تعمیرات سامسونگ

تعویض باتری سامسونگ گلکسی اس 8 را به کوک موبایل بسپارید!

blank

اگر می‌خواهید با خیالی آسوده باتری گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ (Samsung Galaxy S8) خود را تعویض کنید و دغدغه‌ای برای استفاده از باتری اورجینال و کیفیت تعمیری که قرار است روی گوشی انجام شود نداشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم از سرویس کوک موبایل استفاده کنید. تعویض باتری سامسونگ گلکسی اس 8 در کوک موبایل با بهترین کیفیت و کمترین هزینه انجام می‌شود.

تعویض باتری گوشی را به هر مرجعی نسپارید!

باتری های لیتیوم یونی که در گوشی های موبایل استفاده می‌شوند بعد از گذشت مدت زمان خاص به تدریج با افت کیفیت شارژدهی رو به رو خواهند شد و زود به زود شارژ خالی می‌کنند. باتری گلکسی اس 8 سامسونگ هم همینگونه است. بنابراین بعد از گذشت مدت زمان های مشخص و خاص باید نسبت به تعویض باتری گوشی اقدام شود. اما تعویض باتری گوشی برخلاف تصور خیلی از افراد اهمیت بالایی دارد و به هیچ عنوان نباید به مرجعی ناشناخته واگذار شود. اصلی ترین دلایلی این موضوع شامل موارد زیر می‌شود:

  • امکان آسیب زدن به گوشی: اغلب گوشی های امروزی از بدنه یکپارچه بهره‌مند هستند و جداسازی و تعویض باتری آن ها فقط با باز کردن قاب دستگاه و یک تعمیر سخت افزاری امکانپذیر خواهد بود. با توجه به این مسئله مشخص است که اگر شما تعویض باتری سامسونگ گلکسی اس 8 را به دست فرد کم تجربه‌ای بسپارید، ممکن است وی به گوشی شما آسیب وارد کند و خسارات بیشتری را برایتان به بار آورد. بنابراین با واگذار نکردن پروسه تعویض باتری سامسونگ گلکسی اس 8 به فرد نامطمئن و کم تجربه از امکان آسیب دیدن دستگاه جلوگیری کنید.
  • نصب باتری فیک و غیر اورجینال: متاسفانه آمار عرضه باتری های غیر اورجینال در بازار زیاد شده است. باتری های غیر اورجینال یا اصطلاحا فیک باتری هایی هستند که در مقایسه با نسخه اصلی باتری گوشی ها کیفیت ساخت کمتری دارند و عموما در بازار آزد با قیمت ناچیزی عرضه می‌شوند. متاسفانه خیلی از تعمیرکاران موبایل از این باتری های ارزان قیمت در گوشی مشتریان استفاده می‌کنند و هزینه تعویض و نصب یک باتری اورجینال را از آن ها دریافت خواهند کرد. بنابراین سعی کنید تعویض باتری سامسونگ گلکسی اس 8 را به دست تعمیرکار ناشناس نسپارید تا با مشکلات این چنینی رو به رو نشوید.
  • دریافت هزینه گزاف و بی‌مورد: متاسفانه به مراتب دیده شده که برخی از تعمیرکاران موبایل از ناآگاهی و اطلاعات کم مشتریان سوء استفاده می‌کنند و هزینه های بیشتر و بدون دلیلی را در ازای تعویض باتری گوشی از آن ها دریافت می‌کنند. اگر تعویض باتری سامسونگ گلکسی اس 8 یا هر گوشی دیگری که مد نظرتان است را به تعمیرکاری مطمئن واگذار کنید، هیچ وقت با مشکلات این چنینی رو به رو نمی‌شوید.

موارد فوق تنها بخشی از مسائلی هستند که در صورت واگذاری پروسه تعویض باتری گوشی به مرجعی ناشناس و نامعتبر ممکن است رخ دهند. بنابراین همیشه سعی کنید تعویض باتری هر گوشی از جمله گلکسی اس 8 سامسونگ را به مرجع قابل اعتماد و مطمئنی واگذار کنید.

 

تعویض باتری سامسونگ گلکسی اس 8

هزینه تعویض باتری سامسونگ گلکسی اس 8

خوشبختانه هزینه تعویض باتری سامسونگ گلکسی اس 8 در مقایسه با دیگر تعمیرات رایج این گوشی مثل تعویض ال سی دی و غیره به مراتب کمتر است. بنابراین اگر باتری سامسونگ گلکسی اس 8 شما دچار مشکل شده و احساس می‌کنید نیاز به تعویض دارد، نگران هزینه آن نباشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه تعویض باتری سامسونگ گلکسی اس 8 و نحوه انجام این کار در مرکز کوک موبایل می‌توانید با شماره های ۰۲۱۶۶۷۰۵۱۶۸، ۰۲۱۶۶۷۶۱۹۶۹، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۸۶ یا ۰۲۱۶۶۷۵۷۵۷۹ تماس حاصل نمایید.

تعویض باتری گوشی خود را با سرویس کوک موبایل تجربه کنید!

اگر می‌خواهید تعویض باتری سامسونگ گلکسی اس 8 شما یا هر گوشی دیگری که دارید را با بهترین کیفیت ممکن انجام شود، توصیه می‌کنیم از سرویس کوک موبایل استفاده کنید. شرکت کوک موبایل سال هاست که در حوزه تعمیرات موبایل فعالیت دارد و مفتخر است تا به هموطنان عزیز و کاربران گوشی های موبایل در ایران بهترین خدمات را ارائه کند. باتری هایی که توسط شرکت کوک موبایل در گوشی مشتریان عزیز نصب می‌شوند کاملا اورجینال و اصل هستند و تعویض باتری هم با کمترین هزینه ممکن توسط کارشناسان کوک موبایل انجام خواهد شد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سرویس تعمیرات گوشی شرکت کوک موبایل می‌توانید با شماره های ۰۲۱۶۶۷۰۵۱۶۸، ۰۲۱۶۶۷۶۱۹۶۹، ۰۲۱۶۶۷۲۹۰۸۶ یا ۰۲۱۶۶۷۵۷۵۷۹ تماس حاصل کنید و کارشناسان واحد پشتیبانی کوک موبایل اطلاعات کسب نمایید.

 

مطالب مرتبط