اخبار فناوری

علت بروز مشکل در باطری  iPhone 6S مشخص شد…

blank

 مجاورت بیش از حد با هوا ؛در هنگام ساخت…

بیشترین شکایات از iPhone 6S در ماهی که گذشت ، ناشی از مشکل باطری در این گوشی بوده است. این مشکل گریبان برخی از کاربران iPhone 6S را گرفته است.گوشی هایی که این مشکل را دارند عمدتا در ماه شهریور و در ماه مهر  سال ۱۳۹۴ ساخته شده اند و دارای شماره سریال های مشخصی می باشند.اپل برای به دست آوردن رضایت خاطر مشتریانی که با این مشکل دست به گریبان هستند پیشنهاد جایگزینی یک باطری به جای باطری معیوب را داده است.این مشکل در باطری iPhone 6S زمانی بروز می کند که شاخص باطری بر روی گوشی عدد ۳۰ درصد از شارژ باقیمانده را نشان می دهد.در این حالت گوشی خاموش می شود و تا زمانی که بار دیگر به شارژر متصل نشود گوشی روشن نمی شود. پس از روشن شدن گوشی شاخص باطری گوشی باز هم عدد سی درصد را نشان می دهدو این به این معنی است که گوشی با وجود داشتن سی درصد شارژ خاموش شده است. می توانید با جستجو در اینترنت نحوه ی دریافت یک باطری رایگان به جای باطری معیوب را  پیدا کنید.برای این کار باید شماره سریال باطری معیوب را در جای مخصوص آن در سایت اپل وارد کرده تا صلاحیت شما برای دریافت یک باطری رایگان از طرف شرکت اپل تشخیص داده شود.در این مورد برای کسانی که باطری های خود را از واسط ها تهیه کرده اند تمهیدی اندیشیده نشده است.از آنجا که اپل همه تمرکز خود را برای تعویض باطری های معیوب با باطری های سالم قرار داده است جای سوال است که این مشکل از کجا و چگونه پدیدار شده است؟

اپل در سایت چینی خود منتشر کرده است که برخی از باطری های ساخت این شرکت  در سال ۱۳۹۴ که برای مدل های iPhone 6S به کار می رفته است درطی مراحل ساخت دچار مشکل شده اند.این مشکل زمانی به وجود آمده است که  اجزایی از این باطری ها بیش از آن مقداری که باید در مجاورت هوا قرار گرفته اند. این اجزا سپس برای ساخت باطری روی هم سوار شده اند  و این مشکل را به وجود آورده اند.

این مشکل در باطریiPhone 6S جنبه ی خطر برای سلامتی ندارد و فقط باعث می شود باطری خیلی زودتر  از آنچه که باید خالی شود.اگر شما نیز با باطری iPhone 6S خود مشکل دارید به سایت اپل رفته و شماره سریال باطری آیفون خود را وارد کرده و برای دریافت یک باطری رایگان ثبت نام کنید.

مطالب مرتبط