اخبار فناوری

 استقبال بی نظیر از نوکیا با سیستم عامل اندروید

blank

فروش فوق العاده ی دوم نوکیا ۶ پنج شنبه ۷ بهمن در بازار موبایل

اوایل این ماه میلادی، نوکیا ۶ برای فروش فوق العاده دوم به بازار موبایل تزریق خواهد شد.در فروش فوق العاده ی اول NOKIA 6 تنها در ۶۰  ثانیه، تمام موجودی انبار به فروش رسید. این سرعت بالا در فروش رفتن دستگاه های موبایل پرچم دار نوکیا ،بسیارِی را غافلگیر کرد. بسیاری افراد نتوانستند در دور اول فروش فوق العاده،نوکیا ۶ را بخرند. فروش فوق العاده دوم،خبر خوب برای جا ماندگان از خرید NOKIA 6، این گوشی محبوب است. این فروش فوق العاده ۲۶ ژانویه همزمان با ۷ بهمن صورت می گیرد. NOKIA 6 فعلا تنها در بازارهای موبایل چین موجود است. NOKIA 6 حدود ۲۴۷ دلار آمریکا قیمت دارد.

 آمارها نشان می دهد، در فروش فوق العاده اول NOKIA 6 حدود یک میلیون  ثبت نام برای خرید این گوشی ثبت شده است. این در حالی است که نوکیا، موجودی این گوش در انبارهایش را حدود ۱۰ هزار دستگاه اعلام کرده بود.شاید بتوان با حسابی سرانگشتی شدت استقبال از این گوشی رده ی متوسط نوکیا را دریافت. حدود یک میلیون خرید آن هم در کمتر از یک دقیقه!

شاید علاقه داشته باشید بدانید این گوشی موبایل چه قابلیت هایی دارد که چنین مورد استقبال واقع شده است؟! NOKIA 6 با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی و رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ پیکسل است.چیپ ست به کار رفته در گوشی ،اسنپ دراگون ۴۳۰ هشت هسته ای است. پردازنده ی این گوشی ۱٫۴ گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی آن آندرو ۵۰۵ است. رم گوشی ۴ گیگابایتی و حافظه ی داخلی آن ۶۴ گیگابایت است.  باطری NOKIA 6 دارای ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. سیستم عامل گوشی هم اندروید ۷ است و شاید تلفیق همین قابلیت های بی نظیر اندروید ۷ با نوستالژی نوکیا باشد که NOKIA 6 را چنین محبوب و حواستنی کرده است.

با توجه به استقبال گسترده ای که در فروش فوق العاده اول NOKIA 6 اتفاق افتاد، یش بینی شده که در فروش فوق العاده دومی که پنج شنبه انجام می شود، حدود ۱٫۳۷ میلیون از این دستگاه به فروش برسد.

 

مطالب مرتبط