اخبار فناوری

اولین تبلت سامسونگ در سال ۲۰۱۷

blank

Galaxy tab S3   اولین تبلت سامسونگ در سال ۲۰۱۷

روز گذشته سامسونگ شروع اصلی معرفی محصولاتش را در mwc2017 که تا ۲۶ ماه فوریه ادامه خواهد داشت را تایید کرد. دعوت نامه‌ی آن نشان می‌دهد که  Galaxy Tab S3 طرح بزرگ جذابی است که به عنوان پرچمدار ظهور خواهد کرد .

در هر صورت این کنفرانس مطبوعاتی تستی از محصولی که یک ماه دیگر توسط سامسونگ عرضه خواهد را نشان می‌دهد، رسانه‌های کره ای خبر از یک فیلم یک دقیقه‌ای از شرکت سامسونگ برای نشان دادن Galaxy S8 در طول کنفرانس مطبوعاتی MWC 2017  دادند، که شامل یک نگاه کلی به این محصول جدید است.

همچنین سامسونگ اعلام کرد که گوشی Galaxy S8 در این ماه معرفی نخواهد شد. اما سازندگان آن اشاره می کنند که این گوشی یک پدیده است.

تاکنون مشخص نیست که samsung چه زمانی را به پیش نمایش Galaxy S8 اختصاص خواهد داد. اما ما امیدوار خواهیم بود که این شرکت مشخصات این گوشی را که در تبلیغات نشان داده نمی‌شود،  مشخص کند .

به هر حال، سامسونگ در ۲۹ ماه مارچ Galaxy S8 را معرفی خواهد کرد. اما این گوشی هوشمند تا ۲۱ ماه آپریل به فروش نمی‌رود. از طرفی Galaxy Tab S3 زودتر  از گوشی Galaxy S8 به بازار خواهد آمد.

توضیحاتی پیرامون  Galaxy Tab S3

از  Galaxy Tab S3 انتظار می‌رود که پردازنده کوآلکوم اسنپدراگون ۸۲۰ داشته باشد و دارای رام ۸ گیگ، صفحه نمایشگر ۹٫۶ اینچ  که ۲۰۴۸ x 1536 پیکسل وضوح دارد، باشد. همچنین این محصول باید با ۳۲ گیگ حافظه داخلی که فقط ۲۴گیگ آن برای برنامه‌های گوشی قابل استفاده است، عرضه شود. در ادامه سامسونگ دوربینی  با کیفیت ۱۲ مگا پیکسل با ال ای دی فلش به این محصول اضافه کرده است و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو گوشی قرار داده است.

بدیهی است که Galaxy Tab S3  با سیستم عامل اندروید Nougat 7 خواهد بود.

در این مقاله توضیحاتی در مورد تبلت S3 سامسونگ داده شد و خرید آن به همراهان همیشگی کوک موبایل و خوانندگان عزیز پیشنهاد می شود. برای خرید بهترین تبلت های پیشنهادی دیگر می توانید به فروشگاه اینترنتی فروش تبلت کوک موبایل مراجعه کنید. در این وب سایت انواع تبلت ها متناسب با سلیقه و خواسته شما جهت عرضه و فروش به همراه درج قیمت قرار داده شده است.

مطالب مرتبط