ترفند, ترفند هوآوی

حذف گوگل اکانت از گوشی Y6 هوآوی(HUAWEI)

blank

قدم اول :گوشی را روشن کنید تا بالا بیاید، گوشی موبایل حتما به اینترنت WIFI متصل باشد و سپس ادامه را بزنید تا از شما اکانت گوگل را درخواست کند.

قدم دوم :در قسمت وارد کردن ایمیل ضربه بزنید تا کیبورد باز شود.

قدم سوم:در سمت چپ کیبورد آخرین کلید که شبیه به دست انسان است ضربه بزنید تا پنجره جدیدی برای شما باز شود.

قدم چهارم: در پنجره باز شده گزینه راهنما را انتخاب کنید، در صفحه بعدی بر روی نسخه نرم افزار کلیک کنید.

قدم پنجم: در صفحه بعدی بر روی گزینه SWYPE ضربه بزنید و در صفحه بعد بر روی لینک های موجود یکی را انتخاب کنید و لمس کنید تا از شما تقاضای باز کردن با مرورگر را کند.

قدم ششم: مرورگر کروم را انتخاب کنید تا باز شود و در قسمت نوار آدرس این حروف را بنویسید و اینتر بزنید تا جستجو کنید: DOWNLOAD HARD RESET INFO

قدم هفتم: سپس در جستجوی گوگل بر روی اولین سایت بروید و در داخل سایت بر روی گزینه HUAWEI و سپس بر روی HUAWEI BYPASS GOOGLE را انتخاب کنید تا شروع به دانلود کند اگر از شما سوالی پرسید گزینه Yes  را انتخاب کنید و در هنگام انتخاب برای دانلود کردن نرم افزار WAKTI DOWNLOAD را انتخاب کنید.

قدم هشتم: بعد از دانلود شدن نرم افزار بصورت اتوماتیک پیغام نصب را می دهد و شما باید تیک منبع ناشناس را بزنید وقتی تیک را فعال کردید نرم افزار را نصب کنید و اجرا را بزنید تا نرم افزار باز شود و شما را به تنظیمات گوشی هدایت می کند.

قدم نهم:اکنون باید گزینه های برنامه نویس را به منوی تنظیمات اضافه کنید برای اینکار به قسمت درباره تلفن بروید و بر روی گزینه بیلدنامبر چند بار ضربه بزنید تا گزینه های برنامه نویس باز گردد و به منوی تنظیمات باز گردید.

قدم دهم : سپس در منوی برنامه نویس تیک گزینه فعال کردن OEM بدون قفل را فعال کنید.

قدم یازدهم: حالا یکبار گوشی را به تنظیمات کارخانه باز گردانید و گوشی بدون اکانت گوگل باز خواهد شد.

مطالب مرتبط