راهنمای خرید موبایل

معرفی گوشی های سال 2019 با باتری ماندگار

نکاتی درباره ی عمر باتری

به نظر می رسد که حدود یک سال گذشته، تولید کنندگان تجهیزات اصلی به نیازهای کاربران اندرویدی گوش فرا داده اند و سرانجام برای استقامت و دوام باتری، کاری کرده اند. هنگامی که برای این دسته بندی، گوشی های با عمر باتری برجسته را تفکیک کردیم، متعجب شدیم که این لیست چقدر طولانی شد. این نشانگر افزایش تمرکز بر روی این جنبه عملکرد تلفن های هوشمند است که اخیرا حاصل شده است.

ما از هر محدوده قیمتی، تلفنی دریافت کرده ایم، بنابراین اگر داشتن یک گوشی با باتری با عمر طولانی نیاز شما می باشد، احتمالا می توانید از لیست زیر یکی را انتخاب کنید.

Realme 3 با قیمت 9000 روپیه هند

  • جنبه مثبت: صفحه نمایش بزرگ با ناچ دوربین ریز، عمر باتری، بسیار بسیار مقرون به صرفه
  • جنبه منفی: وضوح پایین ، شارژ کند، microUSB به جای Type-C ، محدودیت عرضه در بازار

blank

ما با یک پیشنهاد عجیب و غریب، Realme 3. شروع می کنیم. بسیار عجیب است زیرا اگر غیر ممکن نباشد، پیدا کردن آن در خارج از هند واقعا دشوار است. اما اگر در جایی و در بازار با این گوشی برخورد کردید، مقرون به صرفه ترین گوشی است که با این شرایط وجود دارد. عمر باتری آن ستاره دار است. هر کس صفحه نمایش بزرگ آن را ببیند فورا قیمت گوشی را از فروشنده سوال می کند و در کمال تعجب ما، عملکرد دوربین آن هم بد نیست..

اما با این امکانات و قیمتی که دارد، خرید Realme 3 هزینه بردار است. به جای یک Type-C مدرن تر، این گوشی دارای کانکتور microUSB است و همچنین شارژ آن بسیار کند است. باتری 4،230 میلی آمپر ساعت برای مدت زمان زیادی دوام می آورد.

Redmi Note 7 / 7S با قیمت 170 یورو

  • جنبه های مثبت: کیفیت ساخت عمر باتری ، دوربین، عملکرد عالی
  • جنبه های منفی: بدون ضبط فیلم 4k، بدون NFC

blank

دومین گزینه مقرون به صرفه Redmi Note 7 (با نام Redmi Note 7S در هند) است. در هر صورت، اگر به خاطر داشتن باتری با دوام آن را خریداری می کنید، Redmi Note 7 در هند بسیار خوب عمل می کند. همه مدل های اسپورت آن دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعت است، و ما از نتایج بدست آمده از آزمون باتری، کمی متعجب می شویم زیرا صفحه نمایش آن نسبتا بزرگ است، وضوح آن FHD+ است، دارای SoC اسنپدراگون 660 است که در بین تمام چیپ ست های میان رده در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. گوشی Redmi Note 7 حتی اگر جزء تلفن های گران قیمت تر باشد، باتری فوق العاده ای دارد.

Motorola Moto G7 Power با قیمت 190 یورو

  • جنبه مثبت: کیفیت ساخت، عمر باتری، دوربین
  • جنبه منفی: لغزنده بودن، روی قاب عقب به راحتی خراش می افتد

blank

و سومین گزینه برتر برای قیمت مناسب و مورد نظر، Moto G7 Power است. به نظر می رسد تفکیک و تقسیم بندی Moto G امسال برای قیمت گوشی ها انجام بشود و توصیه می شود اگر عمر باتری همان چیزی باشد که G7 Power توصیه می کند، ما هم پیشنهاد می کنیم این گوشی را خریداری کنید. این تلفن در حال حاضر در جدول دوام و استقامت باتری تمام وقت ما در جایگاه سوم قرار دارد و فقط 2 ساعت با تلفن در جایگاه اول اختلاف دارد.

