رپورتاژ آگهی

تهاتر فیش عوارض شهرداری

تهاتر فیش عوارضی شهرداری

تهاتر فیش عوارض شهرداری را با کارشناسان کوک بنا تجربه کنید

تهاتر عوارض شهرداری یکی از روش های نوین برای وصول مطالبات شهرداری، و پیمانکاران و شرکت های فنی و مهندسی است. این یک معامله برد برد است. چرا که هم شهرداری به مطالبات به حق خود دست می یابد و هم سازندگان و مودیان دریافت فیش عوارض شهرداری، می توانند بدون اینکه نقدینگی خود را به شهرداری بدهند، آنها را در بخش ساخت و ساز هزینه کنند.

تهاتر فیش شهرداری راهی برای رونق شهرسازی

می توان گفت تهاتر عوارض شهرداری یکی از بهترین تصمیماتی است که مراجع ذیصلاح برای رونق بخشیدن به امر ساخت و ساز در کلانشهرها، گرفته و اجرایی کرده اند.

تهاتر عوارض شهرداری خود را با کارشناسان کوک بنا تجربه کنید و با کمترین هزینه بیشترین سود را دریافت کنید.

همانطور که میدانید بازار مسکن به نقدینگی زیادی نیاز دارد و پیمانکاران و سازندگان باید همواره جیب شان پر از پول باشد تا بتوانند بدون دردسر به روند ساخت و ساز خود ادامه دهند. از طرفی اگر تجربه ساخت مسکن در شهرهای بزرگ را داشته باشید، حتماً با فیش های عوارض نوسازی و تراکم شهرداری آشنا هستید.

طبق قانون، فیش عوارض نوسازی شهرداری هر سال و در ابتدای همان سال تصویب می شود و سازندگان و مالکان تا پایان سال فرصت دارند تا آن را پرداخت کنند. مبلغ فیش های دریافتی بابت هر ساخت و ساز ملک در مناطق و بخش های مختلف شهر و به نسبت تراکم و مساحت زیر ساخت، متفاوت است.

به هر حال، این فیش جزء جدایی ناپذیر از فرآیند ساختمان سازی است.

همچنین بخوانید: شرایط اضافه کردن طبقه به ساختمان و نحوه اخذ مجوز از شهرداری

اگر فیش عوارض نوسازی در زمان مقرر پرداخت نشود، با جریمه همراه می شود و بابت دیرکرد پرداخت آن باید مبلغ مشخصی به عنوان جریمه نیز پرداخت شود. اکنون مشکل کم نبود، یکی دیگر نیز به آن اضافه شد. این مشکل زمانی دردآور می شود که مبلغ فیش بالا باشد و به سادگی امکان پرداخت نقدی آن وجود ندارد. اینجاست که تهاتر فیش عوارض شهرداری بیشتر اهمیت پیدا می کند.

در مقاله ای از کوک بنا به تفصیل در مورد تهاتر عوارض شهرداری بحث شده است. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در زمینه تهاتر عوارض شهرداری، نحوه اعتراض به فیش عوارض نوسازی به دست بیاورید و با کمیسیون های مرتبط با تهاتر شهرداری بیشتر آشنا شوید، توصیه میکنم حتما این مقاله را با دقت بخوانید.

فقط این را بدانید که اختلاف عوارض نوسازی بین مالک یا سازنده و شهرداری به کمیسیون مربوطه می رود و مشکل مربوط به فیش های شهرداری به بهترین شکل ممکن برطرف خواهند شد.

تهاتر عوارض شهرداری در کوک بنا

تهاتر عوارض شهرداری در کوک بنا

تهاتر عوارض شهرداری در کوک بنا

سازندگان محترم، پیمانکاران، شرکت های فنی و مهندسی و معماری، مالکین سازه های اداری تجاری و یا مسکونی در هر مرحله ای از ساخت که باشید، سایت کوک بنا حاضر به ارائه خدمات تهاتر عوارض شهرداری به شما می باشد تا شما قادر به ساخت و یا تکمیل پروژه در حال ساخت خود شوید تا حتی اگر درگیر ماده صد شهرداری و جرایم مربوطه نیز هستید بتوانید پروژه خود را به اتمام برسانید.

در تهاتر عوارض شهرداری در کوک بنا، بهترین راه برای حل مشکلات با شهرداری و با کاهش هزینه های نقدی اجرا می شود. در این روش،خدمات تهاتر تراکم و عوارض شهرداری کوک بنا عبارتند از:

  • تهاتر بدهی شهرداری با ملک، آپارتمان و اموال منقول و غیر منقول
  • تهاتر فیش عوارض شهرداری
  • تهاتر تراکم شناور شهرداری (فروش و تهاتر تراکم شناور در کلیه مناطق شهرداری تهران)
  • کارسازی فیش های عوارض ساختمانی (جواز،پایان کار، عدم خلاف) بصورت نقدی و تهاتر ملکی

تهاتر عوارض شهرداری در کوک بنا به چه روش هایی انجام می شود:

  • نقدی
  • اعتباری
  • چک با پشتوانه ملک
  • تهاتر با ملک
  • تهاتر با آپارتمان
  • پیش خرید محصول پروژه ساختمانی با روش مشارکت

کوک بنا با تخفیف و شرایط آسان و کاملا قانونی به شما سازندگان و مالکین آپارتمان ها خدمات تسویه و یا تهاتر فیش های جواز، عوارض ساخت، ماده صد شهرداری، تغییر کاربری و یا افزایش سطح اشغال را ارائه می نماید تا با هزینه کمتر بتوانید مفاصا حساب مربوطه را از شهرداری دریافت کنید.

اگر در حال ساخت و ساز هستید و مجوز شما گیر شهرداری است، اگر قادر به گرفتن مفاصا و پرداخت بدهی خود به شهرداری نیستید، همین اکنون با مشاورین کوک بنا با شماره 09121222284 در ساعات اداری تماس بگیرید و از راهنمایی و مشاوره رایگان بهره مند شوید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *