اخبار فناوری

اضافه شدن پوسترها، عنوان ها، کپشن های جدید و پشتیبانی از ClassKit در آپدیت جدید Apple’s Clips

blank

اپل در روز سه شنبه یک آپدیت جدید برای برنامه ی Apple’s Clips برای iPhone و iPad ارائه کرد. این برنامه به کابران اجازه می دهد که با استفاده از خلاقیت خودشان کلیپ های کوتاه ویدیویی، slideshows و همچنین کلیپ هایی که مناسب برای پروژه مدرسه می باشند را بسازند و بتوانند آن ها را از طریق فضای مجازی به اشتراک بگذارند و برای یکدیگر ارسال کنند.

نسخه ی جدید Apple’s Clips با شماره ورژن 2.0.6 هم اکنون در Apple Store موجود است و قابل دریافت می باشد. یادداشتی که اپل برای انتشار آن قرار داده است به شرح زیر می باشد:

  • از فیلتر camcorder استفاده کنید تا ویدیوی شما خودش را شبیه به دوربین ویدیویی نشان دهد. برای درک بهتر این قسمت می توانید از این فیلتر استفاده کنید.
  • هشت پوستر جدید شامل پس زمینه های جامد، طرح های کلاسیک و قدیمی، رنگ های جذاب، یک صفحه نمایش آبی کلاسیک، یک کره ی متحرک برای بزرگداشت روز زمین انتخاب شده و قرار داده شده است.
  • عنوان ها با سه سبک جدید قابلیت تایپ شدن دارند، در واقع سه فونت جدید در اختیار شما هست که متن را پویا می کند و باعث می شود متن زنده اجرا شود. هر کلمه همانطوری که شما مشخص کردید برجسته می شود.
  • استیکر های هشت بیتی سه بعدی برای قرار دادن در ویدیوها اضافه شده است.
  • شما می توانید موسیقی ها و آهنگ هایی که خودتان در برنامه ی GarageBand درست می کنید یا اینکه موزیک هایی را که در music apps  وجود دارد مستقیما به کلیپ هایی که می سازید اضافه کنید و کلیپ ها را جذابتر کنید.
  • می توانید کلیپ های ساخته شده را با نام های مختلف منتشر کنید و به اشتراک بگذارید.
  • می توانید پروژه ها را با دوستان خود از طریق AirDrop یا email به اشتراک بگذارید. قسمتی از پروژه را شما تکمیل کنید و ادامه ی آن را به دوستان خود بسپارید برای تکمیل کردن.
  • پشتیبانی از ClassKit به دانش آموزان این اجازه را می دهد که تکالیف ویدیویی خود را با معلمان با استفاده از برنامه ی Schoolwork به اشتراک بگذارند و تحویل دهند.

اگر برنامه ی Apple’s Clips را قبلا دانلود کردید می توانید آن را به روزرسانی کنید و در قسمت مشخص چک کنید که آیا این به روزرسانی انجام شده است یا خیر. اگر این به روزرسانی انجام نشده است در قسمت آپدیت آن را به روز کنید تا این به روزرسانی انجام شود و از آن لذت ببرید.

مطالب مرتبط