تعمیرات موبایل نوکیا یکی از انواع خدمات تخصصی است که در مرکز تعمیرات کوک موبایل توسط کارشناسان تعمیر ماهر و آموزش دیده با استفاده از تجهیزات و ابزارهای تعمیرات موبایل پیشرفته و مدرن با کیفیت عالی، قیمت مقرون به صرفه و در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

در صورتی که گوشی نوکیا شما نیز بنا به هر دلیلی از کار افتاد یا دیگر مثل سابق به خوبی کار نکرد می توانید با ارسال آن به مرکز تعمیرات ما، نسبت به رفع ایرادات آن اقدام نمایید. در واحد تعمیرات گوشی موبایل این مرکز تمامی عملیات تعمیر رایج از جمله تعمیر برد موبایل نوکیا، تعویض گلس گوشی نوکیا و تاچ و ال سی دی، عیب یابی انواع آی سی ها از جمله آی سی شارژ، آی سی تغذیه، سی پی یو و هارد و تعویض آنها، عیب یابی مدار شارژ و تعمیر و تعویض سوکت شارژ، عیب یابی های مربوط به پردازنده موبایل نوکیا، بازیابی حافظه گوشی، و تعمیرات نرم افزاری موبایل نوکیا با بهترین کیفیت و قیمت منصفانه انجام می شود.

برای کسب اطلاع بیشتر از شرایط و نحوه استفاده از خدمات مقرون به صرفه و با کیفیت مثال نزدنی تعمیرات گوشی های نوکیا با شماره تلفن 02167319 در ساعات اداری تماس بگیرید.

تعمیرات گوشی های نوکیا (Nokia) خدمات شایع و معمولی است که با توجه به فروش و استفبال بالای کاربران از مدل های متنوع این برند فنلاندی، به یک ضرورت تبدیل شده است. گوشی های نوکیا از سابقه بسیار خوبی در حوزه ساخت و تعمیرپذیری برخوردار می باشند اما وجود عوامل ناخواسته و روزمره و اتفاقاتی که ممکن است برای هر گوشی بیفتند اجتناب ناپذیر هستند و هر لحظه ممکن است کاربران این گوشی ها به خدمات تعمیرات موبایل نوکیا نیاز پیدا کنند.

خدمات تعمیر گوشی های نوکیا، چه گوشی های ساده، چه موبایل های هوشمند، ویندوزن فون ها و یا هر مدل گوشی شرکت Nokia که البته متنوع هستند، شامل گوشی های ساده ای که دارای امکانات چراغ قوه تا آنهایی که از به روز ترین نسخه اندروید و نمایشگر تخت، بزرگ و لمسی، و نیز از تراشه های قدرتمند، هارد قوی و حافظه های با فضای ذخیره سازی بالا استفاده می کنند، همگی توسط تعمیرکاران متخصص و حرفه ای و با استفاده از تجهیزات و ابزار تعمیرات موبایل مدرن ارائه می گردند.

انواع تعمیرات تخصصی گوشی نوکیا

تعمیرات تخصصی گوشی نوکیا جزء خدمات ویژه تعمیرات موبایل است که توسط تعمیرکاران آموزش دیده و ماهر و بیشتر برای گوشی های هوشمند که از پیچیدگی و ظرافت خاص در ساخت بهره مند هستند انجام می شود. این گوشی ها معمولاً اگر خراب شوند، قابل تعمیر هستند اما درست کردن آنها کار هر تعمیرکاری نیست و نیازمند به دانش، مهارت، استفاده از ابزارهای و تجهیزات پیشرفته دارد. اگر صاحب یکی از گوشی های هوشمند و جدید نوکیا هستید و اخیراً با مشکلات و اختلال در دستگاه خود مواجه شده اید می توانید از خدمات تعمیرات تخصصی مرکز کوک موبایل استفاده کنید و گوشی خود را به دست متخصصان توانمند و با دانش ما بسپارید. در این مرکز انواع خدمات تعمیرات تخصصی سخت افزاری و نرم افزاری گوشی‌ های هوشمند با استفاده از جدیدترین متدهای تعمیرات در کارگاهی مجهز انجام می شود.

