ترفند iOS

امروز نسخه ی جدید iOS 10.2  بتا منتشر می شود!

blank

سیستم عامل جدید اپل با حجمی حدود ۲ گیگابایت 

امروز اپل نسخه ی جدید سیستم عامل iOS  بتا را برای توسعه دهندگان و عموم مردم منتشر می سازد.این نسخه، تغییرات اندکی نسبت به نسخه ی قبلی دارد و برخی از مشکلات موجود در نسخه ی قبلی را مرتفع ساخته است.به نظر می رسد این نسخه بسیار شبیه به نسخه ی قبلی یعنی iOS 10.2  باشد.  تعییراتی چون والپیپیرهای زیبا تر و نیز ۷۲ ایموجی جدید که به این سیستم عامل اضافه شده است ؛آن را از نسخه ی قبلی متمایز می سازد. مهم ترین ویژگی این سیستم عامل جدید این است که به کاربران اجازه می دهد تنها یکبار احراز هویت در اتصال کابل و یا شبکه ماهواره ای را انجام دهند و پس از آن بدون وارد شدن های چند باره بتوانند ویدیو تماشا کنند و یا دستگاه را به اشتراک گذارند. علاوه بر این تغییرات در نرم افزار ارسال پیام نیز تغییراتی اتفاق افتاده است. افکت “جشن” روی نرم افزار پیام رسان اضافه شده است و نرم افزاری بومی برای تماشای ویدیو ها نیز روی اسن سیستم عامل نصب گردیده است.این نسخه ی جدید تنها چهار روز پس از انتشار نسخه ی iOS 10.2 Beta 4 منتشر شد.فایلی که امروز برای دسترسی عموم منتشر می شود حجمی در حدود ۱٫۹۵ گیابایت خواهد داشت.تغییرات عمده روی سیستم عامل جدید نسبت به نسخه ی قبلی را می توان در دسته های زیر تقسیم بندی کرد:

  1. برنامه ی TV دستخوش تغییرات اساسی شده و دیگر پیام “TV is Unavailable”  برروی آی پد ها دیده نخواهد شد.
  2. هنگام  سینک کردن با ایتیونز ۱۲٫۵ به ۱۲٫۵٫۳ برنامه TV پاک نخواهد شد.
  3. برنامه ی TV بعد از پاک شدن ریستور نخواهد شد.

اگر چه در تغییرات ایجاد شده روی نسخه ی جدید سیستم عامل تنها یک مشکل برشمرده شده است  اما رفع مشکل TV در  نسخه ی جدید iOS حاکی از این است که اپل تمایلی برای پاک کردن برنامه TV از روی  دستگاه های منصوب به خود ندارد. 

گاهی اوقات ممکن است برای گوشی آیفون شما مشکل سخت افزاری و یا نرم افزاری رخ دهد، در این مواقع می توانید با شماره 02167319 تماس بگیرید و مشکل گوشی تان را با بخش تعمیرات تخصصی آیفون ما بسپارید.

مطالب مرتبط