اخبار فناوری

ساعت هوشمند با قابلیت مانیتور ECG و ضربان قلب

ساعت هوشمند با قابلیت مانیتور ECG و ضربان قلب

ساعت های هوشمند جدید قابلیت مانیتور الکتروکاردیوگرافی (ECG) و ضربان قلب را دارند و قیمت آن ها از ساعت های اپل نیز کمتر است.

قابلیت موفق در ساعت های سری چهارم اپل، مانیتور کردن ECG توسط این ساعت ها بوده است. این قابلیت به دنبال ریتم های ضربان قلب غیر عادی می گردد و می تواند به تشخیص انقباض دهلیز کمک کند؛ این وضعیت می تواند به لخته شدن خون و سکته بینجامد و می تواند کشنده باشد. از آن جایی که ضربان قلب بر روی این ساعت نمایش داده می شود، این ساعت تا به حال جان افراد زیادی را نجات داده است.

امروز، Huami، شرکتی که بند های Mi را برای Xiaomi تولید می کند، از ساعت هوشمند جدید رونمایی کرد(توسط GizChina) که همان قابلیت مانیتور کردن ضربان قلب را مانند ساعت های اخیر اپل را داراست و قیمت آن تنها کسری از قیمت ساعت های اپل می باشد. ساعت Amazfit Verge2 قابلیت مانیتور هم ضربان قلب و هم ECG را دارد و می تواند داده های مربوط به ECG را تا 7 روز ذخیره نماید. همچنین این ساعت از یک سیم کارت کوچک استفاده می کند و یک تراشه داخل آن قرار داده شده است که به این ساعت اجازه می دهد تا به تمام اپراتور های چینی متصل شود. این به این معناست که این ساعت قابلیت برقراری تماس را دارد. این ساعت همچنین از قابلیت GPS خود استفاده می کند تا به صورت خودکار 10 ورزش شامل دویدن، راه رفتن، دویدن بر روی تردمیل، دوچرخه ثابت، اسکی واره، کوه نوردی، دوچرخه سواری، فوتبال، طناب زنی و دویدن در طبیعت را دنبال کند.

ساعت هوشمند و نجات یک زندگی

ما باید به این نکته نیز اشاره کنیم که از آن جایی که Verge2 تاییدیه سازمان غذا و دارو را دریافت نکرده است، مشخص نیست که دقت آن در اندازه گیری و مانیتور ECG تا چه اندازه می باشد. مانتیتور ECG ساعت سری چهارم اپل توسط سازمان غذا و دارو که البته یک سازمان تنظیم کننده در ایالات متحده می باشد، تایید شده است.

در حالی که مشخص نیست نسخه جهانی این ساعت از سیم کارت پشتیبانی کند یا خیر، Verge2 از تکنولوژی شبکه باند باریک استفاده می نماید. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا بدون جفت کردن این ساعت با یک گوشی موبایل، یک وضعیت اورژانسی را گزارش دهید. چنین چیزی در چین می تواند این ساعت را به سرویس پرداخت آفلاین موبایل Alipay متصل نماید.

ساعت هوشمند با قابلیت مانیتور ECG و ضربان قلب

Amazfit Verge2

مشخصات ساعت

ساعت Amazfit Verge2 به همراه یک صفحه نمایش 1.39 اینچی گرد AMOLED با رزولوشن 454 در 454 ارائه می شود. تراشه استفاده شده درون این ساعت Snapdragon Wear 2500 است، حافظه رم آن 512 مگابایت و 4 گیگابایت حافظه ذخیره سازی eMMC دارد. باتری 420 میلی آمپر ساعت آن می تواند این ساعت را به مدت 28 ساعت روشن نگه دارد و همچنین این ساعت از NFC، Bluetooth 4.2 و اتصال به WiFi نیز پشتیبانی می کند. با به دست آوردن IP68، این وسیله در مقابل گرد و خاک مقاوم است و می تواند تا عمق 5 فوتی به مدت 30 دقیقه در آب فرو برود. این ساعت می تواند به گوشی های اندروید (4.4 یا بالا تر) و (iOS 10 یا بالاتر) متصل گردد.

ساعت Amazfit Verge2 را می توانید همین حالا از TMALL پیش سفارش دهید. همچنین یک نسخه محدود “انتقامجو” نیز موجود است که بند و صورت ساعت در آن خاص و متفاوت است و 216 دلار برای شما آب می خورد. مدل با پشتیبانی ECG و قابلیت اتصال 4G LTE قیمتی 187 دلاری دارد و شامل یک بند ترکیبی چرم و سیلیکون می باشد. مدل استاندارد، بدون مانیتور کردن ECG نیز با بند سیلیکونی 144 دلار قیمت دارد.

در این مقاله ویژگی ساعت هوشمند Verge2 و مشخصات فنی آن را بررسی کردیم. با مراجعه به وب سایت فروش محصولات ساعت هوشمند کوک موبایل می توانید از انواع ساعت های هوشمند موجود در بازار بازدید کنید ؛همچنین برای اطلاع از قیمت ساعت هوشمند مورد نظر خود با کارشناسان واحد فروش ما تماس بگیرید.

مطالب مرتبط