اخبار فناوری

عرضه نسخه­­ ی “سری کلاب” از هدفون بی­سیم بیتس مدل Solo3 توسط اپل

عرضه نسخه­­ ی سری کلاب از هدفون بی­سیم بیتس مدل Solo3 توسط اپل

اپل، نسخه­­ ی مخصوص «سری کلاب» را از هدفون بی­سیم بیتس مدل Solo3 عرضه می­ کند

اپل خبر از عرضه­ ی نسخه ­ی مخصوص هدفون­ های بی­سیم بیتس مدل Solo3 با نام «سری کلاب» داده است، و اعلام کرده است با NAYVA که نمايشي در مورد فشن و زیبایی است برای همکاری به توافق رسیده است. طی این توافق این هدفون­ ها در اپیزود بعدی این برنامه که توسط چهار یوتیوبرِ معروف اجرا می­ شود، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

مشتریانی که قصد خرید این نسخه از هدفون ­ها را دارند، آگاه باشند که این محصول از امروز با قیمت 200 دلار و تنها به صورت آنلاین به فروش می ­رسد. آن دسته از مشتریانی که دوست دارند جزء اولین خریدارانِ هدفون­ های بی­سیمِ بیتس Solo3، سری کلاب باشند، می­ توانند آن را از تاریخ 12 ژوئن در فروشگاه­ های جزء دریافت کنند.

هدفون­ های بی­سیمِ بیتس Solo3، سری کلاب به جهت رنگ­ های سرزنده و برجست ه­اش متفاوت از دیگر مدل­ ها می­ باشند. چهار رنگ در این سری به کار گرفته شده است که عبارتند از: قرمز، زرد، سفید و آبی تیره. اما هر مدل از این سری سه رنگ از این چهار رنگ را دارا می­ باشند.

درست همانند مدل ­های استاندارد، هدفون­ های بی­سیمِ بیتس Solo3، سری کلاب چهل ساعت کار بدون نیاز به شارژر را تضمین می ­کند که این مرهون چیپ­ست کارآمد W1 می­باشد. علاوه برآن، این سری از هدفون­ ها از تکنولوژی سوخت سریع اپل برخوردار بوده که به کاربرها اجازه می ­دهد با تنها پنج دقیقه شارژ، سه ساعت از هدفون استفاده کنند.

اطلاعات بیشتر را در مورد بهترین هدفون ­های بی­سیمِ می­ توانید در ديگر مقالات مرتبط بیابید و در وب سايت رسمي آن رنگ­ جدید مورد علاقه­ تان را سفارش دهید.

مطالب مرتبط