اخبار فناوری

موتورولا و همه ی آن چیزی که باید راجع به گوشی بعدی این شرکت بدانید

موتورولا و همه ی آنچیزی که باید راجع به گوشی بعدی این شرکت بدانید

همه ی آن چیزی که باید درباره ی گوشی بعدی موتورولا بدانید

 در حال حاظر، امسال شرکت موتورولا چند گوشی هوشمند نسبتا جذاب به بازار عرضه کرده است، که شامل چهار گوشی مختلف از زیر مجموعه ی Moto G7 و گوشی Moto Z4 که بسیار قدرتمند بوده و از امکانات زیادی پشتیبانی می کند. با این حال، شرکت Lenovo اعلام کرده است که قصد دارد دستگاه های اندرویدی بیشتری را در آینده نزدیک در اختیار کاربران قرار دهد، اگرچه متاسفانه برای کاربرانی که به صورت تخصصی می خواهند از گوشی استفاده کنند Z4 نیاز آن ها را برطرف نخواهد کرد.

در همین حال باید اشاره کرد که شکارچیان گوشی های هوشمند منحصر به فرد برای گوشی های Moto E6  و Moto E6 plus کمین کرده اند زیرا که دارای قیمت تمام شده ی مقرون به صرفه تری نسبت به بقیه ی هم نوعان خود هستند‌. همانطور که از اسم گوشی Action پیدا می باشد این گوشی مربوط به یکی از مدل های موتورولا به نام Motorola One Version می باشد که در ماه گذشته با یک دوربین عقب ۴۸ مگا پیکسلی به بازار ارائه شد، متاسفانه قابلیت Cinematic در ایالات متحده ی آمریکا هنوز راه اندازی نشده است و امیدواریم که کاربران این مدل از گوشی ها بتوانند به زودی از این قابلیت شگفت انگیز بهره مند شوند.

ویژگی های گوشی های جدید موتورولا چیست؟

طراحی مدرن،چهار دوربین عقب،نرم افزار روان

بر خلاف تعداد بسیار زیاد شایعاتی که تا کنون با اسم گوشی های موتورولا گره خورده اند باید گفت حقیقت این طور که در شایعات آمده نیست و به لطف یکی از اعضای داخلی و کارشناسان گوشی های پیشرفته ی هوشمند اطلاعات موثقی درباره ی این گوشی موتورولا با شرح جزییات به دست آوردیم که در ادامه در اختیار شما قرار می دهیم. در حالی که بر اساس گفته ها صفحه نمایش این گوشی بزرگتر از مدل های قبلی عنوان شده است اما ما فکر می کنیم صفحه نمایشی با اندازه ی 6.3 اینچ برای این گوشی شاهد خواهیم بود و تغییری در زمینه ی اندازه ی صفحه نمایش با ورژن های قبلی نخواهیم دید. همچنین انتظار می رود قاب شیشه ای درخشان این گوشی جای خودش را به یک قاب پلاستیکی بدهد که از نظر قیمت تمام شده برای مشتری و تولید کننده مقرون به صرفه تر باشد.

موتورولا و همه ی آنچیزی که باید راجع به گوشی بعدی این شرکت بدانید

اندازه ی 6.3 اینچ برای این گوشی هوشمند

 تفاوت نسبت به ورژن قبلی

نسبت به ورژن قبلی این گوشی باید دو تمایز عمده میان این گوشی جدید و ورژن قبلی اش قائل شد، که اولی می تواند یک شاتر دوربین اضافی بر بالای لنزی های قبلی گوشی باشد که به زوم کردن بهتر و تشخیص عمق در عکس برداری کمک می کند که ما امید زیادی داریم که با تغییرات جدید اعمال شده در این ورژن پیشرفت قابل توجه ای را در کیفیت فیلم و عکس برداری در این گوشی شاهد باشیم و در ادامه ما یک پیشرفت چشمگیر در سطح کیفیت لنز دوربین پشتی که ۴۸ مگا پیکسل شده است شاهد هستیم که نسبت به یک لنز ۱۲ مگا پیکسلی قطعا از کیفیت بیشتر برخوردار است.

اما در واقعیت باید منتظر باشیم و ببینم که موتورولا واقعا می تواند پیشرفت چشمگیری را در گوشی جدید خود حاصل کند زیرا که علارقم همه ی این اطلاعات ما چیزی راجع به دو دوربین دیگری که قرار است در پشت این گوشی تعبیه شوند نمی دانیم. و همچنین می دانیم که لنز جلویی دوربین این گوشی دارای کیفیت ۱۲ مگا پیکسل می باشد و باید در این جا این نکته را خاطر نشان کرد که بقیه ی اطلاعاتی که در رسانه ها درباره ی لنز های دوربین این گوشی موجود هستند چیزی جز شایعات نمی باشند.

موتورولا و همه ی آنچیزی که باید راجع به گوشی بعدی این شرکت بدانید

موتورولا و همه ی آنچیزی که باید راجع به گوشی بعدی این شرکت بدانید

اطلاعات گوشی

در مورد بقیه ی امکانات داخلی این گوشی می شود گفت که صفحه نمایش این گوشی دارای کیفیت 1080 در 2520 می باشد و همچنین دارای یک باتری با قدرت 3500 میلی آمپر هست و از یک حافظه ی داخلی 128 گیگا بایتی و حافظه ی RAM چهار گیگا بایتی پشتیبانی می کند، البته باید اشاره کرد که این گوشی در ورژن هایی با حافظه ی داخلی 32 و 64 گیگا بایتی نیز به بازار عرضه خواهند شد.

به نظر می رسد که این گوشی دارای یک سوراخ پانچ در صفحه نمایش خود باشد که برای دوربین جلو در نظر گرفته شده و باقی فضا را صفحه نمایش تشکیل خواهد داد که یک ظاهر منحصر به فرد به این گوشی اعطا کرده است.

انتطارات راجع به قیمت و دسترسی به این گوشی

با وجود این که در این گزارش اطلاعات منسجم و بسیار دقیقی راجع به این گوشی ارائه نشد اما می توانیم با کنار هم قرار دادن قطعات پازلی که تا این جا در اختیار داریم به تصویر کلی از این گوشی هوشمند موتورلا دست پیدا کنیم، این گوشی از شانس خوبی برخوردار است که در بازار های کشور های آمریکای لاتین و آسیا و اروپا و خاور میانه با قیمت 300 دلاری به فروش خوبی دست پیدا کند.

موتورولا و همه ی آنچیزی که باید راجع به گوشی بعدی این شرکت بدانید

انتطارات راجع به قیمت و دسترسی به این گوشی

همانطور که از شواهد قضیه پیدا است می توان پیش بینی کرد که این گوشی در ایالات متحده ی آمریکا زودتر از بقیه ی دنیا عرضه  شود و همچنین با توجه به چشم انداز قیمت تمام شده ی ۳۰۰ دلاری این شرکت برای این گوشی می شود اشاره کرد که کاربران می توانند گوشی Moto Action را که تا حدی شبیه این گوشی می باشد، با قیمت پایین تر ۲۵۰ دلار تهیه نمایند.

اگر چنین اتفاقی بیافتد، خانواده محبوب Moto G7 رقابت بسیار سختی را در درون خود تجربه خواهد کرد، اما در حال حاضر ما فقط رویای آن را داریم که چنین چیزی اتفاق بیافتد.

مطالب مرتبط