راهنمای خرید لوازم جانبی

مقایسه ای مختصر بین Apple Air Pad 1 و Apple Air Pad 2

blank

شرکت اپل  آیفون های جدید خود را بدون جک 3.5 میلیمتری هدفون به بازار عرضه کرد. در واقع برای آن ها یک هدفون بدون سیم طراحی و به بازار عرضه کرد. افراد زیادی این اتفاق را اتفاقی تلخ می دانستند، زیرا اپل می توانست همراه این تکنولوژی، تکنولوژی قبلی را حذف نکند و همچنان مردم از هدفون های با سیم هم بتوانند استفاده کنند. Apple Air Pad 2 از چیپ جدید H1 بهره مند شده است و از siri پشتیبانی می کند. Apple Air Pad 2 در تاریخ 20 مارس 2019 رونمایی شد.

Apple Air Pad با همه ی آیفون های پنج به بعد کار می کند. ولی برای استفاده از Apple Air Pad 2 لازم است شما سیستم عامل ios خود را به 12/2به روزرسانی کنید.

چه چیزهایی در مورد Apple Air Pad 2 جدید است:

اول شارژر بی سیم آن است. Apple Air Pad 2 از یک شارژر بی سیم که از تکنولوژی QI استفاده می کند بهره مند است. هنگامی که شما از Air Pad خودتان استفاده نمی کنید، می توانید آن را داخل جعبه ی خودش قرار دهید که هم می تواند باتری را در همان حالت نگه دارد و از آن کاسته نشود و هم اگر آن را روی شارژر بی سیم قرار داده باشید می تواند به شارژ آن اضافه کند و باتری را پر کند. هنگامی که باتری آن پر شود چراغ آن به رنگ سبز در می آید.

پشتیبانی از siri در Apple Air Pad 2 بهبود یافته است و شما با گفتن hey siri می توانید آن را فعال کنید و دیگر نیاز نیست برای فعال کردن آن مانند Apple Air Pad 1 آن را فشار دهید. با siri شما می توانید آهنگ ها را عوض کنید و آهنگ دیگری انتخاب کنید، تماس تلفنی برقرار کنید و کارهایی که در نسخه های قبلی می شد با آن انجام داد را مورد استفاده قرار دهید. اگر دوست دارید راجع به siri بیشتر بدانید مقاله همه چیز در رابطه با دستیار صوتی هوشمند Siri را بخوانید.

 

Hands-free Siri

Hands-free Siri

 

Apple Air Pad جدید دارای یک چیپ H1 به روز شده و جدید هست که کمک می کند یکسری از ویژگی های این دستگاه بهبود پیدا کند. از ویژگی هایی که این چیپ موجب بهبود آن ها شده است می توانیم به اتصال سریع تر به دستگاه هایی نظیر iPod touch ،iPhone ،iPad  Apple Watch ،Apple TVو mac book ها باشد. با این چیپ جدید شما می توانید به راحتی بین این دستگاه ها انتخاب و جایگزین کنید و بگویید به کدام یک می خواهید وصل شوید و خیلی سریع این اتفاق می افتد. دستگاه ها را به راحتي مي توانيد تعويض كنيد. پشتيباني از بلوتوث 5 باعث شده دامنه ي گسترده تري را پوشش دهد و اتصال پايدار تري را به دستگاه هاي ديگر داشته باشد.

مي توانيم بگوييم كه اين چيپ باعث شده است كه شما بتوانيد زمان 50 درصد بيشتر به صحبت بپردازيد، دو برابر سريع تر نسبت به مدل قبلي بين دستگاه ها تعويض كنيد. پاسخ شما به تماس صوتي سريع تر باشد و اتصال پايدارتري داشته باشيد. 30 درصد تاخير زماني كمتري داشته باشيد. از فعال شدن Siri با صدا پشتيباني مي كند همانند Air Pad.

اما خب مي توانيم بگوييم نسبت به نسخه ي يك هيچ تغييري در ظاهر آن رخ نداده است حتي هيچ رنگ جديدي به آن اضافه نشده است، همان رنگ سفيد است. اما قلب تپنده ي آن با يك چيپ H1 قوي تر شده است. شما مي توانيد آن را با يك شار‍ژر بي سيم جديد هم شارژ كنيد. اميدوارم تجربه ي استفاده از آن را بدست بياوريد و از آن لذت ببريد.

در آخر مي توانيم بگوييم كه زمان صحبت كردن و باتري آن براي مكالمه نسبت به نسخه يك كه دو ساعت بوده است به سه ساعت افزايش يافته است. چيپ ست آن در نسخه ي W1 بود و در اين نسخه به H1 ارتقا پيدا كرده است. اگر براي موسيقي گوش دادن از Air Pad مي خواهيد استفاده كنيد زمان پشتيباني آن همانند مدل يك همان 5 ساعت است. ويژگي خوب آن اتصال به Siri با صوت است در حالتي كه در مدل اول فقط با لمس كردن اين اتفاق مي افتاد.

وليApple Air Pad 1 از ios 10 به بعد پشتيباني مي كند ولي براي Apple Air Pad 2 شما حتما بايد ios 12/2 به بعد را داشته باشيد. براي watchOS از 3 به بعد، Apple Air Pad 1 پشتيباني مي كرد ولي شما براي Apple Air Pad 2 باید از whatOS 5/2 به بعد استفاده كنيد. براي macOS شما بايد macOS 10.14.4 براي Apple Air Pad 2 استفاده كنيد و خوشبختانه هر دو Apple Air Pod از Apple TV Service هم پشتيباني مي كنند.

مطالب مرتبط