ترفند آیفون

آنلاک کردن unlock حساب کاربری icloud برای آیفون

blank

آموزش آنلاک کردن unlock حساب کاربری icloud برای آیفون و آیپد شرکت اپل

حساب کاربری icloud قابلیت امنیتی که شرکت اپل برای دستگاه های خود ایجاد کرده است، و باعث می شود تا سایرین و افراد سودجو نتوانند دستگاه های اپل مثل گوشی های هوشمند و آیپدهای آن را به سرقت برده و سپس با ریستور دستگاه دزدی آن را به کاربران ناآگاه بفروشند.

این ویژگی منحصر به فرد با عرضه ی سیستم عامل ios7 ارائه شد و بسیار سودمند نیز برداشت شد. بصورتیکه که اجازه ی ریستور دستگاه اپل، بدون در دسترس بودن اپل آیدی Apple ID فرد مورد نظر امکان پذیر نخواهد بود.  چرا که هر زمان، سارقان به حساب کاربری icloud صاحب دستگاه وصل شوند؛ اپل آیدی مورد نیاز خواهد بود.

با وجود تمام مزیت هایی که این ویژگی برای کاربران اپل به همراه آورده است، در برخی شرایط گاها باعث بروز دردسرهایی نیز می شود. مثلا مواقعی که شما قصد خرید آیفون دسته دوم می کنید، احتمال می رود با مشکلاتی مواجه شوید. اگر این قابلیت در دستگاه مذکور فعال باشد وجود اپل آیدی Apple ID صاحب قبلی دستگاه ضروری می شود؛ در غیر اینصورت هزینه پرداختی شما بیهوده خواهد بود. چرا که دستگاه خریداری شده بدون اطلاعات لازم فعال نخواهد شد.

دقت کنید که این قابلیت در دستگاه های زیر پشتیبانی می شود.

آیفون ۷ و ۷ پلاس و ۷ اسو تمام نسخه های قبلی تا آیفون ۴ و آیپد iPad 4, 3, 2 Air 2

اما زیاد هم نگران نباشید اغلب فروشندگان آیفون های دسته دوم اپل آیدی Apple ID مورد نیاز را در اختیار خریداران قرار می دهند. ولی همیشه ممکن است خریدارانی وجود داشته باشند که اپل آیدی با اطلاعات صحیح دریافت نکرده باشند و نتوانند iCloud را قفل گشایی کنند.

بنابراین اگر قصد خرید دستگاه دسته دوم شرکت اپل را دارید؛ باید با احتیاط زیاد جلو بروید و تمام جوانب را در نظر داشته باشید تا با مشکلات احتمالی رو به رو نشوید.

که اگر اطلاعات کافی در اختیار شما قرار نگیرید قادر به باز کردن قفل حساب کاربری iCloud بر روی گوشی‎های آیفون دسته دوم نخواهید بود و دستگاه شما با محدودیت های زیادی رو به رو است و عملا تبدیل به یک دستگاه بی مصرف می شود.

عجله نکنید و امید خود را از دست ندهید، اگر با چنین مشکلی مواجه شده اید شاید برای آنلاک کردن Unlock حساب iCloud گوشی خریداری شده شما راه چاره ای وجود داشته باشد.

چگونه حساب کاربری iCloud را بر روی گوشی آیفون یا آیپد خود آنلاک Unlock کنیم؟

با مراجعه به سایت های اینترنتی که برای انجام این مقصود راه اندازی شده اند، می توانید حساب کاربری  iCloud را باز کنید Unlock و در نتیجه هزینه پرداخت شده برای دستگاه دسته دوم شما نیز هدر نرفته است. البته این سایت ها در مقابل انجام این کار مبلغی را از شما دریافت خواهند کرد.

اپل | تعمیرات تخصصی آیفون

سایت iphoneimei.net برای آنلاک کردن مناسب است.

مرحله اول : ابتدا به سایت مورد نظر مراجعه کنید.

مرحله دوم : در این سایت باید به دنبال گزینه iCloud Unlock باشید، پس از یافتن آن در سمت راست صفحه آن را انتخاب کنید.

مرحله سوم : حال در این مرحله باید کد IMEI دستگاه خریداری شده خود را که با مشکل مواجه شده را وارد کنید. (نحوه پیدا کردن این کد را در دستگاه های مختلف در مطالب قبلی به طور کامل شرح داده ایم)

مرحله چهارم : پس از وارد کردن کد IMEI، مدل گوشی مورد نظر را از پایین این قسمت انتخاب کنید سپس روی گزینه ی Unlock now کلیک کنید تا عملیات صورت پذیرد.

مرحله پنجم : در این مرحله مهم، سایت از شما هزینه مشخص شده برای آنلاک کردن Unlock را درخواست می کند. با پرداخت آن یک کلید برای باز کردن قفل حساب کاربری iCloud دستگاه شما ارائه خواهد شد.

سایت ها و شرکت های متفاوتی برای انجام این کار به وجود آمده اند، که شما باید شرکت معتبری را که با هزینه معقول این کار را بصورت کامل و درست انجام می دهد انتخاب کنید.

البته دقت کنید با این وجود باز هم در استفاده از دستگاه خود با محدودیت های رو به رو خواهید بود.


مطالب مشابه :

نحوه شناسایی آیفون و آیپد دزدی؟

پیدا کردن کد IMEI روی آیفون، آی پد و یا iPod

آموزش آنلاک کردن قفل آیفون

مطالب مرتبط