تعمیرات سخت افزاری گوشی ‌های نوکیا

قطعات سخت افزاری در گوشی نوکیا که معمولاً خراب شده و یا آسیب می بینند و نیاز به تعمیرات دارند معمولاً شامل باتری، تاچ ال سی دی، گلس، برد، سوکت شارژ، بلندگو، دوربین، دکمه های ولوم و پاور، فلت ها، سنسورها و غیره هستند. بنابراین وقتی بیان می شود که مشکل گوشی سخت افزاری است بی شک یکی از قطعات داخلی گوشی آسیب دیده است. رفع اینگونه مشکلات علاوه بر دانش و مهارت بالای تعمیرکار به تجهیزات و ابزارهای تعمیر مناسب و وجود قطعات موبایل با کیفیت بسیار بستگی دارد. به عبارت دیگر این عوامل، تکمیل کننده یکدیگر هستند و تعمیرکار ماهر بدون تجهیزات مناسب قطعا نمی‌تواند آنطور که باید و شاید از عهده تعمیرات سخت افزار بر بیاید.

برخی از انواع خدمات سخت افزاری تعمیر موبایل نوکیا که در این مرکز ارائه می شوند به قرار زیر هستند، لازم به ذکر است که این خدمات برای تمامی انواع گوشی های موبایل نوکیا انجام می شوند:

  • تعمیر برد اصلی یا برد الکترونیکی گوشی موبایل نوکیا
  • تعمیر و تعویض قطعات معیوب و آسیب دیده روی بردهای الکترونیکی
  • تعمیر و تعویض صفحه نمایش یا تاچ و ال سی دی
  • تعمیر گلس شکسته ال سی دی گوشی های نوکیا
  • تعمیر و تعویض فلت صفحه نمایش
  • تعمیر و تعویض سوکت شارژ و عیب یابی مدار شارژ
  • تعمیر و تعویض ویبراتور انواع گوشی موبایل نوکیا
  • تعمیر و تعویض باتری موبایل نوکیا
  • تعمیر و تعویض هارد
  • تعمیر و تعویض پردازنده مرکزی یا سی پی یو
  • تعمیر و تعویض پردازنده گرافیکی یا GPU
  • تعمیر و تعویض رام RAM انواع گوشی موبایل نوکیا
  • تعمیر و تعویض دوربین جلویی یا دوربین سلفی
  • تعمیر و تعویض دوربین های اصلی و دوربین سلفی
  • تعمیر و تعویض بلندگو یا اسپیکر مکالمه
  • تعمیر و تعویض میکروفن
  • تعمیر و تعویض جک هدفون و هندزفری
  • عیب یابی و تعمیرات سنسور اثر انگشت در مدل های مختلف گوشی نوکیا
  • عیب یابی و تعمیرات فلت سنسور مجاورت و سایر سنسورهای جلو
  • عیب یابی و تعمیرات سنسور تشخیص چهره بیومتریک یا Face ID انواع گوشی موبایل نوکیا

تعمیرات نرم افزاری گوشی ‌های نوکیا

مشکلات نرم افزاری در گوشی های نوکیا کاملاً برعکس مشکلات سخت افزاری است که ممکن است در این موبایل ایجاد شود. در تعمیرات نرم افزاری نیازی به تعمیر و یا تعویض قطعه نیست و می توان گفت که به طور کلی تعمیرات نرم افزاری نوکیا مربوط به سیستم عامل و برنامه ها و اپلیکیشن های از پیش نصب شده روی این گوشی می باشد. بروز مشکلات نرم افزاری باعث می شوند که نتوانید از عملکرد کامل گوشی خود به طور بهینه استفاده کنید، برای مثال کندی سرعت گوشی، از مشکلات رایجی است که به نرم افزار گوشی بر می ‌گردد. رفع مشکلات نرم افزاری در گوشی های نوکیا بسیار راحت است و معمولاً با هزینه بسیار کمی قابل رفع می باشند، اما همین خدمات نیازمند دانش و تجربه تعمیرکار دارد تا بتواند در سریعترین زمان ممکن مشکل را بر طرف نماید. برخی از خدمات تعمیر نرم افزاری گوشی های موبایل که انجام می شود به قرار زیر می باشند:

