ترفند شبکه های اجتماعی

تماس تلفنی و تم های جدید تلگرام در راه…

مدیر عامل تلگرام از افزودن قابلیت تماس تلفنی و تم های جدید به تلگرام موبایل خبر داد…

 پاول دورو مدیرعامل Telegram، اضافه شدن قابلیت تماس تلفنی و نیز تم های جدید به تلگرام موبایل را تایید کرد.وی گفته است که قصد افزودن این قابلیت ها را به تلگرام دارد و این اتفاق در آینده ای نزدیک رخ خواهد داد.این خبر را یکی از مطلعان روسی شب جمعه در توییت خودش منتشر ساخته است.

 بر خلاف این تاییدیه ها، هنوز زمان دقیقی از اعمال این قابلیت ها به تلگرام نسخه ی موبایل در دسترس نمی باشد. هنوز شرکت این اطلاعات که در توییتر منتشر شده است را حذف نکرده است. نسخه ی دسکتاپ، تم های کاستوم خود را با عنوان نسخه ی ۱٫۰ اضافه کرده است. در نتیجه می توان منطقا نتیجه گرفت که زمانی طولانی برای اضافه کردن این قابلیت ها و ویژگی ها به نسخه ی موبایل در راه نخواهد بود.Telegram برای اضافه کردن دو قابلیت تماس ویدیویی و تماس تلفنی رمزگذاری شده و استفاده از تکنولوژی های نوین در این زمینه در حال تلاش است.اگرچه تلگرام در این زمینه تلاش می کند، اما اضافه کردن این قابلیت ها را در اولویت خود قرار نداده است.البته خیلی چیزا در سال ۲۰۱۵ تغییر کرد  و بسیاری از پلت فرم های شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک، واتس اپ ، وی چت و … این قابلیت ها را به برنامه های خود اضافه کرده اند.نام این برنامه ها را قابلیت های پنهان تماس گذاشته اند که در نسخه ی موبایلی ۳٫۱۶ بتای تلگرام در دسترس کارکنان قرار خواهد گرفت.

 به نظر می رسد در رقابت شدیدی که میان شبکه های اجتماعی برای جذب و نگه داری کاربران وجود دارد توجه به اضافه کردن قابلیت تماس ویدیویی و تماس تلفنی  برای Telegram بسیار ضروری به نظر می رسد و تلگرام به زودی در نسخه ای به روز رسانی شده از این نرم افزار قدرتمند و پر کاربر آن را رونمایی خواهد کرد.

اگر نتوانستید نسخه ی جدید را دریافت کنید یا به مشکل سخت افزاری برخورد کرده اید با واحد تعمیرات موبایل ما با شماره ی رایگان 02167319 ارتباط برقرار کنید و با کارشناسان ما مشکل خود را درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط