ترفند شبکه های اجتماعی

باز کردن قفل گوشی سامسونگ بدون ریست

قفل گوشی سامسونگ

این مقاله راه حل هایی برای باز کردن قفل گوشی سامسونگ گالاکسی ورژن های S5، S6، S6 Edge یا S7 ارائه می دهد که دیگر اثر انگشت را شناسایی نمی کند و پسورد جایگزین فراموش شده است. توجه داشته باشید که راه اندازی مجدد گوشی در این مورد بی فایده و اتلاف وقت است. دستورالعمل زیر می تواند به شما برای باز کردن قفل گوشی سامسونگ گالاکسی کمک نماید. بازگشتن به تنظیمات کارخانه آخرین گزینه می باشد، این کار تمام عکس ها، مخاطبین و غیره را حذف می کند و اگر از اطلاعات داخل گوشی پشتیبان نداشته باشید، ریست کردن گوشی اطلاعات حساس روی گوشی را از بین می برد. باز هم تکرار می کنیم، در هر نقطه ای از این راه حل ها، بازگشت به تنظیمات کارخانه را انجام ندهید.

باز کردن قفل گوشی سامسونگ بدون ریست: مراحل

در ادامه ما چندین راه حل ارائه کرده ایم که به احتمال بیش از ۹۹ درصد، یکی از آنها به شما کمک می کند تا بدون بازگشت به تنظیمات کارخانه و بدون از دست دادن داده ها، قفل گوشی سامسونگ باز شود.

باز کردن قفل گوشی سامسونگ بدون ریست

مرحله اول: اگر اثر انگشت شناخته نشد از رمز عبور پشتیبان استفاده کنید

در صورتی که حسگر اثر انگشت شما شکسته شود یا به هر علت پیش بینی نشده ای کار نکند، رمز عبور پشتیبان سامسونگ یک راه حل جایگزین برای باز کردن قفل گوشی سامسونگ است. در این مورد، اگر فکر می کنید اثر انگشت شما دیگر بر روی گوشی سامسونگ شناخته نمی شود، پس رمز عبور پشتیبان را که با گوشی تنظیم شده است، امتحان کنید.

اگر نمی دانید رمز عبور نسخه پشتیبان برای گوشی سامسونگ چیست یا رمز عبور پشتیبان سامسونگ را فراموش کرده اید، نگران نباشید، می توانید راه حل بعدی این لیست را امتحان نمایید.

قفل گوشی سامسونگ

مرحله دوم: از اکانت گوگل استفاده کنید

گزینه دوم این است که شانس خود را با اکانت گوگل امتحان نمایید. اگر شما قبلا سعی کردید تا با استفاده از الگو، قفل سامسونگ را باز کنید و موفق نشدید، سامسونگ در مورد پین امنیتی از شما سوال خواهد کرد. در این مرحله، می توانید از Google Android device manager برای ریست پین استفاده نمایید.

برای انجام این کار، به حساب کاربری گوگل وارد شوید  Android Device Manager
بروید. اگر گوشی سامسونگ S5، Galaxy S6 یا S6 Edge S7 دارید، یک صفحه به شما نمایش داده خواهد شد و این امکان را خواهید داشت تا گوشی خود را پیدا کنید، به گوشی خود زنگ بزنید و تلفن خود را قفل نمایید.

Android device manager را می توان به هنگام گم کردن گوشی تلفن همراه اندرویدی استفاده کرد. شما می توانید پیامی را برای هر کس که تلفن همراه را پیدا کرده ارسال کنید. همچنین می توانید یک پین جدید و پیام بازخورد را از طریق Google Android device manager تنظیم نمایید.

هنگامی که شما این راه حل بازیابی را امتحان می کنید، قادر خواهید بود پیام جدید بازیابی را که در گوشی سامسونگ شما به روز شده است، مشاهده نمایید. با این حال، اگر امنیت قفل صفحه نمایش به صورت یک PIN یا رمز عبور یا اثر انگشت بر روی تلفن سامسونگ شما تنظیم شده است، پینی که در مدیریت دستگاه تنظیم کردید به روز نمی شود. این بدان معنی است که شما قادر به باز کردن قفل گوشی سامسونگ با کدی که در Google Android device manager تنظیم کردید نیستید. نگران نباشید، به مرحله بعدی بروید.

