ترفند آیفون

دسترسی سریعتر به مخاطب با لمس سه بعدی در آیفون

دسترسی سریعتر به مخاطب با لمس سه بعدی در آیفون

آیا می دانستید که با استفاده از قابلیت های لمس سه بعدی در آیفون، می توانید سریعتر از گذشته به مخاطبان آیفون خود دسترسی داشته باشید؟ احتمالا می دانید که اگر گوشی تلفن همراه شما یک آیفون ۶s و یا مدلی جدیدتر از آن است،  قابلیت پرکاربرد لمس سه بعدی (۳Dتاچ) به آیفون شما اضافه شده است. با استفاده از ۳D touch می توانید بسیار سریعتر از مدل های قبلی آیفون به مخاطبان خود دسترسی داشته باشید. در ادامه قصد داریم این ترفند را آموزش دهیم.


نیازمندی های سخت افزاری و نرم افزاری برای استفاده از این ترفند

برای آن که بتوانید از قابلیت لمس سه بعدی(۳Dتاچ) آیفون خود در دسترسی به مخاطبان استفاده کنید، نیاز به آیفونی دارید که این قابلیت در سیستم عامل آن موجود باشد. اپل در سیستم عامل iOS 10 اولین بار لمس سه بعدی(۳Dتاچ) را معرفی کرد . پس برای استفاده از این ترفند نیازمند سیستم عامل iOS 10 و یا نسخه های جدیدتر سیستم عامل Apple بر روی آیفون خود هستید. از نقطه نظر سخت افزاری نیز، گوشی های آیفون ۶s و  مدل های پس از آن  می توانند لمس سه بعدی را پشتیبانی کنند.

با استفاده از لمس سه بعدی سریعتر از گذشته به مخاطبانتان دسترسی پیدا کنید!

نکته ی جالب در مورد این ترفند این است که می توانید از این ترفند در تمام برنامه هایی که اطلاعات جزیی از مخاطبان شما نشان می دهد، استفاده کنید؛ برای مثال این ترفند در برنامه ی contacts و نیز در برنامه ی favorites  و همچنین در برنامه ی messages کار می کند. برای استفاده از این ترفند مسیر زیر را طی بفرمایید:

قدم  اول: تصویر مخاطبی را که می خواهید به آن دسترسی سریع داشته باشید، بفشارید و انگشت خود را روی تصویر مخاطب نگه دارید. اگر مخاطبی که او را انتخاب کرده اید تصویری ندارد می توانید انگشت خود را روی initilas مربوط به مخاطب گذاشته و انگشتتان را روی آن نگه دارید.

قدم دوم: حالا می توانید ببینید که میانبر برای ارتباط با مخاطب مورد نظر ایجاد می شود. میانبری که توسط لمس سه بعدی ایجاد می شود، شامل  روش های ارتباطی مختلفی مثل Message، Call، Video  و ایمیل است. شما قادر خواهید بود با تپ کردن روی هر کدام از این گزینه ها، روش ارتباط با مخاطب را انتخاب کنید. میانبر ایجاد شده از مخاطب، از شماره تلفن و یا ایمیل ذخیره شده در اطلاعات مخاطب برای تماس با او استفاده می کند.

لمس سه بعدی | تعمیرات تخصصی آیفون

هنگام استفاده از لمس سه بعدی(۳Dتاچ) و در حالتی که تعداد زیادی شماره تماس و یا آدرس ایمیل برای یک مخاطب وجود دارد، می توانید با استفاده از پیکانی که نشان داده می شود، یکی از ایمیل ها و یا شماره های تماس را برای ارتباط با او انتخاب کنید. در این گونه موارد،  iOS به صورت پیش فرض یکی از شماره های مخاطب را برای تماس نشان می دهد. اگر شما با استفاده از پیکان، شماره ی تماس دیگری را برای تماس با مخاطب انتخاب کنید سیستم عامل این شماره را به یاد خواهد سپرد و بار دیگری که بخواهید با استفاده از لمس سه بعدی با همان مخاطب ارتباط برقرار کنید، شماره ی انتخابی شما به شماره ی پیش فرض مخاطب تغییر یافته است. با استفاده از این روش (لمس سه بعدی برای ارتباط سریع با مخاطب) می توانید شماره و ایمیل پیش فرض برای هر مخاطب روی آیفون خود تعریف کنید.

مطالب مرتبط