ترفند آیفون

افزایش ظرفیت هاردهای آیفون

blank

شاید یکی از مشکلاتی که بسیاری از دوستان و مشترکین آیفون پسند با آن درگیر هستند، ظرفیت آیفون میباشد. شاید همگی از عملکرد آیفون خود راضی باشند و تنها خورده ای که از گوشی خود داشته باشند ظرفیت هارد آن باشد. اما این مسئله توسط تیم تعمیرات کوک موبایل حل شده شما میتوانید در صورت نارضایتی از ظرفیت هارد آیفون خود، به متخصصین ما مراجعه کنید و مشکلات خود را مطرح فرمایید.

این کار بدین صورت شکل میگیرد که آیفون شما برای کوک موبایل ارسال میگردد و هارد آیفون شما از روی برد بلند میشود و کلیه اطلاعات مربوط به سریال موبایل و imei و سایر آدرس های انحصاری ثبت شده روی گوشی شما یادداشت میشود و همگی روی هارد جدید رایت میشود. با این کار شما همان گوشی قبلی و با شماره سریال و imei قبلی خودتان را دارید با این اوصاف که ظرفیت هاردتان را افزایش داده اید؛ و از نظر حفاظتی خللی در گوشی موبایلتان ایجاد نمیشود ( برای مثال اگر گوشی شما دزدیده شود شما میتوانید با همان جعبه به نیروی انتظامی مراجعه کنید و از طریق imei پیگیری شکایت خود را انجام دهید ) و همچنین بابت به روز رسانی آن از طریق آیفون ما میتوانیم این اطمینان را به شما دهیم که هر زمانی که کمپانی نسخه جدید ios را برای گوشی شما ارسال کند شما قادر به آپدیت آن هستید. برای دوستانی که بابت اصل بودن هارد هم ممکن است شک یا شبه ای داشته باشند، ما این اطمینان را به شما میدهیم که کلیه هاردهای استفاده شده در مجموعه، آی سی اورجینال شرکت اپل میباشد . بابت آن به شما تضمین اعطا میکنیم.

لیست قیمت ارتقا هارد آیفون در کوک موبایل

لیست قیمت ارتقا هارد آیفون در کوک موبایل

قیمت های فوق برای دوستانی که مشکل هارد برای گوشی آیفون آنها ایجاد شده است صادق میباشد، برای اطمینان بیشتر و همچنین کسب اطلاع از قیمت تعمیر هارد گوشی با کارشناسان فنی تیم تعمیرات کوک موبایل ارتباط داشته باشید.

در ویدیوی زیر، یکی از کارشناسان تعمیرات آیفون در کوک موبایل، هارد 16 گیگابایتی یک آیفون 6 را به هارد 64 گیگابایتی ارتقا می دهند.

مطالب مرتبط