ترفند آیفون

نحوه ی تشخیص آیفون دست دوم

blank

در مقاله حاضر می خواهیم نحوه ی تشخیص آیفون دست دوم را به شما آموزش دهیم. برای بسیاری از شما پیش آمده است که برای خرید آیفون به بازار موبایل مراجعه می کنید و پس از ارایه اطلاعات از سمت فروشنده در مورد نو و یا دست دوم بودن آیفون خود مشکوک می شوید. 

سایت  اپل، برای تشخیص آیفون نو از دست دوم  خدمتی را ارایه کرده است . در مقاله زیر قصد معرفی این سرویس را داریم.نام این سوریس شرکت اپل Apple Care Coverage است. با استفاده از  Apple Care Coverage می توانید از وضعیت محصولات خریداری شده با برند اپل مطلع شوید این محصولات شامل iPhone ، آی پد و … می باشد. شما می توانید با استفاده از Apple Care Coverage از اعتیار خرید انجام شده،مدت زمان گارانتی، پشتیبانی تلفنی و  بسیاری اطلاعات دیگر آگاه شوید.

علاوه بر این برای اطلاع از روش های تشخیص گوشی های دست دوم از نو می توانید با ما تماس بگیرید. کارشناسان و مشاوران کوک موبایل که خود در این زمینه از آموزش کافی برخوردار هستند آماده هر گونه مشاوره و راهنمایی لازم به شما عزیزان می باشند.

نحوه ی تشخیص آیفون دست دوم: مراحل

رسم بر این است که فروشندگان  قبل از فروش محصول، چند دقیقه برای تست گوشی و یا وسیله ی هوشمند به شما زمان می دهند شما می توانید در فرصتی که به شما داده می شود به آدرس اینترنتی زیر بروید و از نو بودن iPhone و یا آی پدتان اطمینان حاصل نمایید.

 قدم اول : به سایت https://checkcoverage.apple.com بروید.

قدم دوم: سریال نامبر پشت جعبه محصول را در محل مشخص در سایت وارد کنید.

قدم سوم: پیغامی مبنی بر اینکه iPhone شما هنوز فعال نشده است و یا آیفون خود را فعال سازید نمایش داده می شود. این پیام ها تحت عنوان های زیر نمایش داده می شوند.

This iPhone has not been activated
یا
Please Activate Your iPhone

اگر دو پیام بالا را دریافت کردید، به این معنی است که iPhone هنوز روشن و فعال نشده است و شما در حال خرید آیفون نو و دست اول هستید. اگر پس از وارد کردن شماره سریال پشت جعبه گوشی درون سایت، پیغامی جز دو پیغام بالا نمایش داده شد، آیفونی که در دست دارید دست دوم است و باید این مطلب را با فروشنده در میان بگذارید.
‏⠀
شما برای دانستن شماره سریال iPhone یا آی پدتان می توانید راه های دیگری را نیز امتحان کنید. یکی از این راه ها،کنترل سریال آیفون یا آیپد از مسیر زیر می باشد:

Setting=>general=>about

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتری در مورد شماره سریال آیفون خود می توانید مقاله  “نحوه ی پیدا کردن کد IMEI  و شماره سریال محصولات اپل ” را مطالعه فرمایید.

مطالب مرتبط