می توان گفت که Moto G7 Power در اندازه گیری دوام باتری (نسبت ساعت ماندگاری شارژ به ازای هر دلار پرداختی برای این گوشی) بهترین است. متأسفانه ، این گوشی از نظر عملکرد و ویژگی های کلی، ضعیف است. برای مثال Redmi Note 7 یک جایگزین متعادل تر و کمی گران تر برای خرید گوشی مناسب شما می باشد.

Asus Zenfone 6 با قیمت 500 یورو

  • جنبه مثبت: طراحی دوربین چرخشی جالب، عمر باتری، دوربین، نسبت قیمت/عملکرد
  • جنبه منفی: پنل LCD به جای اولد، فاقد لنز تله فوتو

blank

ایسوس ذنفون 6 جدید با طوفان تبلیغات اینترنتی معرفی شد و اینکه چرا این همه تبلیغ، جای تعجب نیست. این یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های هوشمند دارای چیپ ست اسنپدراگون 855 است که هم اکنون در بازار موجود است و دارای طراحی منحصر به فرد دوربین چرخشی است که از عکس های سلفی بی نظیری می گیرد و در شرایط نور زیاد روز و نور کم شب، عکس های بسیار شاد و جذابی می گیرد. آنچه در اینجا مهم است این است که این تلفن هوشمند در مصرف باتری عالی عمل می کند. این گوشی با باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی خود یکی از پرچمدارترین گوشی های پرچمدار موجود در بازار است.

همه چیز درباره ی باتری موبایل را اینجا مطالعه کنید.

گوگل پیکسل 3a XL با قیمت 480 دلار

  • جنبه های مثبت: صفحه نمایش، دوربین، عمر باتری، اندروید ناب
  • جنبه های منفی: طراحی پلاستیک، تنها 4 گیگابایت رم

blank

گوشی Pixel 3a XL بابت امکانات دیگری که دارد در راهنمای خریداران ما قرار دارد اما این بار به دلیل دوام و استقامت بالای باتری در این لیست قرار گرفته است. چیپ ست مدرن و ناب اسنپدراگون 670 و باتری بزرگ 3700 میلی آمپر ساعت، این گوشی را به یک مجموعه عالی تبدیل کرده است.

تجربه اندروید ناب نیز یک امتیاز بزرگ است و مورد توجه بسیاری از کاربران قرار خواهد گرفت. از جنبه های مثبت صفحه نمایش و دوربین این گوشی نیز نباید غافل شد. هرچند باتری این گوشی برای مدت زمان طولانی دوام می آورد اما 4 گیگابایت حافظه رم برای این گوشی توی ذوق می زند، زیرا امروزه اکثر گوشی های میان رده حداقل 6 گیگابایت رم دارند.

Oppo Reno 10x zoom با قیمت 800 یورو و 49.999 روپیه هند

  • جنبه های مثبت: طراحی عالی با مکانیزم دوربین پاپ آپ، عملکرد عالی دوربین، عمر باتری، شارژ سریع، ریدر اثر انگشت سریع و قابل اعتماد
  • جنبه های منفی: فاقد تاگل زوم 5 برابری اصلی، فاقد جک صوتی، ضبط ویدیو فقط در دوربین اصلی موجود است

blank

گوشی Oppo Reno 10x zoom می تواند عمر باتری فوق العاده ای را نشان دهد و در صورت نیاز، به لطف فناوری شارژ فوری VOOC Flash Charge، می تواند باتری را بسیار سریع شارژ کند. همچنین از عملکرد خوب دوربین، ریدر اثر انگشت زیر صفحه نمایش سریع و قابل اعتماد، صفحه نمایش زیبا و مکانیزم جالب دوربین سلفی پاپ آپ لذت خواهید برد. این گوشی با قیمت های بسیاری عرضه می شود و قیمت آن در برخی از مناطق مانند هند باعث جذابیت خاصی می شود.