  • آپدیت سیستم عامل انواع گوشی موبایل نوکیا
  • آپدیت نرم افزاری رابط کاربری گوشی های نوکیا
  • فلش کردن و روت کردن نرم افزاری
  • نصب رام های مختلف روی انواع گوشی موبایل نوکیا
  • نصب نسخه های مختلف اندروید روی انواع گوشی موبایل نوکیا
  • رفع مشکلات مربوط به آنتن دهی گوشی نوکیا
  • رفع مشکل عدم کارکرد اینترنت داده
  • برطرف کردن اختلال در کارکرد وای فای، بلوتوث، GPRS ، رادیو و غیره
  • رفع مشکل شناسایی نکردن سیم کارت ها و عدم دریافت و ارسال پیامک
  • برطرف سازی مشکل شناسایی نکردن رم یا حافظه خارجی
  • رفع مشکل ذخیره نشدن اطلاعات
  • رفع مشکل نصب نشدن و باز نشدن برنامه ها و اپلیکیشن ها و

هزینه تعمیرات گوشی نوکیا

هزینه تعمیرات گوشی های موبایل نوکیا بسته به اینکه گوشی شما مشکل سخت افزاری و یا نرم افزاری دار، اینکه چقدر و از کجا آسیب دیده است، اینکه نیاز به تعویض قطعه می باشد و یا مشکل با تعمیر حل می گردد و خیلی چیزهای دیگر بستگی دارد. برخی از تعمیرات سخت افزاری گوشی های Nokia از جمله تعمیر و تعویض ال سی دی و گلس، تعمیرات روی برد و هارد نسبت به برخی دیگر مثل تعمیر و یا تعویض موتور ویبره، فلت ها و دکمه های ولوم و پاور، هزینه های نسبتاً بالاتری دارند. البته برخی از قطعات اگر به طور کامل معیوب شده و سوخته باشند یا به دلیل شکستن نیاز به تعویض داشته باشند، باید قیمت قطعه جدید را هم مد نظر قرار داد. قطعاتی مثل ال سی دی، آن هم اورجینال، گران هستند و هزینه تعمیرات را افزایش می دهند. برطرف کردن مشکلات نرم افزاری بواسطه اینکه به هیچ قطعه جدیدی نیاز ندارد معمولا کم هزینه تر هستند و لازم نیست مبلغ زیادی برای رفع آنها پرداخت شود.

ماموریت ما و رسالت واحد تعمیرات این مرکز بر پایه حمایت از مشتری با هدف کاهش هزینه هایی است که بابت تعویض و یا تعمیرات به کاربر تحمیل می شود و همواره سعی بر این بوده است که ابتدا با عیب یابی دقیق و تشخیص درست منشاء خرابی تا جایی که امکان دارد مشکل را بدون تعویض قطعه رفع کنند. اما اگر برای رفع مشکل به ناچار قطعه جدیدی نیاز باشد، ابتدا تمام هزینه های تقریبی اعم از قیمت خرید قطعه، اجرت تعمیر و تعویض، مدت زمان و سایر شرایط تعمیر به طور کامل به کاربر اعلام می گردد تا مشتری با رضایت کامل برای انجام عملیات تعمیر تصمیم درست بگیرد، همچنین تا جایی که امکان دارد

تعمیرات گوشی های موبایل با قطعات اورجینال موجود در بازار انجام خواهد شد تا ضمن ارتقاء کیفیت عملیات تعمیر، مشکل به طور کامل رفع گردد.