مرحله سوم: پین اشتباه موجب ورود به حساب کاربری گوگل می شود

در تلفن سامسونگ، چندین تلاش (معمولا پنج تلاش) با پین ناشناخته یا پین اشتباه یا یک تاخیر 30 ثانیه ای قبل از تلاش های بیشتر به تلفن اجازه می دهد تا با استفاده از ورود به اکانت گوگل، قفل گوشی باز شود. ظاهرا این روش بستگی به این دارد که WIFI بر روی گوشی فعال و ارتباط آن در گوشی تلفن همراه شما شناخته شده باشد.

مرحله چهارم: ورود به اکانت گوگل کار نمی کند. در این حالت Samsung Find My Phone Account را امتحان نمایید

نیازی به نگرانی نیست، اگر روش ورود به گوگل در مرحله بالا کار نمی کند. حالا وقت آن است که از طریق Samsung Find My Phone Account و به حساب کاربری سامسونگ خود بروید. در Samsung Find My Phone، گوشی شما قبلا با حساب کاربری سامسونگ ثبت می شود و اکنون می توانید به وسیله ایمیل خود به این حساب کاربری وارد شوید. این عملکرد مشابه Google Android device manager در بالا است، اما در اینجا کار کمی متفاوت است.

قفل گوشی سامسونگ

مرحله پنجم: باز کردن قفل گوشی سامسونگ با Samsung Find My Phone

هنگامی که وارد حساب کاربری سامسونگ می شوید در Samsung Find My Phone Account، دستگاه سامسونگ ثبت شده شما نمایش داده خواهد شد. قبل از ورود به این صفحه، لطفا اطمینان حاصل کنید که دستگاه سامسونگ شما فعال است.

اگر گوشی سامسونگ اتصال 3G یا وای فای ندارد، ممکن است غیر فعال نشان داده شود. در قسمت چپ صفحه وب Samsung Find My Phone، مطمئن شوید که ارتباط و کنترل از راه دور روشن است. اکنون در نوار کناری سمت چپ صفحه وب، اسکرول را به پایین بکشید تا لینک Unlock My Device را مشاهده نمایید.

بر روی Unlock My Device کلیک کنید، یک لینک دیگر به نام Unlock My Screen باز خواهد شد. هنگامی که روی دکمه Unlock کلیک کردید، تاییدیه ای دریافت خواهید نمود که پیام The screen is unlocked را نشان می دهد. حالا قفل صفحه نمایش را تنظیم نمایید. در این مرحله قفل گوشی های Samsung Galaxy S5, S6 یا Galaxy S6 edge باید باز شود و امنیت قفل صفحه تنظیم شده به حالت پیش فرض و به صورت کشویی تنظیم مجدد گردد.

مرحله ششم: رمز جدید را تنظیم کنید و از گوشی پشتیبان بگیرید

اکنون که درس خود را آموختید، این اشتباه را دوباره تکرار نکنید. بنابراین قبل از رفتن، لطفا به تنظیمات گوشی سامسونگ بروید و دسترسی را از طریق وارد کردن یک PIN جدید (بدون شناسایی اثر انگشت) انجام دهید و در آخر از اطلاعات درون گوشی خود پشتیبان گیری نمایید.

این مراحل برای باز کردن قفل گوشی سامسونگ بدون نیاز به ریست کردن دستگاه در هنگامی که رمز عبور جایگزین را فراموش کرده اید یا اثر انگشت تشخیص داده نمی شود، کاربرد دارد. امیدواریم بکارگیری این مراحل بدون اینکه نیاز به ریست کردن گوشی و از دست دادن اطلاعات درون آن باشد، مشکل شما را حل کند و در نهایت قفل گوشی سامسونگ باز گردد. در صورتیکه مشکل شما با روش های بالا برطرف نشد و یا در روند انجام کار، نیاز به راهنمایی بیشتری داشتید، می توانید با مراجعه به بخش تعمیرات نرم افزای موبایل ما، این مسئله را مطرح کرده و از کارشناسان ما مشاوره لازم را دریافت کنید.

مطالب مرتبط