اخبار فناوری

اپل iOS 12.3.2 را برای حل یک مشکل عرضه می کند

اپل iOS 12.3.2 را برای حل یک مشکل عرضه می کند

اپل iOS 12.3.2 را برای حل یک مشکل عرضه می کند

امروز اپل، iOS 12.3.2 را عرضه کرد و به نظر می رسد که این  بروز رسانی، برای حل و فصل یک مشکل خاص صورت گرفته است. ظاهرا این نسخه iOS، برای رفع مشکلاتی که کاربران iPhone 8 Plus با جلوه عمق در حالت پرتره داشته اند منتشر شده است. اپل مشخصا در این مورد اذعان دارد که iOS 12.3.2 این امکان را فراهم می کند تا دوربین بتواند بدون جلوه عمق در حالت پرتره روی برخی از دستگاه های iPhone 8 Plus عکسبرداری کند.

از آنجا که این بروز رسانی برای حل مساله فوق صورت گرفته است، فعلا فقط برای iPhone 8 Plus های مدل 2017 در دسترس است. سایر مدل ها، از iPhone 5s گرفته تا مدل های آیفون 2018، توسط iOS 12.3.1  از آخرین بروز رسانی ها برخوردارند. با توجه به اینکه اپل، تغییرات بوکه یا تار شدن حالت پرتره را به عنوان یکی از ویژگی های اصلی در  iPhone 7 Plus ،iPhone 8 Plus ،iPhone X ،iPhone XS ،iPhone XS Max و iPhone XR ارائه کرده است، این شرکت باید تا جایی که امکان دارد در رابطه با به روز رسانی فوق سرعت عمل داشته باشد.

اگر شما گوشی مدل iPhone 8 Plus اپل را دارید، می توانید برای بروز رسانی به مسیر Settings > General > Software Update  بروید و سپس برای بر روی دکمه Download and Install روی صفحه نمایش بزنید. البته لازم است که در ابتدا، از شارژ کامل باتری اطمینان حاصل کنید و داده های مورد استفاده برای اتصال به شبکه وای فای را نیز ذخیره نمایید.

به روزرسانی نسخه عمومی بتا iOS 13 و iPadOS به صورت over-the-air

iOS 13 

هفته گذشته، اپل iOS 13 را معرفی کرد که در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد. مسلما ویژگی اصلی جدید، تم تاریک سیستمی system-wide است. هر چند که کاربران آیفون، از سایر قابلیت های جدید نظیر کاهش حجم دانلودها تا 50 درصد و به روز رسانی ها تا 60 درصد برخوردار خواهند شد. همچنین لازم به ذکر است که زمان بارگذاری برنامه ها تا دو برابر کاهش خواهد یافت. در نهایت باید گفت که به روز رسانی iOS 13 برای مدلهای iPhone 6s و بالاتر در دسترس خواهد بود.

مطالب مرتبط