کوک موبایل با اینکه نمایندگی تعمیرات موبایل نوکیا نیست اما ارائه خدمات تعمیرات موبایل نوکیا با بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت را در راس کار خود قرار داده است و توصیه می کنیم که از سرویس تعمیرات بهینه ما استفاده کنید. در این مرکز هزینه تعمیرات گوشی نوکیا با استفاده از نرخ مصوب اتحادیه انجام می پذیرد. قطعات اورجینال گوشی های نوکیا با پایین ترین قیمت در اختیار کاربران قرار می گیرد و همین امر باعث شده است تا تعمیر گوشی نوکیا با کمترین هزینه در این مرکز رقم بخورد.

ارائه خدمات تعمیرات موبایل نوکیا در کوک موبایل

استفاده از خدمات تعمیرات گوشی های نوکیا در این مرکز با توجه به مزایایی که در زیر به آن اشاره خواهیم کرد می تواند یک انتخاب درست باشد و خیال شما را از بابت تعمیر مطمئن و بازگشت کیفیت به قبل راحت کند.

اولین قدم برای رفع مشکل گوشی و به خصوص موبایل نوکیا عیب یابی صحیح و پیدا کردن منشاء مشکل است. در مرکز کوک موبایل کارشناسان تعمیر ماهر و با تجربه ابتدا با استفاده از ابزارها و دستگاه های عیب یابی دقیق نسبت به پیدا کردن عیب گوشی اقدام نموده و با سرعت عمل بالایی قطعه و یا قطعات موبایل نوکیا شما را تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض می کنند.

نکته دوم و مهمی که در تعمیرات موبایل Nokia و در این مرکز به خوبی رعایت شده است، هزینه پایین تعمیرات می باشد. ما با استفاده از قطعات اصل و اورجینال برای تعمیرات، در پایین بودن هزینه تعمیرات و دریافت اجرت تعمیر و تعویض قطعات موبایل کاملاً منصفانه عمل کرده و کافی است تا یکبار امتحان کنید و رضایت کامل را احساس نمایید.

استفاده از تعمیرکاران مجرب و تیم کارشناسی آموزش دیده که همگی از سابقه کار بالا و دارای مدرک معتبر هستند و با جدیدترین متدها و روش های تعمیرات آشنایی دارند، در این مرکز در اولویت امر قرار دارد.

بکار بردن تجهیزات پیشرفته و مدرن و استفاده از ابزارهای تعمیرات موبایل در این مرکز برای ارائه خدمات بهینه شاید یکی از نکات مهم و حائز اهمیتی است که می توان به آن اشاره کرد. تجهیزات تعمیرات موبایل بسیار گران قیمت و هزینه بردار هستند، دستگاه CNC برای سواپ کردن قطعات برد، دستگاه های سپراتور، لمینت و اتوکلاو برای انجام عملیات تعویض گلس شکسته ال سی دی، دستگاه لیزر برای جداسازی گلس، هیتر و هویه و انواع پیچ گوشتی ها و ابزارهای مخصوص باز کردن گوشی امکاناتی هستند که شاید در هر مرکز تعمیرات موبایل یافت نشود، اما در این مرکز تعمیرات، از پیشرفته و بروزترین تجهیزات برای تعمیر استفاده می شود.

سوالات متداول در مورد تعمیرات گوشی نوکیا

1- هزینه تعمیرات گوشی نوکیا چقدر است؟

هزینه تعمیرات موبایل نوکیا، به میزان و شدت آسیب وارده و خرابی قطعات و بخش های مختلف این گوشی بستگی دارد. یعنی هر چقدر شدت خرابی بیشتر باشد، هزینه تعمیرات نیز بیشتر می شود. تعیین هزینه های تعمیر گوشی های نوکیا به مدل و سری های مختلف این برند نیز بستگی دارد. به طوریکه ال سی دی های گوشی های گران قیمت نوکیا در صورت شکستن و یا نیاز به تعویض کل صفحه نمایش هزینه ای برابر با یک سوم قیمت خود گوشی را به کاربر تحمیل می کند. تمامی هزینه های تعمیرات نوکیا مطابق با نرخنامه مصوب بوده و تعمیرکاران ما قبل از انجام تعمیر هزینه احتمالی را به اطلاع کاربر رسانده تا با رضایت کامل کار تعمیرات نوکیا را شروع کنند.

