ترفند iOS

معرفی برنامه های مجانی با مدت محدود iOS

برنامه های مجانی با مدت محدود iOS

این بسیار هیجان انگیز است، نه؟ ما چندتا از برنامه  های iOS را که برای مدتی محدود مجانی شده اند به شما معرفی خواهیم کرد. هرگز نمی توانستید تصور کنید که برنامه ای که به آن تمایل دارید برای مدتی قیمتش از سکه بیفتد. در این مرحله وظیفه ماست به شما بگوییم که اگر برنامه ای که میخواهید در پایین مشاهده میکنید، بشتابید قبل از اینکه باردیگر برنامه پولی شود . امروز ما شش برنامه مجانی به شما معرفی میکنیم که در انتظارند شما آنها را نصب کنید.

یکی از این برنامه های مجانی، که بر روی گوشی موبایل آیفون نصب می شود، ساعت هشدار هوشمند است که بیدار شدن شما را در صبح آسان تر می کند. چرخه خواب خود را محاسبه کنید. این برنامه تا زمانی که شما بخواهید بیدار شوید صبر کرده و سپس شما را به آرامی با زنگ بیدار می کند. به این ترتیب شما با صدای زنگ نامطلوب در صبح هنگام بیدار شدن از خواب ، شوکه نمی شوید و  قطعا وضیت بهتری در صبح خواهید داشت.

این شش برنامه که مجانی شده اند را در زیر مشاهده می کنید:

Piku Piku

برنامه ای جهت ساختن فایل های GIF با استفاده از دوربین آیفون. فقط کافیست که یک مرتبه دکمه دوربین را فشار دهید و بقیه کار را به این برنامه بسپارید!!

معرفی برنامه های مجانی با مدت محدود iOS

Smart Alarm Clock

این برنامه از پیشرفته ترین الگوریتم ها، جهت بیدار کردن شما استفاده می کند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که صبح زود بیدار شدن برایتان سخت است حتما از این برنامه استفاده کنید.

معرفی برنامه های مجانی با مدت محدود iOS

Budget and Expense Tracking

اگر جزو کسانی هستید که نگرانید حقوقتان به آخر ماه نکشد، این برنامه را نصب کنید، برنامه ای مناسب برای برنامه ریزی بودجه شخصی شما را به شما معرفی می کنیم.

معرفی برنامه های مجانی با مدت محدود iOS

Magical Breasts

این برنامه موزیک ساختن را برای شما آسان می کند

معرفی برنامه های مجانی با مدت محدود iOS

Tones

آیا به بازی هایی که دارای موجودات جادویی و عجیب غریب هستند،علاقه دارید؟ این برنامه را دانلود و نصب کنید، یک بازی جذاب با موجودات جادویی و عجیب و غریب

tones
Map Locations

این برنامه به شما امکان می دهد که برای مکان های مورد علاقه خود آیکون یا تگ بسازید و آنها را در نقشه خود ذخیره کنید.

مطالب مرتبط