تست و بررسی اپل

روش جدید تعمیر دکمه هوم آیفون 7

تعمیر دکمه هوم آیفون 7

روش جدید تعمیر دکمه هوم آیفون 7 و یا 7 پلاس

دکمه صفحه اصلی (هوم) آیفون 7 تنها با دکمه هوم اصلی که روی آن نصب شده است کار می کند که اگر این دکمه خراب شود و یا بشکند، باید تعویض شود، یعنی دکمه هوم آیفون که تعویض شده باشد، فقط باید دور انداخته شود و به هیچ دردی نمی خورد. اگر دکمه برداشته شود، قابلیت شناسه لمسی (Touch ID) و همچنین بازگشت به صفحه اصلی دیگر کار نمی کند. خب، نگران نباشید، برای بازگردانی عملکرد بازگشت به صفحه اصلی دکمه  گوشی تان می توانید از سیم منعطف پورت شارژ سفارشی شده استفاده کنید.

بیایید ببینیم چگونه کار می کند

در اینجا یک آیفون 7 داریم که با هشدار «عدم فعال شدن تاچ ID در این آیفون» روشن شده است. هوم را فشار دهید. هیچ قابلیت کارکرد بازگشت به خانه وجود ندارد. به صفحه تنظیمات← شناسه و رمز عبور بروید. «گزینه اضافه کردن اثر انگشت» خاکستری و غیر فعال است. پس، دکمه هوم آیفون 7 به طور کامل خراب شده است.

blank

اینجا سیم منعطف پورت شارژ سفارشی موجود در بازار است که قابلیت بازگشت به صفحه اصلی دکمه هوم را به حالت اول بر می گرداند.

blank

برای اینکه دکمه هوم آیفون 7 را تعمیر کنیم، باید گوشی را از هم جدا کنیم. ابتدا مونتاژ صفحه نمایش را بردارید و لاجیک بورد را بیرون بیاورید. سپس ویبراتور، بلندگو، و سیم منعطف پورت شارژ را بردارید.

سیم منعطف قدیمی را با سیم منعطف پورت شارژ سفارشی جدید تعویض کنید. سپس ویبراتور و بلندگو را نصب کنید. بخش دوم این تعمیر آیفون شامل نصب سیم منعطف جدید است، آن را به دو نیم تا کنید و سپس سوار کنید کنید. لاجیک بورد را در جای خود قرار داده نصب کنید.

بخش آخر تعمیر، شکل ظاهری دکمه هوم است. بنابراین، کار بعدی ما این است که دکمه را در سوراخ و جای خود با دقت قرار داده و نصب کنیم. سپس لاجیک بورد و صفحه نمایش را را وصل کنید.

blank

blank

راهکارهای کار نکردن دکمه هوم آیفون را اینجا مشاهده کنید.

کانکتور باتری را روی لاجیک بورد نصب کنید. گوشی را روشن کنید. دکمه هوم را فشار دهید، اکنون قابلیت بازگشت به صفحه اصلی به حالت نرمال در آمده است. کل قطعات گوشی را مونتاژ کنید. دکمه را به طور کامل با گوشی منطبق و با دقت در جای خود قرار دهید. همزمان دکمه پاور و دکمه  را فشار دهید. اسکرین شات با موفقیت گرفته می شود. همانطور که در حال تست این عملکردها هستیم، جا دارد برخی از معایب سیم منعطف پورت شارژ سفارشی را بیان کنیم.

1- اتصال کپسول بلندگوی گوشی موجود نیست. ما نمی توانیم صدای خود را با گوشی وصل کنیم.

2- کار کردن با این دکمه به راحتی دکمه هوم اصلی نیست.

3- هنگام بازگشت به صفحه اصلی، صدای دینگ هشدار داده نمی شود.

4- عملکرد شناسه تاچ در دسترس نیست.

همه این معایب روی هم رفته، انگیزه شما را برای استفاده از این روش تعمیر کاهش می دهد. بنابراین معتقدیم همانطور که شما انتظار دارید، این فناوری در آینده ای نزدیک کامل شود. بیایید صبور باشیم و منتظر کامل شدن آن بمانیم.

blank

blank

مطالب مرتبط