ترفند iOS

مجوز تماس ویدئویی FaceTime روی iOS 11

blank

iOS 11 در نهایت ممکن است تماس های ویدئویی گروه Face Time را اجازه دهد

 یک سرویس چت ویدئویی / تلفنی تاحدودی شبیه به اسکایپ و Hangouts گوگل است که امکان تماس های ویدئویی بین اپل آی فون، آی پاد لمسی و نوت بوک مک و رومیزی را فرهم می سازد. سرویس FaceTime اپل برای استفاده رایگان است اما نیاز به ID اپل و یک اتصال Wi-Fi دارد، هرچند نسخه های جدید FaceTime ممکن است با اتصالات بیش از ۳G و/یا ۴G کار کند.

FaceTime برای اولین بار در نیمه دوم سال ۲۰۱۰ بر روی آیفون ۴ عرضه شد و در حال حاضر از آی فون ۴ و بعد، اپل ۲ و بعد، نسل چهارم آی پاد لمسی و بعد، و مکینتاش با سیستم عامل Mac OS X Snow Leopard (v10.6.6) و بعد را پشتیبانی می کند. برخی ویژگی های FaceTime، مانند رزولوشن ۷۲۰p، فقط بر روی سیستم عامل های خاص از قبیل مک بوک و آی مک در دسترس هستند.

از زمان معرفی آن در سال ۲۰۱۰ تا کنون ، Apple’s FaceTime فقط تماس های ویدئویی بین دو طرف را پشتیبانی کرده است. با این حال، ممکن است در نهایت امسال تغییر کند. با توجه به گزارش هنوز تایید نشده از اسرائیل، اپل قصد دارد یکی از ویژگی های سیستم عامل iOS 11 تماس های ویدئویی گروه FaceTime را بسازد.

نسخه جدید از سیستم عامل تلفن همراه احتمالا پرده برداری خواهد شد مثل ساعت در کنفرانس سالانه کمپانی WWDC در تابستان.پس از آن باید از طریق فاز معمول توسعه متمرکز و عمومی بتا، قبل از اینکه برای همه در پاییز منتشر شود، نزدیک به زمان ارائه گوشی آیفون جدید راه اندازی شود.

اطلاعات مربوط به تماس های ویدئویی گروه FaceTime در iOS 11 گفته می شود از “چندنفر آشنا به فرآیند توسعه iOS ” می آید،که ظاهرا در اسرائیل در حال انجام است. ویژگی گروه تماس، پنج نفر را هم زمان پشتیبانی خواهد کرد و از طریق مکالمات گروه iMessage مقدار دهی اولیه خواهد شد.

مطالب مرتبط