اخبار فناوری

اختراع های جالبی که شاید مورد نیاز شما هم باشد

blank

از قدیم گفته اند این نیاز است که اختراع و نوآوری را می سازد به همین دلیل چند نمونه از اختراعات جالبی که شاید مورد نیاز شما هم باشد معرفی خواهیم نمود.

اختراع | تعمیرا ت موبایل

متر لیزری

ممکن است با خود بگویید که این دستگاه سالها است که اختراع شده اما مسلما قیمت بالایی خواهد و همراه داشتن آن همجا بسیار مشکل ساز خواهد بود. اما این بار قصد داریم متر لیزی را به شما معرفی کنیم که بسیار کوچک بوه و همجا همراه شما هست. این اختراع دستگاه کوچکی است که در جای هدفون در تلفن همراه هوشمند شما قرار گرفته و آن را تبدبل به یک متر لیزری دقیق قدرتمند خواهد نمود.

اختراع | اموزش موبایل

باتریUSB

این باتری ها اختراع جالبی بوده و بخشی دارند که در حالت عادی درب آن بسته است و مانند یک باتری معمولی عمل می کند. اما زمانی که شارژ این باتری به اتمام رسید کافی است تا درب آن را باز نموده تا سوکت USB موجود در آن ظاهری شده و با اتصال آن به سیستم های دارای ورودی یو اس بی، آن را شارژ نمایید.

اختراع | تعمیرات موبایل

خودروی پروازی

شاید برای شما هم پیش آمده باشید که ساعت ها در ترافیک مانده و با خود فکر کنید که ای کاش می شد پرواز کرد و رفت. این خودرو مشکل شما را حل نموده است. این خودرو در حالت عادی مانند سایر ماشین ها در خیابان به حرکت می پردازد اما در صورت نیاز به صورت اتوماتیک تبدیل به یک هواپیما شخصی شده و می توانید به راحتی با آن پرواز نمایید.

اختراع | تعمیرات تخصصی گوشی

دستگاه تبدیل کاغذ باطله به مداد

این دستگاه یکی از بهترین دوستان محیز ریست است چرا که اجازه نمیدهد کاغذ های استفاده شده دور ریخته شوند. در این دستگاه سیستمی وجود دارد که پس از ورود کاغذ باطله، آن را تبدیل به مداد می کند.

اختراع | اموزش تعمیرات موبایل

ساعت هشدار دهنده لرزشی

این اختراع برای افرادی مناسب است که در صبح زودتر از بقیه افراد خانواده باید بیدار شوند و نمی خواهند مزاحم دیگران شوند. این ساعت بر روی مچ بسته شده و با لرزاندن دست فرد او را از خواب بیدار می کند. استفاده دیگر آن برای افرادی است که به سختی از خواب بیدار می شوند که بعلت لرزش دستشان خیلی سریع هشیار خواهند شد.

اختراع | تعمیرات تخصصی گوشی

اختراع خودرویی که جای پارک زیادی نیاز ندارد

این خودرو به گونه ای طراحی شده است که پس از پارک خودرو شما اگر خودروی دیگری قصد پارک کردن در آن محل را داشته باشد به سادگی و بدون هیچگونه آسیب رساندن به اتوموبیل شما، آن راحل داده و در زیر آن قرار میگیرد. البته این فعلا به صورت یک طرح باقی مانده و پژوهشگران در حال تکمیل این طرح هستند. مطمئنا خبرهای بسیار بیشتری در سال های آینده از این خودرو جدید خواهیم شنید. کوک موبایل جدید ترین اخبار این تکنولوژی جدید را در اختیار شما قرار خواهد داد.

اختراع | تعمیر موبایل

یک اختراع مخصوص خانم های خانه دار و آشپز های حرفه ای

این اختراع یک قابلمه است که تفاوت چندانی با سایر قابلمه های موجود در بازار ندارد. تنها تفاوت آن سوراخ هایی است که روی درب این قابله وجود دارد. این درب که بر روی بدنه قفل می شود به آشپز کمک می کند تا در موقع تخلیه آب موجود در غذا، دیگر نیازی به استفاده از ظروف دیگر نداشته باشد و به راحتی این کار را انجام دهد.

مطالب مرتبط