Oppo F11 Pro با قیمت 24000 روپیه هند

  • جنبه مثبت: طراحی و ساخت، عمر باتری، شارژ سریع، دوربین
  • جنبه منفی: پورت MicroUSB به جای USB-C که کمی گران است

blank

اگرچه کمی گران قیمت است، Oppo F11 Pro با شارژ باتری عالی، شارژ سریع و طراحی صفحه نمایش کامل بدون ناچ دوربین، غافلگیر کننده است. رنگ گرادیان جذاب روی قاب این گوشی باعث شده که بسیار زیبا به نظر برسد و البته یکی از معدود گوشی های میان رده است که اسپورت می باشد و از دوربین سلفی پاپ آپ و کشویی های مکانیکی بهره می برد.

با این حال، پورت microUSB دارد و عدم ضبط ویدئوی 4k خرید این گوشی را کمی کمرنگ کرده است.

سامسونگ گلکسی A70

  • جنبه مثبت: صفحه نمایش، عمر باتری، شارژ سریع
  • جنبه منفی: عملکرد ضعیف دوربین در شب، بدون EIS

blank

توصیه دوم برای این گوشی اما این بار در بخش باتری است. به طور طبیعی، گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ فضای زیادی برای باتری بزرگ دارند و سامسونگ گلکسی A70 نیز از این قاعده مستثنی نیست. هنگامی که در مورد نمایشگرها صحبت می کنیم، نمی توانیم از این نکته بگذریم که این گوشی دارای یکی از بزرگترین صفحه نمایش های آمولد است که هم اکنون می توانید خریداری کنید. بهره وری و استقامت باتری در گلکسی A70 یک ویژگی مطمئن محسوب می شود.

هواوی P30 Pro با قیمت 740 یورو

  • جنبه های مثبت: دوربین، عمر باتری، شارژ سریع، ریدر اثر انگشت UD، بزرگنمایی اپتیکال 5 برابری
  • جنبه های منفی: فاقد جک صوتی، از کارت های حافظه اختصاصی پشتیبانی می کند

blank

این لیست نمی تواند بدون حضور پرچمدار هواوی کامل باشد. گوشی هواوی P30 Pro ممکن است در بسیاری از مناطق بسیار عالی باشد اما عمر باتری احتمالا یکی از بهترین کیفیتی است که از طرف داوران و کاربران مورد بررسی قرار می گیرد. باتری 4،200 میلی آمپر ساعتی در داخل این امکان را برای شما فراهم می کند تا با استفاده عادی از گوشی بتوانید به مدت یک یا دو روز شارژ باتری داشته باشید در حالی که سایر تلفن های پرچمدار، رکورد نگه داشتن باتری یک روزه را شکسته اند.

ممکن است نرم افزار EMUI با محدودیت های به روزرسانی و برنامه پس زمینه در بعضی مواقع کمی اذیت کند اما بالاخره این کار را انجام می دهد و مشکلی نخواهد داشت.

سامسونگ گلکسی A50 با قیمت 280 یورو

  • جنبه مثبت: صفحه نمایش، دوربین، عمر باتری
  • جنبه منفی: کیفیت بلندگو، عدم ضبط فیلم 4k اصلی

blank

گلکسی A50 سامسونگ از مشخصات سخت افزاری خوبی برخوردار است و به راحتی در لیست توصیه شده باتری ما قرار گرفت. با وجود صفحه نمایش بزرگ آن، این گوشی از تست های عمر باتری ما با موفقیت کامل بیرون آمد که بالاتر از میانگین عمر باتری در این دامنه قیمت است. عملکرد دوربین یکی از نقاط ضعف این گوشی محسوب می شود.

با این حال، کیفیت بلندگو این گوشی افتضاح است و برای تلفن های چند رسانه ای حس خوبی ایجاد نمی کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *