ترفند iOS

ضبط ویدیو از صفحه نمایش آیفون در iOS11

ضبط ویدیو از صفحه نمایش آیفون در iOS11

ضبط ویدیو از صفحه نمایش آیفون در iOS11 به صورت گام به گام در این مقاله شرح داده می شود.

بی شک یکی از بهترین و جذاب ترین ویژگی های نسخه ی جدید سیستم عامل iOS11 ویژگی ضبط و رکورد از صفحه نمایش آیفون و آیپد شما است. تا قبل از این، کاربران برای استفاده از این قابلیت روی گوشی و تبلت خود می بایست که آیفون و آیپد خود را جیلبریک می کردند. بسیاری از برنامه ها و App های واسطی که روی اپل استور برای این منظور قرار داده شده بودند، در ایجاد برش روی رکوردها ضعف داشتند و بسیاری از این برنامه ها هم با چندین ساعت تاخیر شروع به ضبط صفحه نمایش آیفون می کرده اند، چرا که برای استفاده از این قابلیت لازم بود قوانین اپل را دور بزنند.حال ضبط ویدیو از صفحه نمایش آیفون به راحتی و در خلال قابلیت های سیستم عامل در دسترس است و این سبب می شود که خرید گوشی آیفون دلچسب تر شود.

ضبط ویدیو از صفحه نمایش آیفون در iOS11

با شادی تمام باید بگوییم که بالاخره انتظارها برای ارائه ی این قابلیت روی سیستم عامل  دستگاه های اپل پایان یافته است. حال شما می توانید با تپ کردن روی دکمه ی” ضبط از صفحه نمایش “شروع به ضبط ویدیو از صفحه نمایش آیفون و آیپد خود کنید. برای این منظور تنها کافی است که این قابلیت را از طریق مرکز کنترل iOS11 فعال سازید.دکمه ی Record پس از ایجاد تنظیمات لازم روی سیستم عامل iOS11 روی صفحه نمایش گوشی شما ظاهر می شود. شما می توانید این دکمه را به شکل یک دایره ی قرمز کوچک که درون دایره ی قرمز بزرگتری واقع شده است و در خلال گزینه های موجود برای انتخاب در مرکز کنترل iOS11 ببینید.برای شروع ضبط و رکورد از صفحه نمایش آیفون خود تنها کافی است روی این دکمه تپ کنید تا فرآیند ضبط آغاز شود.

اگر می خواهید فرآیند ضبط  ویدیو از صفحه نمایش آیفون و آیپد خود را خاتمه دهید، به سادگی برای بار دوم روی دکمه ی record تپ کنید. با این کار، ضبط ویدیو از روی صفحه نمایش گوشی شما پایان می یابد و این ویدیو روی گوشی ذخیره می شود و می توانید آن را درون برنامه ی Photos خود بیابید.

چگونه ضبط از صفحه نمایش آیفون خود را روی سیستم عامل iOS11 فعال کنیم؟

برای این منظور بایستی مسیر زیر را طی بفرمایید:

قدم اول: آیفون و یا آیپد خود را بردارید و روی آیکون Setting که آن را در صفحه خانه ی آیفون می بینید، تپ نمایید.

قدم دوم: صفحه ی تنظیمات را به پایین اسکرول کنید تا به زبانه ی Control Center برسید و روی آن تپ کنید.

قدم سوم: با اسکرول کردن در بخش More Controls گزینه ی Screen Recording را به مرکز کنترل سیستم عامل گوشی خود اضافه کنید.

تعمیرات تخصصی موبایل

نکته:  شما می توانید با گرفتن و انداختن آیکون Screen Recording جایگاه و مکان آن را در لیست کنترل سیستم عامل خود تغییر دهید. اگر در این مورد سوالی ذهن شما را درگیر کرده، با واحد تخصصی تعمیرات آیفون کوک موبایل تماس بگیرید.

چگونه از صفحه آیفون در سیستم عامل iOS11 ویدیو بگیریم؟

قدم اول: هرگاه خواستید از صفحه نمایش آیفون و یا آیپد خود ویدیو بگیرید، به راحتی صفحه ی نمایش صفحه ی خانه ی آیفون را به سمت بالا بکشید تا مرکز کنترل سیستم عامل گوشی برای شما نمایش داده شود.

قدم دوم: روی آیکن Screen Record که شبیه به آیکن تمام ضبط های معمول است، تپ کنید.زمانی که آیکون به رنگ قرمز درآمد، ضبط ویدیو از صفحه نمایش آیفون و آیپد شما آغاز شده است.

قدم سوم: روی آیکن Screen Record تپ کنید تا ضبط ویدیو را خاتمه دهید.

قدم چهارم: می توانید با اجرای برنامه ی Photos روی آیفون، ویدیوی ضبط شده ار صفحه نمایش آیفون و آیپد خود را در آن جا بیابید.

آموزش تعمیرات موبایل | ضبط ویدیو از صفحه نمایش آیفون

نکته:اگر تنها می خواهید یک فریم از صفحه نمایش آیفون خود را فیلم برداری کنید و از صفحه عکس بگیرید، می توانید به همان شیوه ی قدیمی از صفحه نمایش خود اسکرین شات بگیرید. برای این منظور باید به صورت همزمان دکمه ی Home و خاموش/ روشن را بفشارید.

چرا باید از صفحه نمایش آیفون و آیپد خود فیلم بگیریم؟

اگر کاربری هستید که در حال بازی، به صورت عالی چالش ها و مساله های بازی را حل می کنید و دوست دارید این روش حل خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید می توانید روی قابلیت فیلمبرداری از صفحه نمایش گوشی حساب باز کنید. شاید می خواهید از طریقه ی فعال کردن قابلیتی روی iOS فیلم بگیرید و از توضیحات خسته کننده ی متنی رهایی پیدا کنید و با فرستادن ویدیو آموزش را به اشتراک بگذارید، در اسکن صورت نیز می توانید از این قابلیت فوق العاده سیستم عامل جدید آیفون یعنی iOS11 بهره ببرید.

مطالب مرتبط