2- خدمات تخصصی تعمیرات نوکیا شامل چه مواردی می شود؟

کاربران گوشی های نوکیا برای دریافت خدمات تخصصی مورد نیاز خود می توانند به مرکز تعمیرات کوک موبایل مراجعه کنند. این مرکز با در زمینه تعمیرات گوشی نوکیا آماده ارائه تخصصی ترین خدمات به مشتریان خود می باشد. متخصصین آموزش دیده در این مرکز توانایی رفع تمامی اشکالات گوشی از جمله تعمیر برد، تعمیر هارد، تعویض انواع آی سی های سوخته، تعمیر و تعویض صفحه نمایش، نوسازی و تعویض گلس ال سی دی شکسته، تعویض باتری، تعمیر مدار شارژ، تعویض سوکت شارژ و انواع سنسورها و فلت ها و بسیار از خدمات تخصصی نوکیا را دارند.

3- تعمیرات سخت افزاری گوشی های نوکیا چه مواردی را شامل می شود؟

تعمیرات سخت افزاری گوشی های نوکیا شامل تعمیر یا تعویض برد، هارد، تعمیر یا تعویض تاچ و ال سی دی، تعمیر یا تعویض شاسی گوشی، تعمیر یا تعویض دکمه های گوشی، تعمیر لنز و یا تعویض دوربین ها، تعمیر یا تعویض سوکت شارژ گوشی، تعویض بلندگو، تعمیر یا تعویض خشاب سیم کارت، تعویض فلت ها و بسیاری از موارد دیگر می باشد. تمامی این خدمات تعمیرات سخت افزاری موبایل نوکیا توسط کارشناسان ماهر و با استفاده از تجهیزات و ابزارهای تعمیرات پیشرفته با بالاترین کیفیت ممکن انجام می گردد.

4- چگونه به مرکز تعمیر مجاز نوکیا در تهران دسترسی پیدا کنم؟

کوک موبایل با داشتن پرسنل آموزش دیده در تعمیرات نوکیا و شهرت خوبی که در زمینه تعمیرات انواع گوشی نوکیا در میان مشتریان و کاربران این گوشی کسب کرده است توانسته است به یکی از مراکز مجاز تعمیرات موبایل شناخته شود. برای دسترسی و استفاده از خدمات این مرکز می توانید براحتی به وب سایت ما مراجعه کنید، ما را در صفحه اینستاگرام دنبال کنید و یا با شماره تلفن 02167319 در ساعات اداری تماس بگیرد و با کارشناسان تعمیر ما صحبت کنید و راهنمایی و مشاوره رایگان لازم را از آنها بخواهید. مکان و لوکیشن ما روی نقشه گوگل درج شده است.

5- در کوک موبایل چه نوع خدمات تعمیرات نوکیا ارائه می شود؟

در اینجا به صورت تخصصی در تعمیرات گوشی های نوکیا در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری آماده ارائه خدمات می باشد. این مرکز با بهره گیری از تعمیرکاران متخصص و با دانش روز در زمینه تعمیرات گوشی های نوکیا و همچنین استفاده از تجهیزات و لوازم تعمیرات موبایل پیشرفته خدمات خود را با بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت ارائه خواهند کرد.

