تعمیرات سامسونگ

تعویض باتری سامسونگ گلکسی S8 پلاس با کوک موبایل

blank

تعویض باتری سامسونگ گلکسی S8 پلاس (Samsung Galaxy S8 Plus) یکی از رایج ترین تعمیرات این گوشی است، چون باتری آن از نوع لیتیوم یونی بوده و ماهیت آن به گونه‌ای خواهد بود که به مرور با افت کیفیت شارژدهی مواجه می‌شود. با سرویس کوک موبایل می‌توانید تعویض باتری سامسونگ گلکسی S8 پلاس را سریع، مطمئن و آسان انجام دهید.

چرا باتری سامسونگ گلکسی S8 پلاس زود شارژ می‌کند؟

باتری که در گوشی گلکسی اس 8 پلاس بکار رفته از نوع لیتیوم یونی است. باتری های لیتیوم یونی این روز ها در تمام گوشی های موبایل هوشمند استفاده می‌شوند، چون در واقع بهترین شرایط ممکن برای بکارگیری در گجت هایی را ارائه می‌کنند که نیاز به باتری شارژ شدنی دارند. باتری های لیتیوم یونی نقاط قوت متعددی دارد اما یک نقطه ضعف عمده در آن ها دیده می‌شود. این نقطه ضعف مربوط به افت تدریجی ظرفیت اصلی آن هاست! ساختار و ماهیت باتری های لیتیوم یونی به گونه‌ای است که به مرور زمان و با قرارگیری در سیکل های شارژ متعدد به تدریج ظرفیت اصلی آن ها کم و کمتر می‌شود.

البته سرعت افت و کاهش ظرفیت باتری های لیتیوم یونی بسیار ناچیز است، اما در دراز مدت می‌تواند نمایان شده و به چشم آید. به همین دلیل است که شما بعد از چند مدت استفاده از یک گوشی احساس می‌کنید باتری آن ضعیف تر از قبل شده و کیفیت اولیه را ندارد. دلیل مسئله این است که باتری گوشی شما افت ظرفیت داشته و حالا قدرت شارژدهی اولیه را ندارد. برای مثال در عمل اگر باتری گوشی شما 3000 میلی آمپر ساعتی باشد، ظرف یک الی دو سال ممکن است ظرفیت آن به 2400 میلی آمپر ساعت برسد، یعنی حدودا 20 درصد ظرفیت اصلی باتری از بین رفته و غیرقابل استفاده باشد. این مسئله در گوشی گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ هم وجود دارد و به همین دلیل کاربران آن بعد از مدت خاصی به تعویض باتری سامسونگ گلکسی S8 پلاس روی می‌آورند!

مهمترین نکته برای تعویض باتری سامسونگ گلکسی S8 پلاس

مهم ترین نکته‌ای که باید در حین تعویض باتری سامسونگ گلکسی S8 پلاس به آن توجه شود این نکته است که یک باتری اورجینال در دستگاه نصب گردد. متاسفانه این روزها باتری های غیر اورجینال و بی‌کیفیت زیادی در بازار برای گوشی های مختلف عرضه شده‌اند که به هیچ عنوان کیفیت عملکرد مطلوبی ندارد. اگر این دسته از باتری ها در گوشی شما نصب شوند ممکن است خیلی زود دوباره با مشکل خالی شدن شارژ باتری و عدم کیفیت شارژدهی مناسب رو به رو شوید. حتی در برخی شرایط نادر دیده شده که نصب باتری های بی‌کیفت منجر به ایجاد ریسک آتش گرفتن و انفجار باتری و دستگاه هم شده است. بنابراین اگر قصد تعویض باتری سامسونگ گلکسی S8 پلاس خود را دارید، حتما دقت کنید که یک باتری اورجینال در آن نصب شود. برای اطمینان حاصل کردن از این مسئله بهتر است از ابتدا تعویض باتری سامسونگ گلکسی S8 پلاس خود را به یک تعمیرکار مجرب و قابل اعتماد واگذار کنید.

 

تعویض باتری سامسونگ گلکسی S8 پلاس با کوک موبایل

تعویض باتری Galaxy S8 Plus سامسونگ چقدر هزینه دارد؟

خوشبختانه هزینه تعویض باتری سامسونگ گلکسی S8 پلاس در مقایسه با سایر تعمیرات این گوشی مثل تعویض ال سی دی و غیره زیاد نیست، بنابراین از این نظر جای نگرانی نداشته باشید. اگر می‌خواهید تعویض باتری سامسونگ گلکسی S8 پلاس شما با بهترین کیفیت و کمترین هزینه انجام شود می‌توانید از خدمات شرکت کوک موبایل استفاده کنید.

خودتان شخصا تعویض باتری سامسونگ گلکسی S8 پلاس را انجام دهید!

اگر کمی با تعمیرات موبایل آشنا باشید و به ابزارهای لازم به منظور انجام تعمیرات موبایل دسترسی داشته باشید می‌توانید شخصا تعویض باتری سامسونگ گلکسی S8 پلاس را انجام دهید. بدین منظور از راهنمایی کمک بگیرید که در مقاله “تعمیرات سامسونگ : آموزش تعویض باتری گلکسی اس ۸ پلاس” ارائه شد. با پبروی از مراحلی که در این مقاله به آن ها اشاره کردیم می‌توانید تعویض باتری Galaxy S8 Plus با بدون مشکل انجام دهید.

تعویض باتری گوشی گلکسی S8 پلاس را به کوک موبایل بسپارید!

با سرویس و خدمات شرکت کوک موبایل هم می‌توانید تعویض باتری سامسونگ گلکسی S8 پلاس را خیالی راحت و اطمینان از اورجینال بودن باتری که قرار است در دستگاه نصب شود انجام دهید. تیم کوک موبایل از ضمانت می‌کند که از بهترین باتری و با کیفیت ترین لوازم موجود در تعمیر گوشی مشتریان استفاده به عمل آورد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سرویس تعمیرات گوشی شرکت کوک موبایل می‌توانید با شماره های ۰۲۱۶۶۷۰۵۱۶۸، ۰۲۱۶۶۷۶۱۹۶۹، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۸۶ یا ۰۲۱۶۶۷۵۷۵۷۹ تماس حاصل کنید و کارشناسان واحد پشتیبانی کوک موبایل اطلاعات کسب نمایید.

مطالب مرتبط