اخبار فناوری

عکس لو رفته از LG G6  سرو صدا به پا کرد

blank

اگر بی صبرانه منتظر دیدن LG G6 هستید، نگاهی به مقاله ی زیر بیندازید…

عکس لو رفته از LG G6 دقیقا مطابق با انتظارات کاربران است.تصاویر این گوشی ، حاکی از پیشرفته و قابل رقابت بودن LG G6   با پرچم دارهای گوشی های هوشمند برندهای مختلف  است. قسمت جالب ماجرا عکس لو رفته قبل از زمان برنامه ریزی شده برای معرفی این گوشی است. قرار است LG G6 هشتم اسفند سال جاری مطابق با ۲۶  فوریه در کنگره موبایل جهانی MWC 2017  معرفی گردد.

LG G6  دارای صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی و سایز تصویری متفاوت از ما بقی گوشی های موبایل هوشمند معروف است. این سایز تصویر کمی بلندتر از قبل  است و همین امر باعث شده است که فضای صفحه، به صورتی کاراتر بهینه شود.نکته ی مهم دیگر در مورد ال جی جی ۶ که آن را برجسته تر می بینیم حاشیه های بالا و اطراف گوشی است که به شدت از این حاشیه ها کاسته شده است. در LG G6 حاشیه ها کاملا حذف نشده اند و صفحه نمایش گوشی ساختاری خمیده دارد. شاید ال جی  نمی خواهد در ال جی جی ۶ تمام حاشیه ها را به کلی حذف کند.

 می توانیم در LG G6 فریم فلزی عالی با  لبه های براق را ببینیم. به نظر می رسد ال جی با ارایه ی این گوشی به عنوان اولین گوشی در سال ۲۰۱۷ میخواسته خط بطلانی روی طراحی های ماژولار گوشی های هوشمند بکشد. طراحی های ماژولار LG که با تبلیغات بسیاری معرفی شد، روی گوشی های ال جی جی ۵  اجرا شد و حالا روی گوشی ال جی جی ۶ خبری از این طراحی ماژولار نیست.

به نظر همه چیز در مورد پرچم دار آینده  ی LG  خوشایند است. شاید شما نیز به دانستن در مورد گوشی تازه وارد علاقه مند باشید. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات جدید از پرچم دارهای برندهای مختلف و اطلاعات کاملی در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل را بخوانید…

مطالب مرتبط