6- عیب یابی و تعمیرات موبایل نوکیا چگونه انجام می شود؟

پروسه عیب یابی و تعمیر موبایل نوکیا که توسط کارشناسان تعمیر خبره و آموزش دیده صورت می گیرد ابتدا با بررسی دقیق قسمت های سخت افزاری و سپس نرم افزاری مختلف شروع می شود. انجام بررسی های دقیق صرفاً برای پیدا کردن منشاء خرابی و برطرف کردن ایراد بوجود آمده می باشد. پس از پیدا شدن قطعه خراب، نسبت به تعمیر و یا در نهایت تعویض آن اقدام می شود. برخی مواقع مشکلات بوجود آمده در گوشی نوکیا مربوط به بخش نرم افزاری است که تنها با به روزرسانی سیستم عامل، بازگرداندن تنظیمات گوشی به کارخانه، ویروس کشی، فلش کردن و غیره براحتی انجام می شوند و نیازی به تعویض قطعه نیست.

7- مرکز تعمیرات کوک موبایل برای تعمیر گوشی نوکیا در چه روزهایی از هفته خدمات دهی دارد؟

مرکز تخصصی تعمیرات ما جهت ارائه خدمات تعمیرات نوکیا در تمامی ایام هفته بجز روزهای تعطیل رسمی آماده خدمات دهی و پاسخگویی به درخواست شما عزیزان می باشد. می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن 02167319 تماس بگیرید و مشاوره رایگان و راهنمایی های لازم را از واحد تعمیرات نوکیا ما بگیرید. توصیه می کنیم برای تعمیر گوشی نوکیا خود در هر منطقه ای از تهران که هستید از سرویس تعمیرات ویژه این مرکز استفاده کنید. می توانید گوشی خود را با پیک برای ما ارسال کنید و با خیال راحت گوشی نوکیا خود را درست و کامل، درب منزل تحویل بگیرد.

8- ارائه خدمات تعمیرات نوکیا در مرکز کوک موبایل شامل چه مراحلی می باشد؟

ارائه خدمات تعمیرات کوشی های نوکیا در تمامی مدل های این برند تنها در طی چند مرحله ساده انجام می شود که به صورت زیر می باشد. مرحله اول تماس با ما از طریق سایت و یا شماره تلفن 02167319 و تحویل گوشی تعمیری به واحد تعمیرات نوکیا این مرکز، مرحله دوم عیب یابی توسط کارشناس مجرب و با استفاده از تجهیزات و ابزارهای تست مدرن، مرحله سوم و پس از عیب یابی درست، اعلام هزینه تعمیرات موبایل نوکیا و در آخر پس از رضایت مشتری تعمیر و در صورت نیاز تعویض قطعات گوشی انجام می شود. تمامی این مراحل با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ممکن انجام می گردد. پس از اتمام عملیات تعمیر، گوشی نوکیا در حضور شما تست شده و به صورت کاملاً سالم و بدون هیچ ایرادی تحویل داده می شود. در اکثر موارد مهلت تست محدود داده می شود.

9- آیا برای تعمیرات گوشی های نوکیا از قطعات اورجینال استفاده می شود؟

کارشناسان ما در تعمیرات گوشی های نوکیا و در ارائه خدمات تخصصی در حوزه تعمیرات روی برد، هارد، آی سی ها و غیره تماماً از قطعات اصلی و اورجینال موجود در بازار استفاده می کنند و کارکرد درست و طولانی مدت این قطعات روی گوشی تعمیری نوکیا شما، تاییدی بر استفاده از قطعات اورجینال توسط این مرکز می باشد.

10- آیا علاوه بر تعمیرات نوکیا می توان از کوک موبایل قطعات موبایل نوکیا را خریداری کرد؟

مرکز تعمیرات کوک موبایل علاوه بر تعمیرات نوکیا و ارائه خدمات مشابه به کاربران و مشتریان عادی خود، نسبت به فروش قطعات اصل و اورجینال در بازار با کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه به همکاران خود با قیمت همکار آماده هر گونه خدمات رسانی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02167319 تماس بگیرید.

کوک موبایل در رسانه ملی