید گوشی پیکسل و پیکسل XL خود را شکل و نمایی تازه بدهید.

Foldery 

foldery_widjet

این ویجت به شما امکان می دهد که اپلیکیشن های دلخواه خود را در فولدرهایی قرار دهید. هر کدام از این فولدرها قابلیت ریسایز شدن را نیز دارند. این فولدر ها در خانه ی گوشی شما قرار  می گیرند.خوب شاید سوال کنید که این ویجت به چه دردی می خورد؟فرض کنید که شما می خواهید از برنامه های موجود در گوشی تان به تفکیک وظایفی که انجام می دهند بکاپ بگیرید. خوب حالا می توانید تصور کنید که این Widget چقدر می تواند برای شما مفید واقع شود؟ این Widget به شما اجازه می دهد که آن را با هر لانچری که دوست دارید استفاده کنید.

D-Day Manager

d-day-manager

d-day-manager

آیا می توانید تعداد روزهایی که از تولد اولین نوه ی شما گذشته است را به سرعت حساب کنید؟یا چند روز مانده که شما تولد ۳۰ سالگی تان را با خانواده جشن بگیرید؟با استفاده از این App/Widget  می توانید روزشماری برای چندین واقعه ی دلخواهتان را داشته باشید.این Widget قدرتمند امکان باز نویسی برخی از ویژگی های Widget را نیز به شما می دهد…

Foliage

بهترین ویجت های سال ۲۰۱۶ برای اندروید

بله بله میدانیم که همه دارندگان گوشی موبایل اندرویدی Widget هایی برای پیش بینی آب و هوا  دارند. اکثر این ویجت ها در صفحه ی خانه ی گوشی قرار می گیرند.این انتخاب های وسیع برای کاربران سطح متوسط است اما کاربران سطح بالا همیشه به دنبال مفیدترین ها می گردند. Foliage   یک افزونه ی تمام و کمال نیست ولی برنامه ی قوی و خوبی است. این Widget تمام آنچه که یک Widget کامل آب و هوا باید داشته باشد را یکجا دارد.

 

مطالب مرتبط